ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تحصیل و کار است؛ اما شرایط اقدام از طریق اقامت دائم یا ویزای کاری را دارید؟ با توجه به سختگیری های استرالیا و دشواری اخذ بالاترین نمره، همچنین به دلیل پیچیدگی بیشتری که پزشکان و غالب کسانی که در یکی از رشته های علوم تجربی در ایران تحصیل کرده اند، برای مهاجرت کاری مستقیم تجربه می کنند، بهترین گزینه تحصیل در استرالیا است. اما توجه شود که این کشور اگرچه دارای ممتازترین دانشگاه ها است، اما نظام تحصیلی رایگان ندارد. در واقع چه به لحاظ هزینه زندگی و چه از نظر شهریه دانشگاه، خصوصا اگر تابعیت استرالیا را نداشته باشید، بسیار پرهزینه می باشد.

کالج جراحان سلطنتی استرالیا نهاد معتبر و مجاز برای انجام آموزش و آموزش جراحی در استرالیا و نیوزیلند است. در خصوص جراح مغز و اعصاب شدن قبل از اینکه بتوانید به عنوان جراح مغز و اعصاب متخصص شوید، باید یک پزشک متخصص باشید و سپس آموزش های بیشتر را با کالج جراحان سلطنتی استرالیا تکمیل کنید:

  • اخذ مدرک پزشکی
  • ثبت نام در هیئت پزشکی استرالیا

جراح مغز و اعصاب چه آموزش هایی داشته است؟ جراحان مغز و اعصاب ابتدا آموزش های لازم را برای تمرین به عنوان پزشک تکمیل می کنند؛ سپس آموزش تخصصی در زمینه جراحی مغز و اعصاب را می گذرانند که می تواند بین 5 تا 9 سال طول بکشد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص این موضوع بیشتر توضیح ارائه می شود:

  • هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا چقدر است؟
  • درآمد جراحان مغز و اعصاب در استرالیا چه میزان می باشد؟
  • آیا کار ضمن تحصیل در استرالیا مجاز است؟

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

ویزای کار پس از تحصیل به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد پس از فارغ التحصیلی در استرالیا بمانند، کار کنند یا به دنبال کار بگردند؛ بسته به صلاحیت و منطقه تحصیلی آنها، مدت اقامت از 18 ماه تا 6 سال است. برخلاف برخی دیگر از کشورهای انگلیسی زبان، هیچ حق خودکاری در ارتباط با ویزای دانشجویی شما برای اقامت و کار برای مدتی در استرالیا پس از تکمیل مدرک وجود ندارد؛ اگر می خواهید بعد از فارغ التحصیلی بمانید و کار کنید باید درخواست بدهید و ویزای کار بگیرید. کار در استرالیا برای ایرانیان فراوان است خصوصا برای رشته جراحی مغز و اعصاب. پس فارغ التحصیلان این رشته برای اخذ ویزای کاری بعد از فارغ التحصیلی هیچ مشکلی نخواهند داشت. حتی کسانی که امتیاز لازم را به دست بیاورند می توانند برای اخذ اقامت دائم استرالیا نیز اقدام نمایند که در غالب کشورهای دنیا امکان پذیر نیست.

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا نه تنها موقعیت های کاری زیادی دارد، بلکه شان اجتماعی بسیار خوب و سطح درآمد خیلی بالایی هم دارد. در ادامه نموداری ترسیم شده است که حدود درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا در سال 2022 بیان شده است:

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

جراح مغز و اعصاب چه آموزش هایی داشته است؟ جراحان مغز و اعصاب ابتدا آموزش های لازم را برای تمرین به عنوان پزشک تکمیل می کنند؛ سپس آموزش تخصصی در زمینه جراحی مغز و اعصاب را می گذرانند که می تواند بین 5 تا 9 سال طول بکشد. هزینه دکتر شدن در استرالیا چقدر است؟ در استرالیا، بسته به این که آیا محل حمایت مشترک المنافع دارید یا هزینه های کامل را به صورت تسریع شده پرداخت می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که سالانه بین 11000$ تا 60000$ (دلار استرالیا) برای تحصیل خود بپردازید. هزینه های زندگی در استرالیا نیز باید به این مبلغ افزوده شود که به سبک زندگی و شهر محل زندگی بستگی دارد. زندگی دانشجویان در استرالیا معمولا بین 1200$ تا 1500$ (دلار استرالیا) در ماه هزینه به دنبال خواهد داشت.

انتخاب در برنامه آموزش و آموزش جراحی در جراحی مغز و اعصاب یک فرآیند رقابتی است که سالانه انجام می شود؛ آیین نامه گزینش اصول، شرایط و ضوابط فرآیند گزینش را تعیین می کند. دکتر تیموتی استیل یک جراح مغز و اعصاب و جراح ستون فقرات در سیدنی با بیش از 21 سال تجربه به عنوان مشاور جراح مغز و اعصاب است و بیشتر وقت خود را به عنوان جراح مغز و اعصاب در لبه پیشرو جراحی ستون فقرات در استرالیا سپری کرده است و به مردم کمک می کند تا به کیفیت زندگی بهتری دست یابند.

کار ضمن تحصیل دانشجویان جراحی در استرالیا

ویزای دانشجویی استرالیا معمولاً به دانشجویان مدرک تحصیلی تمام وقت (کارشناسی و کارشناسی ارشد) اجازه می دهد تا حداکثر 40 ساعت در هر دو هفته در سال تحصیلی و ساعات نامحدود در تعطیلات تابستانی کار کنند و حداقل دستمزد در استرالیا در حال حاضر 15.96$ (دلار استرالیا) قبل از مالیات است. ویزای کار پس از تحصیل به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد پس از فارغ التحصیلی در استرالیا بمانند، کار کنند یا به دنبال کار بگردند؛ مدت اقامت تا 18 ماه است و دانشجویان باید ظرف 6 ماه پس از اتمام دوره خود برای این ویزا اقدام کنند.

ویزای تحصیلی برای رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

ویزای تحصیلی برای رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی استرالیا عبارت هستند از:

  • مدرک ثبت نام (تایید الکترونیکی ثبت نام شما)
  • پاسپورت معتبر
  • هزینه درخواست ویزای شما
  • بیانیه ورودی موقت واقعی شما (GTE)
  • مدارک تحصیلی و سابقه کار
  • مدارک مهارت های انگلیسی شما (مانند نمرات آزمون آیلتس)

الزامات مالی هم عبارت هستند از: شواهدی مبنی بر بودجه کافی برای پوشش شهریه، سفر و هزینه های زندگی. از فوریه 2018، مبلغی که باید ثابت کنید برای هزینه‌های زندگی دارید (جدا از شهریه و سفر) $20290 (دلار استرالیا) یعنی حدودا 13750$ (دلار آمریکا) برای یک سال تعیین می‌شود. در سال 2022 ویزای تحصیلی استرالیا در مقایسه با برخی کشورها از جمله اسپانیا و آمریکا آسانتر است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در استرالیا هستند باید شرایط خاصی را برای واجد شرایط بودن برای ویزا داشته باشند؛ پس از ثبت نام در دوره تحصیلی تمام وقت، می توانید برای ویزای زیر کلاس 500 درخواست دهید. علاقمندان تحصیل در استرالیا و به طور خاص رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *