ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در تایلند

رشته طراحی داخلی در تایلند

انتخاب <strong>رشته طراحی داخلی در تایلند می تواند یک اشتباه استراتژیک در زندگی افرادی باشد که در این مسیر گام بر می دارند. تایلند یکی از شناخته شده ترین کشورهای آسیای شرقی است که افراد زیادی تمایل دارند تا آن را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند اما باید در نظر داشت که کمبودهای موجود در این مسیر بسیار زیاد است و این مسئله می تواند با کسب آگاهی در رابطه با شرایط این کشور، فرایند مناسب تری را طی کند. در حال حاضر تحصیل در تایلند را نیز می توان به عنوان یکی از گزینه های درجه دوم در آسیای شرقی معرفی کرد چراکه کشورهای پیشگام دیگری در این منطقه وجود دارند که کیفیت عالی تحصیلی را ارائه می کنند.

در حال حاضر تحصیل در رشته طراحی داخلی یکی از مهم ترین امتیازهایی است که علاقمندان به این حوزه می توانند داشته باشند. بسیاری از افراد بدون ورود به دانشگاه و در مراکز آموزشی، شرایط کار در این حوزه را می آموزند اما باید در نظر داشت که این مسئله می تواند امتیازهای کمتری نسبت به تحصیل آکادمیک در این رشته داشته باشد. در همین راستا است که دانشگاه های متعدد جهان در حال رقابت با یکدیگر برای ارائه بهترین امکانات هستند. برای درک هرچه بهتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند خواهند پرداخت.

  • فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند چگونه طی می شود؟
  • شرایط علمی دانشگاه های تایلند در رشته طراحی داخلی چگونه است؟
  • آیا هزینه های بالایی برای تحصیل در تایلند باید پرداخت کرد؟
  • شرایط مناسبی برای کار یک طراح داخلی در تایلند وجود دارد؟

مسیر تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند</h2>

برای تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند، متقاضیان مسیری نسبتا دشوار پیش روی خود خواهند داشت. در مرحله اول باید به این نکته توجه داشت که بدون شرکت در هر نوع آزمون ورودی، دانشجویان می توانند وارد دانشگاه های تایلند در این رشته شوند ولی چالش اصلی آن است که در مقطع کارشناسی، زبان تای به عنوان زبان رسمی تایلند، تنها زبان آموزشی در این کشور است و دانشجویان نمی توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند. در مقطع کارشناسی ارشد اما این امکان نیز به آن ها داده شده است.


تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند به طور کلی 3.5 سال به طول می انجامد و در مقطع کارشناسی ارشد به مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان، 2 سال برای دریافت مدرک کفایت می کند. اما سوالی که در این رابطه پیش می آید آن است که آیا تحصیل در تایلند در رشته طراحی داخلی ارزشمند است؟

مسیر تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند

بررسی جایگاه دانشگاه های تایلند در رشته طراحی داخلی</h3>

در حال حاضر دانشگاه های زیادی در تایلند وجود دارد که رشته طراحی داخلی را ارائه می کنند اما در میان 400 دانشگاه برتر ارائه کننده این رشته در جهان، نامی از دانشگاه های تایلندی دیده نمی شود و این مسئله می تواند محدودیت های زیادی را برای افرادی که رزومه های قوی دارند ایجاد کند. در چنین شرایطی می توان کشورهای متعددی را به آن ها معرفی کرد که اولا از نظر علمی شرایط بهتری دارند و در ثانی هزینه های آن نسبت به هزینه های مهاجرت به تایلند بسیار کمتر است.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در تایلند عبارتند از:

برترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در تایلندeight=”600″ /></p><h2>هزینه های تحصیل رشته طراحی داخلی در تایلند

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که تایلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف نیست اما در عوض هزینه های تحصیل در این کشور بسیار زیاد است. دانشجویان خارجی در تایلند به بورسیه های تحصیلی دسترسی پیدا نمی کنند و از طرفی امکان کار ضمن تحصیل را نیز نخواهند داشت. در چنین شرایطی پرداخت کلیه هزینه های تحصیل در این کشور به عهده دانشجویان است و این مسئله می تواند فشار اقتصادی زیادی را به فرد وارد کند.

شرایط تحصیل در تایلند

آنچه در رابطه با تحصیل رشته طراحی داخلی و هزینه های آن مطرح می شود، به شرح زیر است:

  • شهریه تحصیل در دانشگاه های تایلند سالیانه در حدود 13500$ (دلار) است.
  • دانشجویان برای زندگی در تایلند ماهانه به 450$ (دلار) نیاز دارند.
  • هزینه زندگی هر فرد همراه در تایلند در حدود 210$ (دلار) است.

کار یک طراح در تایلند

برای اینکه فردی بتواند در تایلند به کار مشغول شود، باید یک پیشنهاد کاری رسمی داشته باشد و افرادی که در این کشور تحصیل کرده باشند، از شانس بالایی برای رسیدن به آن برخوردار هستند. هزینه های تحصیل در تایلند بالا است اما سطح درآمد در این کشور به گونه ای نیست که بتوان به سرعت آن ها را باز تامین کرد. به طور متوسط یک طراحی داخلی در تایلند درآمدی در حدود 97600THB (بات) درماه را دریافت می کند که در سطح تایلند درآمدی خوب به حساب می آید. شما نیز در صورتی که به دنبال جذاب ترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *