ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

با وجود مقاصد تحصیل در خارج از کشور زیادی که آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهند و تحصیل در آن ها دارای مزایای بسیاری است، تحصیل در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه ایده خوبی به نظر نمیرسد، با اینحال برای کسانی که علاقه مند به ماجراجویی هستند، جذاب است. اروگوئه در آمریکای لاتین به دلیل داشتن یک جامعه برابری طلب و درآمد سرانه بالا، سطح پایین نابرابری و فقر و فقدان تقریباً کامل فقر شدید، متمایز است. به طور نسبی، طبقه متوسط آن بزرگ ترین طبقه در آمریکا است و بیش از 60% جمعیت آن را تشکیل می دهد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته شنوایی سنجی در اروگوئه چه رقمی است؟
  • پذیرش در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه چگونه است؟

در پایان نیز، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آشنایی بیش تر دانشجویان با اروگوئه اطلاعاتی را درباره این کشور ارائه می دهند.

چرا تحصیل در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه؟

با تحصیل در اروگوئه به عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور، دانشجویان ترکیبی منحصر به فرد از سنت های اروپایی و آمریکای لاتین را تجربه خواهند کرد زیرا اروگوئه دارای فرهنگ خاصی است که تحت تاثیر برخی کشورهای اروپای جنوبی و قبایل بومی این کشور می باشد. یکی از بزرگ ترین مزایای تحصیل در اروگوئه تقویت زبان اسپانیایی است. اسپانیایی زبان مردم اروگوئه و زبان آموزش این کشور است. با تحصیل در این کشور، دانشجویان مهارت های زبان اسپانیایی خود را تقویت خواهند کرد.

زبان اسپانیایی یکی از پرگویشورترین زبان های جهان است و تسلط به این زبان می تواند آینده شغلی بهتری را برای دانشجویان به ارمغان داشته باشد. زیبایی های طبیعت و آب و هوای معتدل از جمله عوامل دیگری هستند که اروگوئه را به یک مقصد جذاب برای دانشجویان تبدیل می کنند. خبر خوب این که پس از تحصیل دانشجویان می توانند با مجوز کار در این کشور کار کنند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

هزینه های ماهانه یک فرد در اروگوئه 659.54$ (دلار) برآورد می شود. مقایسه هزینه زندگی در اروگوئه با ایران نشان می دهد هزینه زندگی در این کشور آمریکای لاتین به طور متوسط 36.40% بیش تر از ایران است. همچنین، اجاره ماهانه در این کشور دارای ارقام زیر است:

اجاره بها در اروگوئه

مقایسه اروگوئه و ایران از نظر اجاره بها نشان می دهد اجاره بها در اروگوئه به طور متوسط 18.90% کم تر از ایران است. جدول زیر توزیع هزینه های زندگی در این کشور آمریکای جنوبی را نشان می دهد:

حمل و نقلپوشاک و کفشورزش و سرگرمیخرید از بازارخدمات رفاهی (ماهانه)اجاره ماهانهرستوران
14.9%3.6%7.2%32%7.5%18.9%15.9%

مقایسه هزینه های زندگی در اروگوئه و آمریکا نشان می دهد هزینه زندگی در اروگوئه به طور متوسط 26.66% کم تر از آمریکا است. همچنین، اجاره بها در این کشور 66.62% کم تر از آمریکا می باشد.

چگونگی پذیرش در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

دانشگاه‌های اروگوئه هنگام تصمیم‌گیری برای پذیرش، از فرآیند بررسی جامع استفاده می‌کنند. اگرچه عملکرد تحصیلی بسیار مهم است، اما آن ها قدرت برنامه درسی، مهارت انگلیسی یا اسپانیایی و سایر عوامل را نیز در نظر می گیرند. شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور کاملاً با مقررات تعیین شده توسط شورای دانشگاه های اروگوئه مطابقت دارد. پذیرش در موسسات کاملاً رقابتی است و متقاضیان با نمرات برتر در اولویت قرار می گیرند. برای پیوستن به یک برنامه تحصیلی در اروگوئه، معمولا مدارک زیر مورد نیاز هستند: مدرک تحصیلی و ریزنمرات، مدارک شناسایی، گزارش پزشکی، مهارت زبان، مدارک سفر، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، سند تمکن مالی و بیمه سلامت. البته به دانشجویان توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق در مورد مدارک مورد نیاز به وب سایت دانشگاه موردنظر خود مراجعه کنند یا با دانشگاه تماس بگیرند.

چگونگی پذیرش در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

معرفی کشور اروگوئه به دانشجویان

طیف وسیعی از اقامتگاه‌ ها در این کشور گرم و مهمان ‌نواز وجود دارد، از هتل‌های درجه یک در پایتخت و استراحتگاه‌ های ساحلی گرفته تا گزینه ‌های دنج و ارزان ‌تری که در شهرهای سنتی آن یافت می ‌شوند. با این حال، یکی از بهترین راه‌ ها برای تجربه اروگوئه واقعی، اقامت در یکی از مزارع روستایی متعددی است که تمایل زیادی به ارائه سرگرمی ‌های زیادی مانند اسب سواری دارند و غذاهای محلی عالی مانند گوشت کبابی و Chaja را ارائه می ‌دهند.

اگرچه اروگوئه یک کشور نسبتا کوچک تقریباً به اندازه اوکلاهاما است، اما مناظر نسبتاً متنوع و شهرهای پر جنب و جوشی در این کشور رنگارنگ وجود دارد. فعالیت ‌های ورزشی آبی فراوانی که در امتداد سواحل حاشیه‌ ای اقیانوس اطلس و ریودولا پلاتا یافت می شود، شهرهای بندری تاریخی، مانند کلونیا دل ساکرامنتو، جاذبه‌های فراوان در پایتخت اروگوئه و فرصت‌های نامحدود برای گشت و گذار در هواپیما در اروگوئه به این معنی که دانشجویان و گردشگران هرگز در جایی که زمانی یکی از بهترین مکان های آمریکای جنوبی بود، روزی کسل کننده نخواهند داشت.

به دلیل وسعت کوچک این کشور، آب و هوا در سراسر کشور نسبتاً یکنواخت است. به طور کلی، اروگوئه آب و هوای نیمه گرمسیری دارد. زمستان‌ها می‌تواند بسیار سرد شود و تابستان‌ها در طول مدت خود گرم می‌مانند. باران در اروگوئه پدیده ای است که در تمام طول سال رخ می دهد. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته شنوایی سنجی در اروگوئه هستید، توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز اقامت اروگوئه از طریق تحصیل با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *