ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در اتریش

رشته طراحی داخلی در اتریش

تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش را نمی توان به عنوان یکی از گزینه های تراز اول در سطح اروپا و کشورهای برتر این قاره دانست. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که اتریش یکی از با کیفیت ترین کشورهای اروپایی برای زندگی است و بسیارند افرادی که قصد دارند به نوعی خود را به این کشور رسانده و در این کشور اقامت دریافت کنند. تحصیل را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در این مسیر است که می توان به کمک آن به خواسته های خود در این کشور دست پیدا کرد. فرایند تحصیل در این کشور البته با چالش هایی همراه است که می توان با عبور از مراحلی آن ها را بر طرف کرد.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که طراحی داخلی یکی از رشته های نسبتا پرمتقاضی در گروه هنر است که البته رابطه تنگاتگی با علوم معماری دارد و بسیاری آن را به عنوان یکی از شاخه های اصلی این رشته می شناسند. با توجه به شرایطی که در حال حاضر در کشورهای مطرح اروپایی موجود است، تحصیل رشته معماری چندان هوشمندانه نیست و رشته های زیر شاخه آن مانند طراحی داخلی می توانند امتیازهای بسیاری را به همراه داشته باشند. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش چگونه است؟
  • چه هزینه هایی باید برای تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش پرداخت کرد؟
  • آیا دانشگاه های اتریش در این رشته جایگاه علمی مناسبی دارند؟
  • شرایط کاری یک طراح داخلی در اتریش چگونه است؟

فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش

افرادی که قصد دارند تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش را تجربه کنند، باید مراحل در نظر گرفته شده برای این روش را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که اتریش یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و تحصیل است اما در رشته طراحی داخلی نمی توان گفت که در جمع بهترین های جهان قرار گرفته است. محدودیت هایی نیز برای تحصیل این رشته و بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی در این کشور وجود دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • نیاز به دریافت پذیرش در رشته طراحی داخلی در دانشگاه های دولتی
  • پایان یک سال دوره تحصیل دانشگاهی در رشته طراحی داخلی
  • دریافت مدرک زبان در سطح B2 در زبان های آلمانی یا انگلیسی
  • محدودیت انتخاب رشته طراحی داخلی در اتریش به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش

معرفی دانشگاه های برتر اتریش در رشته طراحی داخلی

باید به این نکته توجه داشت که اتریش یکی از کشورهایی است که به دانشجویان امکان را می دهد که در دانشگاه های متعددی در این کشور به تحصیل در رشته طراحی داخلی مشغول شوند ولی متاسفانه باید به این نکته توجه داشت که این دانشگاه ها رتبه های تراز اول اروپایی را در اختیار ندارند. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در اتریش عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه جهانی در رشته طراحی داخلیرتبه اروپایی در رشته طراحی داخلی
دانشگاه تکنولوژی وین12433
دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی وین32898
دانشگاه سالزبورگ637197
دانشگاه وین776242
دانشگاه یوهانس کپلر811255

ویزای تحصیلی اتریش رو فراموش نکن

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در اتریش

یکی از مسائلی که مهاجرت به اتریش را می تواند تسهیل کند، هزینه هایی است که دانشجویان در این کشور حتی به عنوان شهروند خارجی پرداخت می کنند. بسیاری از افراد حتی بدون نیاز به بورسیه های تحصیلی، فرایند تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی خود را به پایان می رسانند و در چنین شرایطی است که می توان گفت اتریش یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور است.

در حال حاضر دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه های کم در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند ولی هزینه اهی زندگی در این کشور کمی بالا است و البته دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور می توانند از شرایط کار ضمن تحصیل در این کشور استفاده کنند.

هزینه رشته طراحی داخلی در اتریش

شرایط تحصیل معماری در اتریش رو هم بررسی کن

شرایط کار یک طراح در اتریش

پایان تحصیل در اتریش، نقطع عطفی بر زندگی فرد خواهد بود و او می تواند وارد بازار کار در این کشور شود. باید در نظر داشت که در حال حاضر فرایند ورود به بازار کار در این کشور برای دانشجویان خارجی ساده است و آن ها به عنوان یک طراح داخلی می توانند در حدود 3830€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشند که برای زندگی در این کشور به صورت ماهانه کفایت می کند و سطح زندگی مناسب را ارائه می کند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که اتریش یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای کار در این زمینه است و تحصیلات تکمیلی می تواند درآمد فرد را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *