ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

رشته خلبانی در آفریقای جنوبی در دانشگاه های آن صورت نمی گیرد، بلکه متقاضیان باید با داشتن شرایط در آکادمی ها یا مدارس خلبانی ثبت نام کنند. آکادمی ها یا مدارس خلبانی موسساتی هستند که اختیار آموزش دانشجویان به عنوان خلبانان خبره و سایر رشته های مرتبط در صنعت هوانوردی و هواپیمایی را دارند. آن ها مسئولیت انعطاف پذیری دارند تا دانشجویان را برای تامین مهارت ها و دانش مورد نیاز صنایع هواپیمایی آموزش دهند. آفریقای جنوبی یک مقصد محبوب جهانی جهت آموزش خلبانی برای دانشجویان بین المللی به شمار می آید.

بسیاری از کشورها به دلیل کیفیت دوره های خلبانی در آفریقای جنوبی به آن ها اعتماد دارند. این دوره ها از دوره های ابتدایی خلبانی و دوره های فنی تا کلاس های پیشرفته را شامل می شود. در سال های اخیر، محبوبیت آموزش خلبانی در این کشور آفریقایی بسیار افزایش یافته است و دانشجویان و علاقه مندان از سراسر جهان وارد آکادمی ها یا مدارس خلبانی آن می شوند و دلایل زیادی برای این انتخاب خود دارند که در ادامه در این مقاله که توسط تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی 2021 تهیه گردیده است، مطرح خواهد شد.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی با جمعیت چند ملیتی، یازده زبان ملی و مناظر متنوع و حیات وحش، تنوع را به تمام معنا در خود جای داده است. دانشجویانی که دوست دارند کمی ماجراجویی را به برنامه درسی خود اضافه کنند، آفریقای جنوبی را به عنوان یک مقصد ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند. در سال های گذشته رشد چشمگیری در جمعیت دانشجویان بین المللی در آفریقای جنوبی مشاهده می شود و اکنون این کشور در بین بیست کشور اول میزبان برای دانشجویان بین المللی قرار دارد. از مزایای اصلی یادگیری خلبانی در آفریقای جنوبی می توان به این نکته اشاره کرد که افراد پس از فارغ التحصیلی بلافاصله آماده انتقال فوری به آموزش هواپیمای جت می شوند. از دیگر مزایای تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایای تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

مزایای تحصیل خلبانی در آفریقای جنوبی به این موارد ختم نمی شود و مزایای دیگری نیز وجود دارد؛ از جمله این که در این کشور شرایط آب و هوایی در تمام طول سال مناسب است و دانشجویان می توانند دوره های PPL و CPL را در یک محیط پر از آفتاب و سرگرم کننده خیلی سریع به پایان برسانند. هزینه کم آموزش خلبانی همراه با آب و هوای بی پایان تابستانی، این کشور را به مکانی ایده آل برای یادگیری پرواز تبدیل می کند. با این حال، هزینه یادگیری ممکن است کم باشد اما آموزش خلبانی در آن در سطح کلاس جهانی است.

در مقایسه با انگلستان، اروپا، آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر، قیمت اکثر کالاها و خدمات در این کشور بسیار پایین است. در آفریقای جنوبی، دانشجویان خلبانی را با بالاترین کیفیت در مدارس خلبانی، هواپیماها و مدرسان پرواز یاد می گیرند. خوابگاه های با کیفیت، مردمان صمیمی و تجربه فرهنگ این کشور از دیگر مزایای تحصیل در آفریقای جنوبی است.

تحصیل رشته خلبانی و خلبان شدن در آفریقای جنوبی

تحصیل در رشته خلبانی و خلبان شدن در آفریقای جنوبی از طریق آکادمی ها یا مدارس خلبانی و نه دانشگاه ها انجام می گیرد. آفریقای جنوبی به عنوان یک مقصد محبوب آموزش خلبانی دارای تعداد زیادی آکادمی یا مدرسه خلبانی است. این کشور با بیش از 57000000 نفر جمعیت، حدود بیست شرکت هواپیمایی دارد که بیش تر در داخل کشور فعالیت می کنند. پیش بینی می شود با افزایش ظرفیت بین المللی این کشور تقاضای بیش تری برای جذب خلبانان به وجود آید. بررسی درآمد خلبانان در آفریقای جنوبی نشان می دهد آن ها معمولا ماهانه حدود 57700ZAR (راند) درآمد کسب می کنند. محدوده حقوق خلبانان در این کشور به صورت زیر است:

میزان حقوق خلبانان در آفریقای جنوبی

ورود به مدارس خلبانی در این کشور دارای شرایطی است که متقاضیان باید آن ها را داشته باشند. اولین مورد سن فرد متقاضی است. حداقل سن برای شروع آموزش خلبانی 17 سال است. مورد بعدی گواهی پزشکی است که متقاضیان باید تهیه کنند. مورد سوم دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان است. و مورد چهارم مهارت زبان انگلیسی متقاضی می باشد. فرد متقاضی باید قادر به خواندن، صحبت کردن، نوشتن و درک کردن زبان انگلیسی باشد. دوره SPL اولین دوره خلبانی است که به فرد اجازه می دهد آموزش خلبانی خود را شروع کند. ماموریت آکادمی ها یا مدارس خلبانی آفریقای جنوبی آموزش خلبانان با بالاترین استاندارد عالی در حمل و نقل هوایی و دستیابی آن ها به اهداف فردی و حرفه ای هوانوردی شان می باشد. بسیاری از فارغ التحصیلان این آکادمی ها یا مدارس کاپیتان های بسیار قابل احترامی در بخش هوانوردی-هواپیمایی دولتی و خصوصی هستند.

آکادمیهای برتر جهت تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

اولین سوال هنگام ورود به رشته خلبانی در آفریقای جنوبی این است که “بهترین آکادمی یا مدرسه خلبانی کدام است؟” ما در این بخش ده آکادمی یا مدرسه خلبانی برتر در این کشور را معرفی می کنیم:

  • Aeronav Acedemy Limited, Johannesburg, South Africa
  • CapeTown Flight Training Center, Durbnaville
  • Alsoa Flight Center, Port Elizabeth
  • Durban Aviation Center, Durban, South Africa
  • Avcon Jet Africa, Midrand
  • Progress Flight Academy, Port Elizabeth South Africa
  • Air School, Port Alfred
  • Afrika Union Aviation Academy, Mafikeng
  • AAA 4 Pilots Durban, South Africa
  • Aircraft Fractional Ownership Service, Germiston

آکادمیهای برتر جهت تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

دوره های خلبانی در آفریقای جنوبی

دوره های خلبانی زیادی توسط آکادمی ها یا مدارس خلبانی آفریقای جنوبی ارائه می شود. این دوره ها عبارتند از:

  • Instrument Rating
  • Night Rating
  • (Commercial Pilot License (CPL
  • (Private Pilot License (PPL
  • (Airline Transport Pilot License (ATPL
  • (Airline Pilot Standard (APS
  • Aircraft Maintenance Mechanic
  • Multi-Engine Rating
  • Conversions and Renewals
  • Aircraft Avionic Instrument Rating
  • ALSIM ALX Simulator Training
  • Flight Instructor Rating
  • Flight Attendant
  • Validation and Foreign Licenses
  • Air Ticketing and Reservation
  • Radio Telephony courses
  • Gyrocopter

رشته خلبانی در مدرسه خلبانی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

مدرسه خلبانی ژوهانسبورگ یکی از قدیمی ترین آکادمی های آموزش خلبانی در آفریقای جنوبی است که در فروگاه رند ژوهانسبورگ واقع شده است. این مدرسه از سال 1981 با بیش از 3000 فارغ التحصیل تاکنون خلبانان کلاس جهانی را از سراسر جهان آموزش داده است. بسیاری از فارغ التحصیلان این مدرسه، در حال حاضر کاپیتان های قابل احترامی در بخش های خصوصی و دولتی هستند. این آکادمی خود را موظف به آموزش خلبانی بصورت باکیفیت می داند. این آکادمی توسط اداره هواپیمایی آفریقا جنوبی که تابع ایکائو می باشد، تایید گردیده است.

دانشجویان از سراسر جهان وارد این آکادمی می شوند. بسیاری از آن ها از انگلستان، فرانسه، ایتالیا، یونان، آلمان، مصر، هند، سریلانکا، مالزی، چین، زامبیا، کنگو، تانزانیا، موزامبیک، نیجریه، سودان، غنا، امارات متحده عربی، ایران و پاکستان هستند. برخی از امکانات موجود در آکادمی شامل سالن سخنرانی مجهز، اتاق توجیهی پرواز، منطقه تفریحی و پارکینگ اختصاصی می باشد. مربیان و کارکنان تمام وقت خلبانی این آکادمی به صورت گام به گام برای دانشجویان پشتیبانی و راهنمایی ارائه می دهند. اینکه چرا آموزش خلبانی در فرودگاه رند انجام می گیرد به این دلیل است که این فرودگاه در نزدیکی منطقه پرواز عمومی و فرودگاه های بزرگ قرار دارد و به دانشجویان امکان می دهد تا در هر درس زمان پرواز بیشتری داشته باشند و در نتیجه آموزش با کارایی بیش تری انجام شود.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب از وکلا و کارشناسان حرفه ای در زمینه ویزای تحصیلی، کاری، کارآفرینی و سرمایه گذاری همواره آماده راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل در اروپا، آفریقا و آمریکا می باشد. چنانچه علاقمند به تحصیل رشته خلبانی در آفریقای جنوبی 2021 هستید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و به ویژه اقامت پس از تحصیل در آفریقای جنوبی با کارشناسان ما در این موسسه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته خلبانی در آفریقای جنوبی

  1. علیرضا گفت:

    درود بر شما شانس استخدامی ایرلاین بعد از تحصیل در کشور افریقای جنوبی بهتره یا ترکیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در این رابطه نمیشه به صراحت صحبت کرد. شما در هر دو کشور احتمال استخدام شدن بعد از تحصیل رو دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *