ویزای تحصیلی

رشته شهرسازی در آرژانتین

رشته شهرسازی در آرژانتین

رشته شهرسازی در آرژانتین از جمله رشته های تحصیلی است که در دانشگاه های محدودی ارائه می شود و بازار کار چندان مناسبی ندارد. دانشگاه های آرژانتین در مقایسه با دانشگاه های برزیل، جایگاه چندان مناسبی ندارند اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که دانشگاه های این کشور از برترین دانشگاه های آمریکای جنوبی به حساب می آیند. هزینه تحصیل در کشور آرژانتین برای بسیاری از دانشجویان خارجی بسیار مقرون به صرفه است و این افراد می توانند به سادگی در این کشور به تحصیل بپردازند و در شرایطی قرار گیرند که رزومه تحصیلی قدرتمند آن ها منجر به ورود به بازار کار در بهترین کشورهای جهان شوند.

رشته شهرسازی یکی از رشته های تخصصی است که در بازار کار به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان اهمیت بسیار زیادی دارد و دانشجویان بلافاصله پس از دریافت مدرک تحصیلی خود می توانند وارد بازار کار شوند. البته باید در نظر داشت که در بسیاری از کشورهای جهان، هنوز نمی توان رشته شهرسازی را به عنوان یک رشته مهم در نظر گرفت چراکه بسیاری از مهندسین معماری و عمران نیز با توجه به تحصیلات جزئی که در رابطه با مهندسی شهرسازی داشته اند، می توانند مسئولیت انجام وظایف آن ها را به عهده بگیرند اما باید در نظر داشت که علم شهرسازی امروزه یک علم کاملا مجزا و در حال رشد و توسعه است و از همین رو است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین را مورد بررسی قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل در رشته شهرسازی کدامند؟
  • هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور چقدر است؟
  • چگونه می توان پس از تحصیل در آرژانتین در این کشور به کار رسید؟
  • متوسط درآمد یک شهرساز در کشور آرژانتین چقدر است؟

شرایط تحصیل در رشته شهرسازی در آرژانتین

یکی از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که متقاضیان پیش از انتخاب کشور مقصد خود باید تحقیقات گسترده ای در رابطه با شرایط تحصیل در کشورهای مختلف انجام دهند و در نهایت برترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. کشور آرژانتین یکی از کشورهای جهان است که دانشگاه های آن در تلاش هستند تا پیشرفت ویژه ای داشته باشند و انتظار می رود که در آینده ای نه چندان دور، آرژانتین نیز به مقصدی جذاب برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شود.

در رشته شهرسازی، دانشگاه ملی دلا پلاتا به عنوان بهترین دانشگاه آرژانتین شناخته می شود. دانشگاه تورکوآتو دی تلا نیز به عنوان یکی از دانشگاه های برگزیده آرژانتین برای تحصیل در این رشته است. دانشگاه ملی دِ کوردوبا (UNC) یکی دیگر از دانشگاه هایی است که امکان تحصیل در کشور آرژانتین را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند.

دانشگاه های زیادی در کشور آرژانتین وجود دارند که امکان تحصیل در رشته شهرسازی را فراهم می کنند. دانشگاه های آرژانتین دروس را به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه می کنند و این فرصتی مناسب برای تحصیل در این کشور است.

شرایط تحصیل در رشته شهرسازی در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در رابطه با تحصیل در آرژانتین حائز اهمیت است، هزینه هایی است که دانشجویان باید به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند. هزینه تحصیل در کشور آرژانتین در رشته شهرسازی، در بسیاری از دانشگاه های این کشور رایگان است و دانشجویان می توانند بدون دغدغه ای خاص در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند اما در دانشگاه های خصوصی و همچنین برخی از دانشگاه های دولتی این کشور، هزیه تحصیل سالانه به حدود 8000$ (دلار) می رسد.

دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور اگرچه نمی توانند کار کنند اما با هزینه های کمی روبرو خواهند داشت. برای زندگی خارج از شهرهای بزرگ، در اختیار داشتن 200$ (دلار) نیز می تواند کفایت کند اما در شهرهای بزرگ تر ممکن است هزینه های زندگی تا دو برابر نیز افزایش یابد.

متوسط درآمد یک شهرساز در کشور آرژانتین

کشور آرژانتین یکی از کشورهایی است که به دانشجویان خارجی این فرصت را می دهد تا بتوانند به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت به دست آورند و در حقیقت همین مسئله آن نکته ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. حضور در چنین شرایطی به افراد کمک می کند تا با آسودگی خاطر دروس خود را فرا گیرند و پس از تحصیل به جستجوی کار در این کشور بپردازند.

شهرسازان در کشور آرژانتین مسیر سختی برای کاریابی خواهند داشت و این می تواند یک چالش برای آن ها باشد چراکه مشاغل مرتبط با حوزه فعالیت آن ها، توسط تخصص های دیگر اشغال شده است. با این حال متخصصین حوزه شهرسازی در این کشور شرایط مناسبی از نظر درآمد خواهند داشت. در نمودار زیر می توان اطلاعات دقیقی تری در این رابطه به دست آورد.

درآمد سالانه یک شهرساز در کشور آرژانتین

در چنین شرایطی می توان گفت که یک شهرساز در کشور آرژانتین شرایط اقتصادی نسبتا مناسبی را خواهد داشت و می تواند به راحتی هزینه های زندگی خانواده خود در این کشور را تامین کند. با این حال در صورتی که به دنبال راهی برای رسیدن به موفقیت در این زمینه هستید، باید در نظر داشت که آرژانتین مقصد مناسبی برای تحصیل به حساب نمی آید. در صورتی که به دنبال راهی برای تقویت رزومه خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

متداول ترین سوالات در خصوص رشته شهرسازی در آرژانتین

به دلیل سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • چشم انداز شغلی رشته شهرسازی در آرژانتین برای فارغ التحصیان چگونه است؟ به نسبت اغلب کشورهای مدرن آمریکایی، چشم انداز شغلی برای فارغ التحصیلان رشته شهرسازی در آرژانین بسایر مطلوب می باشد.
  • روند درخواست ویزا برای تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین چگونه است؟ اصلی ترین چالش اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین روند درخواست ویزای تحصیلی این کشور می باشد، زیرا روند درخواست ویزای آرژانتین بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *