ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در برزیل

رشته طب ورزشی در برزیل

بدون هیچ گونه تردیدی، تحصیل رشته طب ورزشی در برزیل بهترین شرایط را در آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی برای دانشجویان دارد. در حال حاضر می توان برزیل را به عنوان یکی از بهترین کشورهایی معرفی کرد که تحصیل در آن ممکن شده است. دانشگاه های این کشور از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که کیفیت تحصیل در این کشور نیز در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد. افرادی که برزیل را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که شرایطی متفاوت از دهه گذشته را در این کشور تجربه کنند چراکه قوانین در برزیل دچار تغییرات بسیار زیادی شده است.

رشته طب ورزشی از آن دسته رشته های تحصیلی است که در دانشگاه های محدودی در جهان ارائه می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به راحتی بتوان در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت و دانشگاه هایی را پیدا کرد که از نظر کیفیت آموزش در سطح بسیار بالایی قرار دارند. با این وجود شرایط در برزیل متفاوت است و بسیاری از دانشجویان با آسودگی خاطر می توانند این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کنند. به دلیل اهمیت بسیار بالای همین موضوع است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در برزیل به عنوان بهترین کشور آمریکای لاتین پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در برزیل چگونه است؟
  • محدودیت های تحصیل رشته طب ورزشی در این کشور چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک پزشک ورزشی در برزیل به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در برزیل

برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور برزیل را دارند، این مسئله بسیار مهم است که بتوانند در این کشور شرایطی را برای خود ایجاد کنند که در آینده آن ها در بازار کار نیز موثر باشد. دانشگاه های برزیل در سطح آمریکای جنوبی و لاتین بهترین شرایط را دارند و در سطح بین المللی نیز شناخته شده هستند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد پس از خروج از دانشگاه های برزیل، دچار مشکل در کاریابی در حوزه پزشکی ورزشی شود.

برای تحصیل در رشته طب ورزشی، دانشجویان در مرحله نخست باید یک پذیرش در رشته پزشکی دریافت کرده و پس از 6 سال دوره تحصیلی خود را به پایان برسانند. با ورود به دوره تخصص، فرد می تواند مجوز تحصیل در رشته طب ورزشی را برای خود پیدا کند. باید در نظر داشت که اکثر دانشجویان برای این که بتوانند مسیر ساده تری را طی کنند، رشته های فیزیوتراپی و امثال آن را انتخاب می کنند. طول دوره تحصیل رشته طب ورزشی دو ساله است و دانشجویان می توانند آن را به صورت فلوشیپ پشت سر بگذارند.

در برزیل دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل در رشته طب ورزشی بپردازند اما افرادی که به زبان پرتغالی مسلط باشند از شانس بالاتری برای رسیدن به موفقیت برخوردار خواهند بود. برخی از بهترین دانشگاه های برزیل برای تحصیل در رشته طب ورزشی عبارتند از:

بهترین دانشگاه های برزیل برای تحصیل در رشته طب ورزشی

31دانشگاه در برزیل وجود دارد که از کیفیت بالایی برای تحصیل در رشته طب ورزشی برخوردار هستند و به همین دلیل است که می توان گفت مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل ارزشمند است.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در برزیل

یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با طب ورزشی باید به آن اشاره داشت هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود پرداخت می کنند و خوشبختانه برزیل شرایط مناسبی برای تحصیل در این رشته دارد. به طور متوسط می توان گفت که برای تحصیل در این رشته دانشجویان به حدود 3200$ تا 7500$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت و برخی از افراد بسته به توانمندی های خود ممکن است بتوانند از بورسیه تحصیلی در این کشور نیز استفاده کنند.

هزینه زندگی در برزیل نیز بسیار مقرون به صرفه است و برای بسیاری از افراد هزینه ای کمتر از 500$ (دلار) در ماه را به همراه خواهد داشت. قوانین جدید در برزیل به این صورت تنظیم شده است که فرد می تواند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شده و درآمد مناسبی داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در برزیل

شرایط کار یک پزشک ورزشی در برزیل

برای فردی که تحصیل در برزیل را تجربه کرده است، ممکن است زندگی در این کشور نیز جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. افرادی که در برزیل کار می کنند، به عنوان یک پزشک ورزشی می توانند 24200BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد کسب کنند و این مقدار قابل توجهی برای زندگی یک خانواده 4 نفره در این کشور است. با همه این تفاسیر روند مهاجرت به برزیل ممکن است برای بسیاری چالش برانگیز باشد و به همین دلیل است که توصیه می شود پیش از هر گونه اقدام، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *