ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در آرژانتین برای علاقمندان به زبان اسپانیایی و فرهنگ آمریکای لاتین بسیار جذاب و پر تقاضا می باشد. در حالی که زبان رسمی آرژانتین اسپانیایی است، آرژانتین به قدری از مهاجرت های بین المللی برخوردار بوده است که عربی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی نیز حداقل در سراسر کشور صحبت می شود. آرژانتین مقصدی ایده آل برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند تحصیلات خود را با حس ماجراجویی ترکیب کنند؛ به‌ عنوان یک مرکز جهانی برای صنایع آینده، مکانی است که می ‌توانید واقعاً شروع به تقویت رزومه و جایگاه شغلی و تحصیلی خود نمایید. آرژانتین کشوری در حال توسعه است، اقتصاد این کشور پس از برزیل، دومین اقتصاد ملی بزرگ در آمریکای جنوبی است و آرژانتین از منابع طبیعی غنی، جمعیت باسواد بالا، بخش کشاورزی صادرات محور و پایگاه صنعتی متنوع بهره می برد.

بله، زندگی در آرژانتین امن است و جنایت خشونت آمیز نادر است؛ اگرچه بوینس آیرس بیشتر به دلیل دزدی های کوچک شهرت دارد، زندگی در خارج از پایتخت همه چیز را بسیار ایمن تر می کند. در واقع بدست آوردن آمار دقیق در مورد درصدی از جمعیت آرژانتین که می توانند انگلیسی صحبت کنند بسیار دشوار است. یک تحقیق تعداد انگلیسی ‌زبانان با مهارت بالا را در حدود 6% از جمعیت نشان می ‌دهد و حدود 15% تخمین زده می‌شود که زبان انگلیسی بسیار ابتدایی یا سطح پایینی دارند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در آرژانتین به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در آرژانتین چقدر است؟
  • درآمد رشته شنوایی سنجی در آرژانتین چه میزان است؟
  • آیا امکان کار ضمن تحصیل در آرژانتین وجود دارد یا خیر؟

درباره تحصیل در آرژانتین و اخذ اقامت دائم

40 دانشگاه ملی در آرژانتین وجود دارد که از دولت بودجه دریافت می کنند و اکثر دانشجویان مقطع کارشناسی در این کشور را پوشش می دهند. همچنین حدود 45 دانشگاه خصوصی در آرژانتین وجود دارد که اغلب کوچکتر هستند و هزینه های بیشتری دریافت می کنند. بهترین دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی عبارت هستند از:

  • University of Buenos Aires
  • National University La Plata
  • National University of Cordoba
  • University of Rosario
  • University Nacional Cuyo Mendoza
  • National University of Mar del Plata
  • National University of the Littoral

دانشگاه‌های آرژانتین در بین بهترین دانشگاه‌های جهان رتبه‌بندی می‌شوند و سیستم بودجه دولتی آن‌ها را برای دانشجویان داخلی و بین‌المللی بسیار مقرون به صرفه می‌کند. به همین دلیل است که سالانه بیش از 50000 دانشجوی بین المللی اینجا را برای تحصیل انتخاب می کنند. با توجه به این که امکان اخذ اقامت دائم و حتی پاسپورت بعد از اتمام تحصیلات و شروع به کار در آرژانتین وجود دارد، این کشور در سال 2024 طرفداران خاص خود را دارد. متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد و باید حداقل 2 سال در آرژانتین اقامت موقت داشته باشد و مدارکی برای اثبات این موضوع داشته باشد که توسط اداره ملی مهاجرت تایید شده است. در سال 2024 همچنین اگر یک تبعه خارجی با یک شهروند آرژانتینی ازدواج کند، واجد شرایط درخواست اقامت دائم است.

هزینه رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

هزینه رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی رایگان است، اما حضور در یک دانشگاه خصوصی در آرژانتین برای دانشجویان بین 5000$ (دلار آمریکا) در حداقل طیف هزینه خواهد داشت و می توان سالانه تا 15500$ (دلار آمریکا) برای دریافت مدرک کالج افزایش داد. برنامه های کارشناسی رشته شنوایی سنجی در دانشگاه های دولتی آرژانتین که به زبان اسپانیایی هستند و برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های مزبور رایگان هستند. دانشگاه‌های آرژانتین به دلیل برنامه‌های تحصیلی متنوعی که ارائه می‌دهند مشهور هستند؛ حتی با وجود اینکه بیشتر دوره ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند، چندین برنامه آموزش داده شده به زبان انگلیسی برای رفع نیازهای دانشجویان بین المللی در دسترس هستند. اما رشته شنوایی سنجی در آرژانتین در دانشگاه های دولتی تنها به زبان اسپانیایی تدریس می گردد.

کار ضمن تحصیل رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

در سال 2024ردانشجویان بین المللی اجازه دارند در حین تحصیل در دانشگاهی در آرژانتین برای شغل پاره وقت درخواست دهند. برخی از دانشگاه‌های آرژانتین موضوع خاصی دارند که به دانشجویان بین‌المللی تاریخ این کشور و همچنین مسائل معاصر مربوط به آمریکای لاتین را آموزش می‌دهد. خارجی هایی که برای کار در آرژانتین استخدام شده اند باید ویزای کار و اقامت قانونی برای اقامت در این کشور داشته باشند و مقررات محلی در مورد مهاجرت سه نوع اقامت را تعیین می کند: دائمی، موقت و گذرا.

کار با رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

کار در آرژانتین با رشته شنوایی سنجی امکان پذیر است. سطح درآمد این رشته به شرح نمودار ذیل می باشد:

درآمد رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته شنوایی سنجی در آرژانتین، تحصیل در آرژانتین و غیره توضیحاتی ارائه گردید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

با توجه به سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص رشته شنوایی سنجی در آرژانتین، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • آیا تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین انتخاب ایده آلی برای اتباع کشورهای خارجی می باشد؟ انتخاب رشته بینایی سنجی در آرژانتین با توجه به امکانات آموزشی پیشرفته در این کشور، بهترین گزینه برای ادامه تحصیل در آمریکای جنوبی می باشد.
  • شرایط پذیرش دانشگاه های آرژانتین برای متقاضیان رشته بینایی سنجی در این کشور چگونه است؟ در شرایط پذیرش دانشگاه های آرژانتین بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آمریکایی، خبری از بوروکراسی های اداری پیچیده نخواهد بود.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *