ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در اتریش

تحصیل رشته معماری در اتریش

تحصیل رشته معماری در اتریش یکی از فرصت های پرورش علم و دانش است که متقاضیان می توانند به زبان آلمانی و انگلیسی در آن تحصیل کنند. رشته کارشناسی معماری مهارت های اساسی طراحی معماری را آموزش می دهد. این رشته علاوه بر دانش نیاز به خلاقیت و سلیقه و ذوق وهنر دارد. به طور دقیق عملکردهای معماری در جامعه، مبانی زیبایی شناختی و فنی را نشان می دهد. یکی معمار می تواند جنبه های زیستی و اقتصادی و اکولوژیکی و حتی سیاسی و فرهنگی را به نمایش بگذارد. در اتریش تعامل رشته های مختلف در برنامه ریزی و ساخت فرآیندها و دانش تئوری و تاریخ معماری را نیز آموزش می دهند. هسته اصلی این رشته آموزش جامع در زمینه برنامه ریزی است و تخصص علمی در زمینه های معماری امکان پذیر می کند.

لذا در این کشور براساس الگوهای اروپایی تدریس می شود. این رشته شامل زمینه های برنامه ریزی شهری و معماری، مهندسی ساخت و ساز، معماری داخلی، طراحی فضایی و نظریه ساختمان، حفاظت از بناهای تاریخی و مرمت ساختمان ها، طراحی اشیا است. در این رشته دروسی مانند تاریخ هنر و تحقیقات ساختمان و مدیریت ساختمان و کار و طراحی با رایانه تدریس می شود. دانشجویان بین المللی در کشور اتریش می توانند در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند. در این کشور دانشگاه هایی معتبر با رتبه های بین المللی وجود دارد که هر ساله دانشجویان بی المللی زیادی را به خود جذب می کنند. این رشته نیاز به زبان انگلیسی خوب و زیربناهایی از دروس ریاضی و فیزیک دارد. طراحی و نقشه کشی از مهم ترین مهارت های لازم یکی معمار در کشور اتریش محسوب می شود. در ادامه در این خصوص بیشتر توضیح می دهیم.

مقاطع تحصیل در رشته معماری در اتریش

فرصت های شغلی پس از تحصیل رشته معماری در اتریش

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های اتریش آموزش جامعی در زمینه تهیه پیش نویس دارند که بیش از نیمی از ماژول های این دوره را تشکیل میدهد. برنامه درسی دانشجویان را قادر می سازد تا درک علمی عمیق تری از همه مباحث معماری اصلی، از جمله برنامه ریزی شهر و محوطه سازی، طراحی و ساخت سازه، ساختمان های مسکونی، طراحی داخلی و نظریه ساختمان، مراقبت و حفاظت و نگهداری از بناها، بازسازی، طراحی پروژه، تئوری معماری، تاریخ هنر، تحقیق و مدیریت ساخت و طراحی به کمک رایانه داشته باشند. این دوره به واحدهایی تقسیم شده است که به عنوان بخشی از یک برنامه یادگیری هدایت شده، ارتباط نزدیک نظری و عملی را تضمین میکند. با این شرایط، فارغ التحصیلان می توانند شغل خود را در زمینه های زیر دنبال کنند:

  • کار در شرکت های معماری و طراحی
  • کار در بخش دولتی
  • کار در بخش های ساخت و طراحی در شرکت ها
  • توسعه پروژه و مشاوره
  • تدریس و تحقیق در دانشگاه ها و دانشکده های فنی
  • توسعه محصول در صنعت ساختمان

تغییرات قابل توجه اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی باعث افزایش تقاضا برای ساختمان های با کارایی بالا و پایدار شده است. به دلیل پیشرفت در علم و فناوری، چنین ساختمان هایی از نظر عملکرد و شکل از تنوع بیشتری برخوردار بوده و همچنین از نظر انرژی و انرژی بیشتری به نیازهای ساکنین پاسخ می دهند. دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد علوم و فناوری ساختمان می آموزند که چگونه از روش های علمی و فن آوری های پیشرفته استفاده کنند تا چالش های چند وجهی ناشی از ساختمان های با کارایی بالا و پایدار را برطرف کنند. فرصت تحصیل در یک جامعه بین المللی و تقویت زبان ها و آشنایی با کشورهای اروپایی و فرصت کار دانشجویی از مهم ترین مزایای تحصیل رشته معماری در اتریش است.

فرصت های شغلی پس از تحصیل رشته معماری در اتریش

دروس و گرایشات رشته معماری در اتریش

در کشور اتریش در رشته معماری ترکیبی بی نظیر از دوره های مربوط به عملکرد ساختمان و طراحی پایدار و محاسبات طراحی و نمونه سازی سریع وجود دارد و ترکیب خلاقیت و هنر و طراحی و مهندسی با یکدیگر از مهم ترین معیارها و ویژگی های تحصیل در اتریش است. قرار گرفتن در معرض محیط تحقیق و توسعه و فرصت نمایش ایده ها و اجرای آن و فرصت کار در زمینه معماری در دانشگاه و شهرهای دانشجویی و امکان ادامه تحصیل در مقطع دکترا در این کشور وجود دارد. استفاده از پیشرفته ترین نرم افزار طراحی محاسباتی و نرم افزار مدل سازی عملکرد ساختمان و ابزارهای تشخیص ساختمان و آزمایشگاه نمونه سازی در دانشگاه های اتریش فراهم است. رشته معماری در اتریش به صورت 6 ترم و 8 ترم وجود دارد. هزینه تحصیل در رشته معماری در اتریش کمتر از 1000€ (یورو) است.

معماری به عنوان یک علم، هنر ایجاد سازه ها را مورد مطالعه قرار می دهد. اصل کار معمار در ساخت بناها و ساختمان ها نهفته است. یک معمار می تواند به شخصی تبدیل شود که دارای تخیل، خلاقیت و ذهنی تحلیلی باشد. وظیفه اصلی برنامه های معماری در اتریش توسعه و طراحی فنی پروژه ساختمانی آینده است. اتریش قصد دارد تا در آینده از فارغ التحصیلان در جهت پیشرفت نمای ساختمان های سراسر کشور بهره ببرد. یک فارغ التحصیل رشته معماری می بایست در امروی مانند برنامه ریزی شهری و معماری ساختمان های عمومی و صنعتی و مرمت آثار باستانی را انجام دهد. در معماری برنامه لیسانس، شما می آموزید که چگونه فضاهای زندگی را طراحی کنید. چهار موضوع اساسی در رشته معماری در اتریش معرفی می شود:

  • طراحی و پیش نویس به عنوان یک فرایند پیچیده و خلاقانه
  • درک و آگاهی از اصول ساخت مادی و فنی
  • دانش تاریخ و تئوری معماری
  • روش ارائه و اجرا

مزایای تحصیل در رشته معماری در اتریش

شما به عنوان یک دانشجوی اتریشی در رشته معماری خواهید آموخت که چگونه طرح ها را به واقعیت تبدیل کنید. شما به عنوان منبع الهام از موضوعات شهری و فرهنگی استفاده خواهید کرد. این موارد به شما کمک می کند تا ایده های خود را به روشی که همه بتوانند درک کنند، بر روی کاغذ ثبت کنید و سپس به اجرا دربیاورید. دانشجویان تشویق می شوند که ایده های خود را با توجه به دانشی که فرا می گیرند به نتیجه برسانند و اینگونه به تجارب اجرایی خود اضافه می کنید. این دانش توسط معلمانی که تجربه حرفه ای خود را در تدریس اثبات کرده اند و همچنین توسط مجموعه سخنرانی های تخصصی و سمینارها و کارگاه های عملی به دانشجویان ارائه می شود. اگر قصد تحصیل در رشته معماری در اتریش را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *