ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در ایرلند

رشته عکاسی در ایرلند

تحصیل رشته عکاسی در ایرلند برای افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند، یک گزینه عالی به حساب نمی آید. ایرلند یکی از کشورهای پیشرفته ار.پایی است که زندگی در آن می تواند بسیار ارزشمند باشد اما باید در نظر داشت که شرایط تحصیل در این کشور می تواند با محدودیت هایی همراه باشد. افرادی که رشته های مختلف تحصیلی را برای تحصیل در این کشور در نظر دارند، باید در ابتدای امر از کیفیت آموزش در این کشور اطمینان حاصل کنند. محدودیت های کمی برای ورود به دانشگاه های ایرلندی در نظر گرفته شده است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در حال حاضر ایرلند دانشگاه های بسیار با کیفیتی در سطح اروپا در رشته عکاسی ندارد.

رشته عکاسی به عنوان یکی از رشته های اصلی گروه هنر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و یکی از مهم ترین دلایلی که این مسئله را به همراه داشته، ورود قدرتمند این رشته به حوزه های اقتصاد و بازرگانی است. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که ایرلند یکی از کشورهایی است که به کمک آن می توان فرایند مهاجرت به بهترین کشورهای اروپایی را از طریق تحصیل طی کرد اما رشته تحصیلی در این رابطه بسیار مهم است. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته عکاسی در ایرلند پرداخته و مهم ترین ابهامات در این رابطه را پاسخ داده اند.

  • امکان تحصیل رشته عکاسی در ایرلند چگونه میسر می شود؟
  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در کدام دانشگاه های ایرلند مناسب تر است؟
  • فرایند دریافت پذیرش و تحصیل در این کشور چه هزینه هایی را به همراه دارد؟
  • شرایط کار عکاسان در ایرلند چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایرلند

باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر ایرلند یکی از کشورهایی است که کیفیت مناسب نظام آموزشی در سطح اروپا را در اختیار دارد و در بسیاری از رشته های تحصیلی به ویژه در گروه علوم انسانی و مهندسی جایگاه مناسبی را به دست آورده اند اما شرایط برای تحصیل در رشته های گروه هنر در این کشور متفاوت است. بیان چنین مسئله ای، به آن معنا نیست که این دانشگاه ها کیفیت مناسبی ندارند بلکه می توان به این نکته اشاره کرد که ارتباط معناداری میان رتبه دانشگاه و هزینه های پرداختی وجود ندارد.

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در ایرلند

دانشگاه های ایرلند رشته عکاسی را در یک دوره آموزشی 3 ساله در مقطع کارشناسی ارائه می کنند ولی باید در نظر داشت که برای تحصیل در مقطع دکترا 2 سال زمان لازم است و امکان تحصیل در مقطع دکترا در این رشته وجود ندارد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که رشته عکاسی به مانند همه رشته های دیگر در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود چراکه این زبان، زبان رسمی این کشور است.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایرلند

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در ایرلند

دانشگاه های متعددی در ایرلند وجود دارد که به کمک آن می توان در رشته عکاسی به ادامه تحصیل پرداخت. در حال حاضر ایرلند این امکان را به دانشجویان خارجی نیز داده است که در همه این دانشگاه ها شانس دریافت پذیرش را داشته باشند. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در ایرلند و رتبه جهانی آن ها به شرح زیر است:

244- دانشگاه کالج دوبلین

319- ترینیتی کالج دوبلین

337- دانشگاه ملی ایرلند در گالوی

583- دانشگاه کالج کورک

چرا از ویزای تحصیلی ایرلند دور هستی؟

هزینه تحصیل برای عکاسان در ایرلند

آنچه می تواند بسیاری از افراد را از مهاجرت به ایرلند بازدارد، هزینه هایی است که دانشجویان در طول تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند. ایرلند به مانند کشورهای بریتانیایی، هزینه های نسبتا زیادی را برای تحصیل دانشجویان خارجی در نظر گرفته است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که کمتر کسی با وجود این هزینه ها و البته تناسب آن با کیفیت آموزش عکاسی، این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل در این رشته انتخاب کند.

برخی از مهم ترین هزینه هایی که در رابطه با تحصیل رشته عکاسی مورد نیاز است عبارتند از:

هزینه تحصیل رشته عکاسی در ایرلند

شرایط کار یک عکاس در ایرلند

باید به این نکته اشاره داشت که ایرلند یکی از کشورهایی است که اقامت در آن می تواند امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد و دانشجویان خارجی در این کشور می توانند پس از دریافت پذیرش و مدرک تحصیلی خود از دانشگاه های این کشور، به کار در ایرلند مشغول شده و اقامت دریافت کنند. یک عکاس در ایرلند به طور متوسط 28220€ (یورو) در سال درآمد کسب می کند که با توجه به هزینه های زندگی در این کشور، درآمدی نه چندان بالا به حساب می آید. عکاسان حرفه ای در این کشور با توجه به شرایطی که در اختیار دارند، می توانند درآمد بالاتری کسب کنند. در صورتی که شما نیز به دنبال مقصد بهینه مهاجرت خود به خارج از کشور هستید و در جستجوی بهترین روش، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *