ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در برزیل

رشته تخصص اطفال در برزیل

برزیل به قدری پر از زندگی، اشتیاق و هیجان است که هر کس زمانی را در آن جا سپری می کند بلافاصله تحت تاثیر قرار می گیرد. برزیلی ها جزو شادترین مردمان جهان هستند، پس چرا نباید در رشته تخصص اطفال در برزیل تحصیل کرد تا طعم شادی واقعی را چشید؟ از حوضه آمازون و بهشت های استوایی در شمال گرفته تا آبشارهای باشکوه ایگواسو در جنوب (و همه صحنه های شهری پررونق در بین آن ها)، برزیل منطقه ای متنوع و زیبا برای سفر، بازدید و گشت و گذار است. با شهرهای ساحلی که تمام سال را در زیر نور آفتاب هستند و جوامع عجیب و غریب در اعماق جنگل های بارانی، برزیل به طور جدی همه چیز دارد. این کشور بهشت دانشجویان علاقه مند به سفر و گردش است.

برزیل بسیار متنوع است. در کجای دیگر دنیا به جز برزیل، بهشت های ساحلی، کوه های بزرگ تر از حد معمول، جنگل های بارانی انبوه، دشت های وسیع، فلات های ناهموار و رودخانه های مواج که به آبشارهای باشکوه تبدیل می شوند یک جا با هم وجود دارند؟ حوضه رودخانه آمازون برزیل به تنهایی این کشور را به یکی از هفده کشور مگامتنوع (megadiverse) تبدیل می کند و آن به عنوان یکی از مناطق با بیش ترین تنوع زیستی در جهان شناخته می شود. تخمین زده می شود که بیش از چهار میلیون گونه جانوری و گیاهی در برزیل وجود دارد! کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته تخصص اطفال در برزیل تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • وضعیت حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در برزیل چگونه است؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته تخصص اطفال در برزیل کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص اطفال در برزیل چه رقمی است؟

حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در برزیل

شخصی که به عنوان متخصص اطفال در برزیل کار می کند معمولاً حدود 19800BRL (رئال برزیل) در ماه حقوق می گیرد. حقوق متخصصان اطفال در این کشور بین 9680BRL (کم ترین) تا 30800BRL (بیش ترین) (رئال برزیل) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان اطفال در برزیل را نشان می دهد:

حقوق سالانه متخصصان اطفال در برزیل

نمودار بالا نشان می دهد که حقوق متخصصان اطفال در برزیل از 116000BRL (رئال برزیل) در سال (حداقل حقوق) تا 370000BRL (رئال برزیل) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. نمودار زیر تغییر میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در برزیل را نمایش می دهد:

میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در برزیل

مطابق نمودار بالا، به عنوان نمونه، در برزیل یک متخصص اطفال با کم تر از 2 سال تجربه تقریبا 138000BRL (رئال برزیل) در سال درآمد دارد، در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 177000BRL (رئال برزیل) در سال درآمد داشته باشد که 29% بیش تر از فردی با تجربه کم تر از 2 سال است.

نمودار زیر نیز مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در برزیل را نشان می دهد:

مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در برزیل

نمودار بالا نشان می دهد که متخصصان اطفال مرد در برزیل به طور متوسط 9% بیش تر از همتایان زن خود درآمد دارند.

چرا تحصیل در رشته تخصص اطفال در برزیل؟

هزینه کلی زندگی در برزیل اخیرا قطعا در حال افزایش بوده است، اما این در شهرهای بزرگ مانند ریو یا سائوپائولو بیش تر احساس می شود. اگر دانشجو بودجه خود را حفظ کند و زمان خود را فقط در مناطق توریستی سپری نکند، تحصیل در خارج از کشور در برزیل به صورت مقرون به صرفه بسیار آسان است.

همچنین نباید فراموش کرد که تحصیل در دانشگاه های دولتی برزیل برای دانشجویان بین المللی رایگان است! به علاوه، یکی از بزرگ ترین مزایای تحصیل در برزیل، یادگیری یا تقویت زبان پرتغالی است. از آن جایی که برزیل کشوری بسیار بزرگ با جمعیت زیاد است، تقریبا غیرممکن است که دانشجویی به آن جا برود و بلافاصله در زبان پرتغالی غوطه ور نگردد. برزیل با بیش از 208 میلیون نفر، پنجمین کشور پرجمعیت جهان است. برزیل بزرگ ترین کشوری (و تنها کشوری در قاره آمریکا) است که زبان پرتغالی زبان رسمی آن است.

به دلیل بیش از یک قرن مهاجرت انبوه از کشورهای سراسر جهان، برزیل به عنوان یکی از متنوع ترین و چند فرهنگی ترین کشورها شناخته می شود. همه این ها این کشور را به مکانی عالی برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند – هزاران نقطه برای کاوش و افراد بسیار از هر طبقه برای ملاقات! همچنین برزیل در حال حاضر از نظر تعداد سایت های میراث جهانی یونسکو در رتبه سیزدهم جهان قرار دارد و از مکان های تاریخی و فرهنگی دیدنی بسیاری برخوردار است. موقعیت جغرافیایی برزیل در وسط آمریکای جنوبی نیز باعث می شود که دانشجویان به راحتی بتوانند از کشورهای دیگر در آمریکای جنوبی دیدن کنند!

چرا تحصیل در رشته تخصص اطفال در برزیل

هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص اطفال در برزیل

بررسی هزینه زندگی در برزیل نشان می دهد که هزینه زندگی در این کشور آمریکای جنوبی اندکی بیش تر از ایران است در حالی که اجاره بها در آن جا کم تر از ایران می باشد. در حال حاضر، هزینه های ماهانه یک فرد مجرد در برزیل 460.35€ (یورو) بدون اجاره بها است. همچنین اجاره بهای ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 289.51€ (یورو) و در خارج از مرکز شهر 181.08€ (یورو) می باشد. توزیع هزینه های زندگی در برزیل به صورت زیر است:

  • خرید از بازار: 32.9%
  • اجاره ماهانه: 18.5%
  • حمل و نقل: 15.5%
  • صرف غذا در رستوران: 12.6%
  • خدمات رفاهی (ماهانه): 9.1%
  • ورزش و سرگرمی: 7.7%
  • پوشاک و کفش: 3.6%

معرفی مختصر کشور برزیل

جمهوری فدراتیو برزیل، کشوری در آمریکای جنوبی است که نیمی از خشکی این قاره را اشغال می کند. از نظر وسعت، برزیل پس از روسیه، کانادا، چین و آمریکا در رتبه پنجم جهان قرار دارد. این کشور بیش تر حوضه رودخانه آمازون را در خود جای داده است. برزیل فاقد محیط های بیابانی، کوهستانی یا قطب شمال است. از نظر جمعیت، این کشور پنجمین کشور پر جمعیت روی زمین است و یک سوم جمعیت آمریکای لاتین را به خود اختصاص داده است. اکثر ساکنان برزیل در امتداد ساحل شرقی متمرکز هستند، اگرچه پایتخت آن یعنی برازیلیا در داخل خشکی قرار دارد و تعداد فزاینده ای از مهاجران به سمت داخل نقل مکان می کنند. شهرهای در حال رشد، مجتمع های عظیم برق آبی و صنعتی، معادن و زمین های کشاورزی حاصلخیز این کشور، آن را به یکی از اقتصادهای بزرگ جهان تبدیل کرده است.

با این حال، برزیل با نابرابری ‌های اجتماعی شدید، تخریب محیط ‌زیست، بحران ‌های مالی متناوب و یک سیستم سیاسی گاهی به بن ‌بست رسیده دست و پنجه نرم می‌ کند. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته تخصص اطفال در برزیل هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل در برزیل از کارشناسان با تجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *