ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

کل مدت زمان تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اکوادور بسته به دانشگاه مربوطه و مورد تقاضای دانشجویان بین 6 تا 7 سال طول می کشد. پس از پاین دوره نیز دانشجویان به مدرک M.D. از دانشگاه های علوم پزشکی اکوادور نائل می شوند. با اینکه شرایط پذیرش دانشجو در این رشته از دانشگاه های اکوادور رقابتی بوده و تحصیل به زبان اسپانیایی سختی های خاص خود را دارد ولی این رشته جزء بهترین و پردرآمدترین ها در این کشور می باشد. در حالیکه فعلا متوسط درآمد ماهیانه کار در اکوادور حدود $1360 (دلار) است ولی متوسط درآمد یک جراح پلاستیک در این کشور در حدود $5410 (دلار) می باشد. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا به سوالات شما عزیزان در زمینه تحصیل در اکوادور 2022 پاسخ دهند.

معرفی رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

رشته جراحی پلاستیک از جمله رقابتی ترین و پر طرفدارترین رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های معتبر این کشور می باشد. این رشته در اکوادور از رشته های تخصصی است که تحصیل در آن به مدت کلا 6 سال به طول می انجامد و دانشجویان علاوه بر یادگیری مفاهیم پایه این رشته همچنین به صورت کلینیکی نیز با شیوه های ارزیابی، تشخیص، درمان و جراحی بیماری ها و اختلالات فرمی و فیزیکال می پردازند. در واقع دانشجویان رشته جراحی پلاستیک پس از اتمام دوره تحصیلی 6 سال و نیز اخد مدرک تخصصیشان می توانند با تخصص کسب شده کارهای زیر را با اتکاء به علم و تجربه خود انجام دهند:

اعمال قابل اجرا در رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

پس جراحان پلاستیک در اکوادور بیشتر از هر چیزی بر روی شیوه های ترمیم و اصلاح متمرکز هستند. آنها می توانند شرایط بیمارانی را ببینند که دارای اختلالات مادر زادی، زخم، بیماری و یا سوختگی هستند و با تشخیص سریع بیماری، جراحی متناسب با آن را انتخاب کرده و یا شیوه هایی را براس تغییر ظاهر یا زیبایی بیمار خود انجام دهند.

شرایط تحصیل دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

همان طوری که در مطالب قبلی نیز گفته شد، تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در دانشگاه های علوم پزشکی اکوادور همانند کشورهای اروپایی یک دوره 6 الی 7 ساله است. دانشجویان بین المللی در طول تحصیلات خود علاوه بر تحصیل دروس پایه این رشته همچنین مجبور به گذراندن دوره انترنی نیز هستند تا بتوانند با شرکت در آزمون تخصصی برای اخذ مدرک تخصصی خود در این رشته آماده شوند. لازم به ذکر است که 100% فارغ التحصیلان این رشته از دانشگاه های علوم پزشکی اکوادور به مدرک پزشکی خود دست پیدا می کنند و می توانند با آن وارد بازار کار پر درآمد جراحی پلاستیک شوند. از بهترین دانشگاه های پزشکی اکوادور برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاهرتبه ملی
یونیورسیداد د لاس امریکاس1
یونیورسیداد کازا گرانده2
اسکوئله سوپریور پولستکنیکا دل لیتورال3
یونیورسیداد سن فرانسیسکو د کیتو4

موضوع مهم بعدی در خصوص تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اکوادور مربوط به شهریه تحصیلی دانشجویان این رشته می باشد که سطح آن با توجه به دانشگاه مربوطه متغیر بوده اما متوسط این هزینه در اکوادور سالیانه حدود $755 (دلار) می باشد. در کنار این همچنین متوسط ماهیانه هزینه زندگی در اکوادور نیز در حدود $1200 (دلار) می باشد.

شرایط تحصیل دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

پذیرش دانشجوی رشته جراحی پلاستیک در اکوادور

کل فرآیند پذیرش دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی اکوادور به صورت آنلاین بوده و به همین خاطر اسکن و ارسال مدارک به دانشگاه مربوطه اکتفا می کند. اما قبل از هر اقدامی متقاضیان بایستی حتما و حتما به این نکته مهم توجه داشته باشند که تحصیل اغلب رشته ها در اکوادور به زبان اسپانیایی امکان پذیر است. بنابراین ارائه مدرک زبان اسپانیایی از شروط اصلی دانشگاه های اکوادوری قلمداد می شود. از شروط دیگر پذیرش دانشجوی خارجی در اکوادور ارائه مدرک دیپلم متوسطه و ریزنمرات مربوطه می باشد.

پس از این مرحله متقاضیان در انتظار دریافت پاسخ از دانشگاه های اکوادور می مانند. پس از دریافت ایمیل از دانشگاه و اخذ نامه پذیرش از این دانشگاه ها، آنها خود را برای درخواست ویزای تحصیلی اکوادور آماده می کنند. ویزایی که در اکوادور با عنوان ویزای تحصیلی یا Visa 12.V شناخته شده و مخصوص دانشجویانی است که مدت تحصیلات آنها در اکوادور بیش از 90 روز است. فلذا مدارک لازم برای اخذ ویزای مذکور از سفارت اکوادور از این قرار است:

  • فرم درخواست ویزای تحصیلی اکوادور
  • پاسپورت ملی با اعتبار حداقل 6 ماه
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • کلیه مدارک تحصیلی
  • بلیط برگشت رزرو شده
  • گواهی تمکن مالی مناسب
  • بیمه سلامت
  • مدارک شناسایی
  • رسید پرداخت هزینه ویزای اکوادور

شرایط کار و درآمد جراحان پلاستیک در اکوادور

جراحان پلاستیک در اکوادور فقط با داشتن مدرک M.D. از دانشگاه های معتبر می توانند به عنوان پزشک یا جراح در بیمارستان ها و کلینیک های موجود در سطح این کشور مشغول کار شوند. کار این دسته از متخصصان نیز به گونه ای است که بایستی هر سه مهارت تخصصی تشخیص بیماری، درمان بیماری و جراحی را همزمان داشته باشند. این دسته از پزشکان در اکوادور درآمد خیلی بالایی دارند به طوری که درآمد متوسط درآمد ماهیانه کار در اکوادور حدود $1360 (دلار) است ولی متوسط درآمد یک جراح پلاستیک در این کشور در حدود $5410 (دلار) می باشد:

مقایسه متوسط درآمد ماهیانه در اکوادور

جالب است بدانید که درآمد جراحان پلاستیک در اکوادور با توجه به سطح تخصص آنها و نیز میزان سابقه کاری اشان متفاوت است. همان طوری که در نمودار زیر هم ملاحظه می شود، کمترین میزان درآمد ماهیانه با حدود $2490 (دلار) به جراحان کم سابقه (کمتر از 2 سال سابقه) و بیشترین سطح درآمدی به جراحان با سابقه بالا (بیش از 20 سال سابقه) در اکوادور اختصاص دارد:

درآمد جراحان پلاستیک در اکوادور

شما عزیزان از طریق اخذ مشاوره های حرفه ای از تیم کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید در جریان شرایط کار و کاریابی در اکوادور قرار گرفته و همچنین در جریان ریز و بم اخذ ویزای کار اکوادور 2022 قرار گیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *