ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در آرژانتین

رشته حسابداری در آرژانتین

رشته حسابداری در آرژانتین یکی از اصلی ترین رشته های تحصیلی در بازار کار این کشور به حساب می آید و به همین مورد توجه دانشگاه قرار دارد. دانشجویانی که در رشته حسابداری مشغول به تحصیل هستند، معمولا از آخرین سال شروع دوره تحصیل خود وارد بازار کار می شوند و در نتیجه امتیازات بیشتری برای رسیدن به کار دائم پس از پایان دوره تحصیل خود خواهند داشت و این یکی از برتری های این رشته تحصیلی است. افرادی که در حوزه حسابداری فعالیت دارند، در بازار کار با اشخاص و حرفه های مختلف در ارتباط خواهند بود و تنوع کاری نیز می تواند یکی دیگر از برتری های این رشته تحصلی به حساب آید.

کشور آرژانتین به عنوان یکی از برترین کشورهای آمریکای جنوبی در طول سال های اخیر، توجه بسیار ویژه ای به علوم دانشگاهی داشته است و پیشرفت دانشگاه های این کشور با بررسی رتبه بندی های جهانی به خوبی قابل مشاهده است. برخی از دانشگاه های آرژانتین امروزه رتبه های کمتر از 100 را به خود اختصاص داده اند که در نوع خود می تواند بسیار جالب و البته تامل برانگیز باشد. دانشجویان در کشور آرژانتین با هزینه های اندکی برای تحصیل و زندگی روبرو خواهند بود و این نیز می تواند در آرامش دانشجویان اثر گذار باشد. به دلیل توجه بسیاری که در طول سالیان اخیر به رشته حسابداری شده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی این رشته تحصیلی در آرژانتین خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین چقدر است؟
  • آیا دانشجویان خارجی امکان کاریابی پس از تحصیل در این کشور را خواهند داشت؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در آرژانتین چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین

یکی از مهم ترین چالش هایی که هر فرد در دوره انتخاب مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور با آن روبرو خواهد شد، انتخاب کشور مقصد خواهد بود. بیش از 70 کشور با کیفیت مناسب آموزشی در جهان وجود دارد که امکان تحصیل به دانشجویان خارجی را نیز داده اند. به همین دلیل است که همواره از متقاضیان خواسته می شود تا پیش از انجام پروسه مهاجرت به خارج از کشور، حتما روند ورود به هر کشور را مورد بررسی قرار دهند تا در نهایت موفق به انتخاب برترین گزینه برای خود شوند.

دانشگاه های متعددی در جهان وجود دارد که امکان تحصیل در رشته حسابداری با بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار علاقمندان قرار می دهند و آرژانتین نیز در این بین موفق به کسب جایگاه های مناسبی شده است. دانشگاه بوینس آیرس به عنوان اصلی ترین دانشگاه این کشور، در رشته حسابداری رتبه 60 جهان را در اختیار دارد و این مسئله به خوبی نشان می دهد که برای اخذ پذیرش از این دانشگاه نیاز به رزومه قدرتمند و همچنین مدرک زبان با نمره بالا وجود خواهد داشت. دانشجویان در این دانشگاه امکان تحصیل به زبان انگلیسی را نیز خواهند داشت.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین

یکی از مهم ترین امتیازاتی که تحصیل در آرژانتین به همراه دارد، هزینه هایی است که دانشجویان خارجی در طول دوره اقامت خود در این کشور با آن روبرو خواهند شد. برای مثال افرادی که موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه های دولتی آرژانتین شوند، نیازی به پرداخت شهریه نخواهند داشت و به صورت کاملا رایگان به ادامه تحصیل خواهند پرداخت اما تحصیل رشته حسابداری در دانشگاه های خصوصی این کشور می تواند هزینه ای در حدود 3200$ تا 21600$ (دلار) در سال را به سبد هزینه های فرد اضافه کند.

دانشجویان در کشور آرژانتین، اجازه کار ضمن تحصیل را نیز نخواهند داشت و به همین دلیل باید کلیه هزینه های زندگی خود در این کشور را شخصا پرداخت کنند. متوسط هزینه های زندگی در آرژانتین برای دانشجویان در حدود 200$ تا 400$ (دلار) در ماه است و به همین دلیل می توان آرژانتین را یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی دانشجویی معرفی کرد.

متوسط درآمد یک حسابدار در آرژانتین

زمانی که فردی برای تحصیل وارد خاک آرژانتین می شود، تنها می تواند به تحصیل در این کشور مشغول شود اما پس از تحصیل، فرصت کاریابی نیز به او داده خواهد شد و این مسیری بسیار مناسب برای رسیدن به کار در آرژانتین برای علاقمندان به زندگی در این کشور است. فارغ التحصیلان رشته حسابداری در آرژانتین از شانس بالایی برای کاریابی در این کشور برخوردار هستند و این می تواند علاوه بر افزایش امکان کاریابی، آزادی عمل بیشتری را نیز در اختیار متقاضیان کار در ای کشور قرار دهد.

یک حسابدار بسته به حیطه فعالیت خود می تواند درآمد بسیار خوبی در این کشور داشته باشد اما به عنوان یک حسابدار تازه کار نمی توان انتظار داشت که فرد به آنچه می خواهد دست پیدا کند و رسیدن به درآمد سطح بالا نیازمند طی کردن مراحلی طولانی تر است. در نمودار زیر، متوسط درآمد یک حسابدار در آرژانتین نشان داده شده است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور آرژانتین

در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که یک حسابدار در کشور آرژانتین با دغدغه های مالی چندانی برای تامین هزینه های زندگی خود روبرو شود اما کیفیت زندگی در این کشور به گونه ای است که بسیاری از شهروندان این کشور پس از تحصیل نیز خاک این کشور را ترک می کنند تا شرایط بهتری برای زندگی خود رقم بزنند. در صورتی که تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته حسابداری در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته حسابداری در آرژانتین پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا برای تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین به ویزای این کشور نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل در رشته حسابداری در آرژانتین هستند، قبل از ورود به این کشور باید برای اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین اقدام نمایند.
  • آیا امکان تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین با بورسیه تحصیلی امکان پذیر است؟ تمامی دانشجویان بین المللی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته حسابداری در آرژانتین را ندارند، می توانند از بورسیه های دانشجویی متنوع در این کشور بهره مند شوند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *