ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در شیلی

رشته جراحی پلاستیک در شیلی

برخلاف باورهای عمومی، تحصیل رشته جراحی پلاستیک در شیلی با کیفیت بسیار مناسب در برخی از دانشگاه های این کشور ارائه می شود. برای تحصیل در شیلی در حال حاضر محدودیت های نسبتا زیادی وجود دارد و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت افرادی که از نظر مالی شرایط عالی در اختیار ندارند، بتوانند به سادگی در این کشور به ادامه تحصیل پرداخته و شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کنند. فرایند دریافت پذیرش از برخی از دانشگاه های این کشور نیز به شدت رقابتی است و به همین دلیل است که دانشجویان برای ورود به این رشته باید با چالش های نسبتا زیادی دست و پنجه نرم کنند.

رشته جراحی پلاستیک در سال های اخیر از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است و به همین دلیل می توان این رشته را به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خود برای تحصیل در دوره تخصص در نظر گرفت. در گذشته های نه چندان دور، رشته جراحی پلاستیک یک رشته کاملا درمانی بود اما امروزه تعداد جراحی های زیبایی بسیار بیش تر از جراحی های درمانی است. تحصیل در این رشته چالش های خاص خود را دارد اما از نظر آینده شغلی و رفاه اقتصادی وضعیت مناسبی را برای متقاضیان ایجاد می کند. برای درک هرچه بهتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در شیلی خواهند پرداخت.

  • آیا انتخاب شیلی به عنوان مقصد تحصیلی در رشته جراحی پلاستیک مناسب است؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در شیلی در رشته جراحی پلاستیک، در همین کشور به کار مشغول شد؟

پروسه شروع تحصیل رشته جراحی پلاستیک در شیلی

کم تر کسی را می توان یافت که به شیلی به عنوان یک مقصد ایده آل برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک نگاه کند اما بررسی جایگاه دانشگاه های این کشور به خوبی نشان می دهد که برخی از دانشگاه های آن، از نظر علمی در شرایطی بسیار ایده آل قرار دارند و به همین دلیل می توان با انتخاب این کشور نیز رزومه تحصیلی خود را بهبود بخشید.

در حال حاضر، دانشگاه شیلی بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک است که رتبه 260 جهان را نیز در اختیار گرفته است و با فاصله ای زیاد نسبت به سایر دانشگاه های این کشور در رتبه بندی جهانی قرار دارد. دانشگاه پونتیفیکال کاتولیک شیلی نیز در این رشته رتبه 650 را در اختیار گرفته است و دانشگاه توسعه نیز با قرار گرفتن در رتبه 863 جهان، سومین دانشگاه برتر شیلی برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

برای شروع تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور، کافی است تا دانشجویان مدرک پزشکی خود را در اختیار داشته باشند و با استفاده از آن بتوانند پذیرش اولیه خود در دانشگاه های شیلی را به دست آورند. زبان اسپانیایی، زبان تحصیل در شیلی برای علاقمندان به رشته جراحی پلاستیک است.

پروسه شروع تحصیل رشته جراحی پلاستیک در شیلی

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در شیلی

برای ورود به دانشگاهه ای شیلی، نیاز به بودجه زیادی نیست اما زمانی که صحبت از هزینه های زندگی در این کشور نیز در میان باشد، می توان گفت که شیلی از جمله کشورهای گرانقیمت جهان برای تحصیل است. دانشجویان خارجی در این کشور امکان کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت و به همین دلیل باید شرایطی متفاوت را برای تامین هزینه های زندگی خود تامین کنند. امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور نیز بسیار محدود است و به همین دلیل است که به دانشجویان توصیه می شود تا همه هزینه های تحصیل خود را بدون امکان دریافت کمک هزینه ها در نظر بگیرند.

به طور تقریبی، هزینه های تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در شیلی و تنها برای یک سال تحصیلی را می توان به شرح زیر خلاصه کرد.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در شیلی

با توجه به این که دوره تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور 4 ساله است، می توان گفت که دانشجویان برای پایان دوره تحصیلی خود در این کشور حداقل به 60000$ (دلار) نیاز خواهند داشت.

شرایط کار جراحان پلاستیک در شیلی

افرادی که در شیلی تحصیل کرده باشند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان نیروی کار در این کشور به ادامه فعالیت بپردازند و از این طریق هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند. به طور تقریبی یک متخصص رشته جراحی پلاستیک در این کشور می تواند 5370000CLP (پزو شیلی) در ماه درآمد داشته باشد که تفاوت بسیار زیادی با متوسط درآمد در این کشور دارد.

با توجه به این که هزینه تحصیل در شیلی بسیار زیاد است، بسیاری از افراد توانایی پذیرفتن این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود را ندارد و به همین دلیل است که به آن ها توصیه می شود تا کشورهای دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند اگر شما نیز در انتخاب مقصد نهایی خود برای تحصیل دچار چالش شده اید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *