ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در استرالیا

رشته دامپزشکی در استرالیا

تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا می تواند با توجه به کیفیت بالای دانشگاه های این کشور، کلید موفقیت در بازار کار به حساب آید. افرادی که استرالیا را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که این کشور برای پذیرش دانشجویان در رشته های مرتبط با علوم پزشکی شرایط خاصی را مد نظر قرار می دهد و به همین دلیل باید جزئیات مربوط به مهاجرت به این کشور مد نظر قرار گیرد. در حال حاضر رشته دامپزشکی یکی از اصلی ترین گرایش های علوم پزشکی در این کشور به حساب می آید و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود تا با رزومه های قدرتمند برای تحصیل در این کشور اقدام کنند.

رشته دامپزشکی در سراسر جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و به همین دلیل تمایل به جذب نیروی کار خبره در آن نیز به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته دامپزشکی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های استرالیا در رشته دامپزشکی شرایط مناسبی دارند؟
  • هزینه های تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چگونه تامین می شود؟
  • شرایط رسیدن به کار در کشور استرالیا برای دامپزشکان چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا

برای افرادی که قصد تحصیل در کشور استرالیا را دارند، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که در کوتاه ترین زمان ممکن به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کنند چراکه هزینه های تحصیل در این کشور کمی بالاتر از سایر کشورهای جهان است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی این هزینه ها را پرداخت کنند.

رشته دامپزشکی در استرالیا در صورتی قابل دسترس خواهد بود که فرد حداقل دیپلم 12 ساله داشته باشد و در یکی از رشته های مرتبط با شیمی و زیست شناسی مدرک کارشناسی دریافت کرده باشد. پس از آن یک آزمون سراسری برای علاقمندان به این رشته برگزار می شود و دانشجویان می توانند با استفاده از نمره خود، پذیرش خود را دریافت کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر دوره کارشناسی دامپزشکی در این کشور در یک دوره 5 ساله برگزار می شود و همین مسئله دانشجویان را آماده ورود به بازار کار خواهد کرد. در استرالیا دانشگاه های تراز اول زیادی در رشته دامپزشکی وجود دارد که هر یک از آن ها می تواند به رزومه تحصیلی فرد جلوه ویژه ببخشد.

دانشگاه های برتر رشته دامپزشکی در استرالیا

بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در رشته دامپزشکی رتبه های بسیار مناسبی را به دست آورده اند و به همین دلیل است که پذیرش از آن ها نیازمند در اختیار داشتن رزومه های مناسب است. برای تحصیل در استرالیا در رشته دامپزشکی، 22 دانشگاه معتبر وجود دارد که دانشجویان با توجه به رزومه خود می توانند به آن ها مراجعه کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در این رشته عبارتند از:

دانشگاه های برتر رشته دامپزشکی در استرالیا

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا

افرادی که استرالیا را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید هزینه های نسبتا زیادی را به عنوان شهریه و هزینه های زندگی خود پرداخت کنند و این یکی از معدود معایبی است که مهاجرت به استرالیا به همراه دارد. در حال حاضر دانشجویان خارجی در کشور استرالیا می توانند در مقطع تخصص دامپزشکی خود از تخفیفات دانشجویی و حتی فول فاند نیز استفاده کنند اما در مرحله تحصیلات اولیه، دسترسی به بورسیه های تحصیلی کار ساده ای نیست.

به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان در این کشور باید 18000$ تا 25000$ (دلار استرالیا) را به عنوان شهریه خود در نظر داشته باشند. از طرفی باید به این نکته اشاره کرد که متوسط هزینه های زندگی در این کشور بسته به شهر محل زندگی دانشجویان می تواند بین 15000$ تا 32000$ (دلار استرالیا) در سال متغیر باشد. در چنین شرایطی به دانشجویان اجازه داده شده است که به صورت 40 ساعت در هر دو هفته به کار مشغول شوند تا هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا

شرایط کار یک دامپزشک در استرالیا

افرادی که به عنوان دامپزشک در استرالیا کار می کنند، شرایط مالی بسیار خوبی دارند و در حدود 11000$ (دلار استرالیا) در ماه درآمد کسب می کنند. برای تبدیل شدن به یک دامپزشک در این کشور، تحصیل در رشته دامپزشکی کفایت می کند و فرد آماده ورود به بازار کار در این کشور خواهد شد. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل گام اول برای رسیدن به اقامت استرالیا برای علاقمندان به رشته دامپزشکی است. شما نیز در صورتی که رویای اقامت در بهترین کشورهای جهان را در سر می پرورانید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *