ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

رشته بیهوشی در لوکزامبورگ که کشوری ذره بینی است خیلی طرفدار ندارد چون هم اخذ ویزای آن دشوار است هم تمدید ویزا بعد از فارغ التحصیلی. در واقع در کشورهای کوچکی مثل موناکو، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین از آن جایی که کوچک هستند، هم دانشگاه های کم و هم فرصت های شغلی کمی وجود دارد. لازم به ذکر است که در کشورهای بزرگ تری مثل فرانسه، آلمان و نروژ علاوه بر این که امکان تحصیل به صورت تقریبا رایگان وجود دارد، دانشگاه های بهتر و بیشتری هم نسبت به لوکزامبورگ وجود دارد. به طور متوسط، شهریه برنامه های کارشناسی 1000$ (دلار آمریکا)، کارشناسی ارشد 5000$ تا 6000$ (دلار آمریکا) در ترم است. تحصیل در دانشگاه های مقرون به صرفه در لوکزامبورگ به شما کمک می کند تا به صورت رایگان در لوکزامبورگ تحصیل کنید.

لوکزامبورگ با توجه به برنامه های خوب، هزینه های مناسب و زبان هایش، مقصد خوبی برای دانشجویان مختلف است. پس وقت بگذارید و در مورد ساختار سیستم آموزشی در لوکزامبورگ بیشتر بدانید؛ در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ چقدر است؟
  • درآمد رشته بیهوشی در لوکزامبورگ چه میزان است؟

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

در قیاس با رشته هایی مثل مهندسی، جامعه شناسی، ادبیات آلمانی و غیره، در لوکزامبورگ هزینه تحصیل رشته بیهوشی، پزشکی و دندانپزشکی و غیره بالاتر می باشد. البته میزان دقیق شهریه دانشگاه در خصوص رشته بیهوشی بستگی به مقطع تحصیلی فرد دارد و همچنین سالی که وی موفق می شود فارغ التحصیل گردد. شهریه رشته بیهوشی در لوکزامبورگ با توجه به موارد گفته شده معمولا ترمی 5500€ تا 8000€ (یورو) می باشد. علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه زندگی در لوکزامبورگ نیز باید مد نظر قرار گیرد که به سبک زندگی هر فرد بستگی دارد. زندگی در لوکزامبورگ در سال 2022 خیلی ارزان نیست؛ بسته به نیاز و سبک زندگی خود به بودجه ای بین 700€ تا 1500€ (یورو) در ماه نیاز دارید که به آن باید موارد ذیل افزوده گردد:

  • آب و برق ماهانه: 180€ تا 250€ (یورو) در ماه
  • کتاب و مواد مطالعه: 400€ (یورو) در سال

دانشگاه برای رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

برای ویزای تحصیلی و نهایتا تحصیل در لوکزامبورگ باید تمکن مالی فرد به سفارت این کشور نشان داده شود؛ کپی یک صورت‌حساب بانکی اخیر که شواهدی مبنی بر وجود وجوه کافی (حداقل 60$ (دلار آمریکا) در روز نشان می‌دهد. علاوه بر این باید شهریه سال اول نیز پرداخت شده و رسید آن به سفارت لوکزامبورگ نشان داده شود. همچنین تسلط قوی به زبان انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه های لوکزامبورگ ضروری است. دانشجویان برای اینکه بتوانند پذیرش موفقی در دانشگاه لوکزامبورگ در لوکزامبورگ داشته باشند باید آیلتس را با حداقل نمره 6.5 تکمیل کنند. تنها دانشگاه های لوکزامبورگ به منظور تحصیل در رشته بیهوشی عبارت است از:

نام دانشگاهشهر
Université du LuxembourgLuxembourg

دانشگاه برای رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

زبان تحصیل در لوکزامبورگ

بر اساس یک مطالعه در سال 2018 توسط وزارت آموزش ملی، 98% از جمعیت لوکزامبورگ فرانسوی صحبت می کنند، 80% انگلیسی صحبت می کنند و 78% آلمانی صحبت می کنند. انگلیسی به زبانی برای تجارت و امور مالی تبدیل شده است و در جلسات بین افراد ملیت های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است پذیرش از رشته های مختلف در لوکزامبورگ معمولا مستلزم آیلتس 6.5 است اما بعضا ممکن است در برخی رشته ها نمره بالاتری لازم باشد.

کار دانشجویی در لوکزامبورگ

حداقل دستمزد به سن شما مرتبط است؛ آیا بین 15 تا 17 سال سن دارید؟ از اول ژانویه 2020، حدود 900€ (یورو) ناخالص در ماه می باشد. برای کار تمام وقت در زمان تعطیلات حقوق مزبور به دست می آید اما کار پاره وقت در این کشور ماهانه 350€ تا 700€ (یورو) درآمد به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است مشغول شدن به کار پاره وقت نمی تواند مرتبط با رشته بیهوشی باشد چون هنوز فرد مدرک معتبری در این کشور اخذ نکرده است.

اخذ اقامت دائم در لوکزامبورگ بعد از تحصیل

فرم درخواست روابط عمومی را پر کنید و همراه با کپی شناسنامه خود به کمون ببرید؛ کارکنان تایید می کنند که شما بیش از 5 سال ساکن لوکزامبورگ بوده اید و درخواست را برای شما ارائه می کنند. در 2022طبق لوکزامبورگ تایمز، مجوز روابط عمومی خود را ظرف یک ماه پس از ارسال، از طریق پست دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است اخذ پاسپورت و پیش از آن اقامت دائم در لوکزامبورگ مستلزم کار در لوکزامبورگ برای مدتی می باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است، حدود درآمد رشته بیهوشی در لوکزامبورگ مشخص شده است:

درآمد رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

کار در لوکزامبورگ به عنوان یک پورتال چند زبانه برای اتحادیه اروپا مزایای خود را دارد. یافتن شغل در لوکزامبورگ می تواند آسان تر از سایر کشورهای اروپایی باشد: آمازون، اسکایپ، اپل و پی پال برخی از شرکت های بین المللی هستند که در اینجا دفتر اروپایی دارند. همه دانش آموزانی که در دانشگاه لوکزامبورگ ثبت نام کرده اند، بدون توجه به ملیتشان، در تعطیلات مدرسه (40 ساعت در هفته) و یا در طول سال (15 ساعت در هفته) مجاز به کار در طول تحصیل هستند. مشغول شدن به کار پاره وقت شانس کار در لوکزامبورگ بعد از فارغ التحصیلی را نیز بیشتر می کند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته بیهوشی در لوکزامبورگ توضیحاتی ارائه گردید که امید است مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *