ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند به گونه ای نیست که بتوان آن را در جمع بهترین های رشته های جهان قرار داد. در نیوزلند به عنوان یکی از کشورهای کوچک جهان، دانشگاه های بسیار زیادی وجود دارد و به همین دلیل است که در رشته های مختلف می توان دانشگاه های بسیار زیادی را پیدا کرد. دانشجویان در این کشور می توانند آموزش با بالاترین کیفیت را تجربه کنند و به همین دلیل است که نیوزلند امروزه به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل شناخته می شود. دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی توانسته اند رتبه های عالی را به خود اختصاص دهند و این یک امتیاز بزرگ برای کسانی است که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند.

نیوزلند نزدیک ترین کشور به استرالیا هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر شرایط زندگی است و به همین دلیل است که می توان این کشور را به عنوان مقصدی مناسب برای علاقمندان به زندگی در استرالیا نیز دانست. در رشته جراحی پلاستیک، شرایط تحصیل در این کشور کمی متفاوت است و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند کیفیت مناسبی را برای تحصیل خود به مانند اکثر رشته های تحصیلی تجربه کنند. با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند خواهند پرداخت.

  • شرایط ورود به رشته جراحی پلاستیک در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های نیوزلند از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا مدارک دریافتی از این کشور اعتبار بالایی دارند؟
  • شرایط کار در نیوزلند به عنوان جراح پلاستیک چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

به عنوان یک دانشجوی خارجی، برای ورود به نیوزلند هر فرد به ویزای تحصیلی این کشور نیاز خواهد داشت و مقدمه دریافت آن، در اختیار داشتن پذیرش از دانشگاه های نیوزلند است. افرادی که نیوزلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید مدرک پزشکی در اختیار داشته باشند و دوره رزیدنتی را نیز پشت سر بگذارند. در مرحله بعد است که فرد می تواند پذیرش تحصیلی خود را در این رشته دریافت کند. مهم ترین مسئله در این رابطه آن است که مدرک دریافت فرد مورد تایید باشد. بدون تردید تنها افرادی که تحصیل پزشکی در نیوزلند را پشت سر گذاشته باشند قادر خواهند بود تا تاییدیه قطعی را دریافت کنند.

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور به زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی این کشور ارائه می شود و حداقل 8 ترم تحصیلی زمان لازم خواهد داشت. دانشگاه های نیوزلند در رشته جراحی پلاستیک نتوانسته اند به مانند بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی جایگاه مناسبی را به دست آورند و از طرف دیگر، تعداد دانشگاه های در دسترس برای تحصیل در این رشته نیز محدودتر هستند. چنین مسئله ای سبب می شود تا دانشجویان برای دریافت پذیرش تحصیلی خود، یک روند رقابتی را آغاز کنند و این مسئله می تواند منجر به هزینه های مالی زیادی برای دانشجویان شود.

مهم ترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک

الزامات ورود به رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد ورود به رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند را دارند، باید شرایط ورود به این رشته تحصیلی را به طور دقیق برآورده کنند. برخی از مهمترین الزامات ورود به رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند به شرح زیر می باشد:

الزامات ورود به رشته جراحی پلاستیک در نیوزلندتوضیحات
فرآیندهای ورود به سال اولدر طول سال اول تمرینات ارزیابی بالینی کوچک و مشاهده مستقیم رویه ها صورت می گیرد.
فرآیندهای قبل از ورود به سال دومتمامی متقاضیان قبل از سال دوم باید در یک رویداد آموزشی شرکت کنند. همچنین باید آموزش های مراقبت از بیمار جراحی بدحال را نیز تجربه کنند.
فرآیند های قبل از ورود به سال سومشرکت در آزمون فلوشیپ، امتحانات آنلاین سالانه
فرآیند قبل از ورود به سال پنجمباید قبل از شروع سال پنجم آموزشی، معاینه علوم و اصول جراحی پلاستیک و ترمیمی را گذرانده باشید.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

نیوزلند نیز به مانند استرالیا از جمله کشورهای گران قیمت جهان برای تحصیل است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید هزینه های زیادی را به عنوان شهریه و همچنین هزینه زندگی در نیوزلند پرداخت کنند. باید به این نکته توجه داشت که دانشجویان در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند. هزینه زندگی در جزایر شمالی نیوزلند بیشتر است و به حدود 25000$ (دلار نیوزلند) در سال می رسد و در جزایر جنوبی نیز در حدود 15000$ (دلار) در سال است.

برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک نیز دانشجویان باید شهریه های نسبتا زیادی را پرداخت کنند تا جایی که می توان آن را در حدود 19000$ تا 28000$ (دلار نیوزلند) در سال دانست. در چنین شرایطی می توان گفت که دریافت بورسیه تحصیلی می تواند امتیازات زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

شرایط کار یک جراح پلاستیک در نیوزلند

افرادی که نیوزلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از تحصیل در همین کشور به کار مشغول شده و از امتیازات مربوط به اقامت در این کشور بهره ببرند. یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند 33500$ (دلار نیوزلند) در ماه درآمد کسب کند و این یک حقوق عالی برای کار در نیوزلند به حساب می آید. بسیاری از افرادی که در نیوزلند دوره تحصیلی خود را به پایان رسانده باشند، به استرالیا مهاجرت می کنند چراکه شرایط بسیار فراهم است. شما نیز در صورتی که به دنبال زندگی در بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته چراحی پلاستیک در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا برخی زا مهمترین آنها پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. کلیدی ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • طول دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند چقدر است؟ طول دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در دانشگاه های نیوزلند 5 تا 6 سال می باشد.
  • شرایط پذیرش دانشجویان بین المللی برای پذیرش رشته جراحی پلاستیک در نیوزلند چگونه است؟ شرایط پذیرش دانشجویان در دانشگاه های نیوزلند برای پذیرش رشته جراحی پلاستیک، نسبتا دشوار است. زیرا دانشگاه های این کشور از بوروکراسی های اداری پیچیده ای در روند ثبت نام دانشجویان استفاده می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *