ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس برای کسانی که قبلا با سرمایه گذاری پاسپورت این کشور را خریده اند جالب توجه است. چون اگرچه کشور سنت کیتس دانشگاه های کمی دارد و هیچ کدام جایگاه علمی ممتازی برای تحصیل رشته های مرتبط با پزشکی و تخصص های آن را ندارند، اما هزینه های آن ها متناسب است. علاوه بر کم بودن هزینه های تحصیل در سنت کیتس از دیگر مزایای انتخاب این کشور می توان به نسبتا راحت تر بودن قبولی در دانشگاه های این کشور اشاره کرد. یعنی با توجه به رنکینگ ممتاز جهانی دانشگاه های کشورهایی مثل آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا و غیره، طبیعتا اخذ پذیرش رشته جراحی مغز و اعصاب نیز از این دانشگاه ها به مراتب دشوارتر از دانشگاه های سنت کیتس می باشد؛ سیستم آموزش عالی سنت کیتس و نویس توسط 7 دانشگاه با 58 برنامه تحصیلی ارائه شده است.

آیا سنت کیتس و نویس مکان خوبی برای زندگی است؟ سنت کیتس و نویس با ارائه ترکیبی جذاب از سواحل زیبا، پس زمینه کوهستانی چشمگیر، املاک و مستغلات با کیفیت بالا از آپارتمان های کنار ساحل گرفته تا ویلاهای کنار تپه و فضایی گرم و دلپذیر، مکانی عالی برای زندگی است و مهاجران میتوانند در سنت کیتس و نویس بازنشسته شوند. برای اینکه بیش از 3 ماه متوالی در جزیره زندگی کنید، یا باید برای اقامت دائم درخواست دهید یا شهروندی سنت کیتس و نویس را دریافت کنید؛ اما ایرانی ها از پیش از ورود به این کشور نیازمند اخذ ویزای تحصیلی یا کاری یا پاسپورت این کشور هستند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در این کشور به سوالات ذیل پاسخ می دهند:

  • هزینه تحصیل جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس چقدر است؟
  • کار ضمن تحصیل در سنت کیتس چگونه می باشد؟

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

کار در سنت کیتس باید پیدا شود تا فرد بر مبنای پیشنهاد شغلی و قرارداد امضا شده تقاضای ویزای کار سنت کیتس را داشته باشد. با توجه به دشوار بودن این فرآیند، مهاجرت به سنت کیتس معمولا برای ثروتمندان از طریق خرید پاسپورت برای دانشجویان از طریق تحصیل در سنت کیتس امکان پذیر می شود. خصوصا در رشته جراحی مغز و اعصاب که به منظور کار در سنت کیتس فرد باید فارغ التحصیل دانشگاهی باشد که مورد قبول این کشور می باشد و دوره تحصیلی آن نیز انگلیسی باشد. با توجه به این که اخذ پذیرش رشته جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه های اکثر کشورهای انگلیسی زبان مثل استرالیا و آمریکا، خیلی رقابتی و دشوار می باشد، سنت کیتس برای کسانی که می خواهند تلاش کم تری کنند، گزینه بهتری است.

البته دوره تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس نیز همانند سایر کشورها طولانی مدت می باشد به طوری که کار به عنوان جراح از سن 40 سالگی آغاز می گردد. منتهی حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای جراحان از جمله جراحان مغز و اعصاب بسیار بالاتر از میانگین جامعه می باشد؛ در نتیجه همین مسئله و موضوع علاقه شخصی به این رشته سبب شده برای بسیاری افراد جذابیت هایی داشته باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد ماهانه رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس در سال 2022 بیان شده است:

حدود درآمد ماهانه رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

همان طور که مشخص شد اگر کسی پاسپورت سنت کیتس را نداشته باشد، تنها راهی که برای کار در سنت کیتس به عنوان جراح دارد تحصیل در این کشور است. هزینه تحصیل در سنت کیتس برای رشته جراحی مغز و اعصاب به عوامل مختلفی بستگی دارد اما حدودا به شرح جدول ذیل می باشد:

نام دانشگاهنام کشورشهریه ترمی (دلار آمریکا)
WindsorSt. Kitts and Nevis$6490
(IUHS)St. Kitts$4500
International University of the Health SciencesSt. Kitts$10600
MUANevis$13700

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

کار ضمن تحصیل جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس

ویزای ورود الکترونیک سنت کیتس و نویس (EEV) یک eVisa است که با درخواست آنلاین قابل دریافت است؛ طبق سیاست ویزای سنت کیتس و نویس، شهروندان حدود 80 کشور می توانند برای EEV درخواست دهند. این ویزای آنلاین برای سنت کیتس و نویس به اتباع خارجی اجازه می دهد برای اقامت کوتاه مدت از این کشور بازدید کنند؛ با ویزای تحصیلی سنت کیتس نیز امکان کار دانشجویی در این کشور تحت شرایطی وجود دارد. از جمله مدارکی که برای اخذ ویزای تحصیلی سنت کیتس در سال 2022 مورد نیاز است می توان به پاسپورتی که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است، 2 قطعه عکس پاسپورت برنامه سفر یا بلیط برگشت تایید شده نامه رسمی کارفرما که حمایت مالی در طول اقامت متقاضی را تضمین می کند و مدت و هدف سفر را مشخص می کند، اشاره نمود.

لازم به ذکر است مهاجرت به سنت کیتس به دلایل مختفل طرفدار دارد که یکی از مهم ترین آن ها سهولت اخذ شهروندی این کشور می باشد. این در حالی است که در برخی از کشورها اخذ تابعیت بسیار سخت و در خیلی از موارد تقریبا غیر ممکن می باشد؛ به عبارت دقیق تر سخت ترین کشورها برای اخذ تابعیت عبارتند از واتیکان، لیختن اشتاین، بوتان، قطر، عربستان سعودی، کویت، سوئیس، چین و کره شمالی و اگر تا به حال درخواستی برای شهروندی ارسال کرده باشید، می دانید که این روند چقدر می تواند دشوار باشد. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در سنت کیتس و اخذ تابعیت این کشور تهیه شده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *