ویترین

رشته دندانپزشکی در گوام

رشته دندانپزشکی در گوام

رشته دندانپزشکی در گوام یک گزینه برای بسیاری از افرادی است که می خواهند در این رشته تحصیل کنند اما با چالش های فراوان! باید به این نکته اشاره کرد که گوام کشوری است کوچک و با جمعیت کم. به طور کلی 3 دانشگاه در این کشور قرار دارد و همین مسئله تحصیل در دانشگاه های آن را تحت تاثیر قرار داده است. در شرایط کنونی می توان به این نکته توجه داشت که رشته های مرتبط با علوم پزشکی در این کشور به صورت بسیار محدودتری ارائه می شوند. افرادی که می خواهند در این رشته ها به ادامه تحصیل مشغول شوند، بهتر است انتظاری از دریافت موفقیت در این کشور نداشته باشند.

  • شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در گوام چگونه است؟
  • آیا رشته دندانپزشکی در این کشور می تواند مناسب باشد؟
  • هزینه های تحصیل این رشته در گوام چقدر است؟
  • آیا می توان در این رشته امتیازهای خوبی به دست آورد؟
  • محدودیت های انتخاب رشته دندانپزشکی در این کشور چیست؟

به طور کلی باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، رشته دندانپزشکی در این کشور در دسترس نیست. افرادی که می خواهند در این کشور به عنوان دندانپزشک کار کنند، محدودیت های دیگری پیش رو خواهند داشت که جدا از تحصیل در این کشور است. دندانپزشکانی که در این کشور کار می کنند، همگی در خارج از کشور مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده اند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در ادامه توضیحاتی در این رابطه ارائه می کنند.

بررسی شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در گوام

باید به این نکته اشاره کرد که گوام یکی از کشورهایی است که رشته دندانپزشکی در آن ارائه نمی شود. چنین مسئله ای سبب می شود که نتوان انتظار انتخاب این کشور را داشت. در حال حاضر می توان گزینه های دیگری را در این کشور برای تحصیل انتخاب کرد. در گروه پزشکی، فقط رشته ای با نام زیست پزشکی در این کشور ارائه می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد تمایلی به تحصیل در این کشور ندارند.


افرادی که می خواهند در گوام کار کنند، باید در یکی از کشورهای برتر جهان مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. افرادی که می خواهند در این کشورها تحصیل کنند، باید اطلاعات جامعی در رابطه با این موضوع داشته باشند. برخی از مهم ترین کشورهایی که می توان با تحصیل در آن ها، مجوز کار در گوام را برای خود به دست آورد عبارتند از:

  • چین
  • ژاپن
  • نیوزلند
  • استرالیا
  • کره جنوبی

این دست از کشورها در نزدیکی گوام نیز قرار دارند و می توان آن ها را با آرامش برای رسیدن به گوام انتخاب کرد. فرایند مهاجرت به این کشورها معمولا سخت تر است چرا که رقابت در آن ها بالا است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

شرایط دندانپزشک شدن در اروپا به جای گوام

افرادی که می خواهند در رشته دندانپزشکی به موفقیت برسند، می توانند گزینه های مدنظر خود را در کشورهای اروپایی پیدا کنند. باید به این نکته اشاره داشت که در بسیاری از کشورهای اروپایی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد. این یک مزیت بسیار ویژه به حساب می آید. در شرایط کنونی همچنین باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های اروپایی در این رشته شرایط بسیار خوبی دارند. این دانشگاه ها مورد تایید گوام نیز هستند و پس از دریافت مدرک، می توان در این کشور به کار مشغول شد.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

در رابطه با هزینه های رشته دندانپزشکی در اروپا نیز می توان گفت که این هزینه ها بسته به کشور محل قرار گیری می تواند متغیر باشد. معمولا در کشورهای پیشرفته اروپایی گزینه های معقول بین 2000$ تا 5000$ (دلار) هزینه خواهد داشت. این هزینه ها در کشورهای هلند و انگلستان معمولا به نزدیکی 20000$ (دلار) و بیشتر از آن می رسد. در چنین شرایطی می توان گفت که فرد گزینه های متعددی را پیش روی خود خواهد داشت.

شرایط دندانپزشک شدن در اروپا به جای گوام

فرایند متفاوت دندانپزشک شدن در آمریکا به جای گوام

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که آمریکا یکی از گزینه های به شدت جذاب برای تحصیل در خارج از کشور است. دانشگاه های زیادی در این کشور وجود دارد که می توان آن ها را انتخاب کرد و به مدرک بسیار ارزشمند رسید. همچنین باید توجه داشت که گوام یکی از مناطق تحت سلطه آمریکا است. در نتیجه فرد با سهولت بیشتری می تواند به این کشور مهاجرت کند. هزینه های تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور به بیش از 50000$ (دلار) در سال نیز می رسد اما مزایای خاص خود را دارد. پروسه مهاجرت تحصیلی برای دندانپزشکان به آمریکا عبارت است از:

روند تبدیل شدن به دندانپزشکی در آمریکا به جای گوام

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های کلیدی درباره رشته دندانپزشکی در گوام

برخی از مهم ترین پرسش ها درباره رشته دندانپزشکی در گوام عبارتند از:

  • چرا رشته دندانپزشکی در گوام مناسب نیست؟ در حال حاضر این رشته در دانشگاه های این کشور ارائه نمی شود و نباید به دنبال آن بود.
  • آیا جایگزین های مناسبی برای تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور وجود دارد؟ علاقمندان به حوزه های پزشکی می توانند در رشته زیست پزشکی تحصیل کنند.
  • فرایند مهاجرت دندانپزشکان به گوام سخت است؟ در صورتی که فرد مدرک تحصیلی قدرتمندی داشته باشد، می تواند در این رابطه تصمیم گیری کنند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *