ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در اندونزی

رشته عکاسی در اندونزی

تحصیل رشته عکاسی در اندونزی در برخی از دانشگاه های این کشور می تواند بسیار ارزش آفرین و قابل توصیه به گروه های خاص باشد. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که علاقمندان زیادی به تحصیل در کشور اندونزی وجود دارد و دلایل مشخصی برای رسیدن به این خواسته وجود دارد. دانشگاه های این کشور در رشته های مختلف و در طول دهه گذشته پیشرفت های بسیار زیادی را تجربه کرده اند و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت تا جمعیت مهاجران خارجی در این کشور سال به سال افزایش پیدا کند. در چنین شرایطی جایگاه مترقی دانشگاه های این کشور می تواند در کنار هزینه های معقول تحصیل در این کشور قرار گیرد و بسیاری را به سمت این کشور ترغیب کند.

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که رشته عکاسی یکی از مهم ترین رشته های تحصیل در گروه هنر است و در برخی از کشورهای پیشرفته جهان دانشکده های کاملا مجزا دارند. اکنون باید به این نکته اشاره داشت که فرایند تحصیل در این رشته بسیار مشابه با سایر رشته های تحصیلی است و دانشجویان برای پذیرش در این رشته کار چندان دشواری نخواهند داشت. در حال حاضر و در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در اندونزی پرداخته اند و اطلاعات تکمیلی در این خصوص را ارائه می کنند.

  • چه چالش هایی در مسیر تحصیل رشته عکاسی در اندونزی وجود دارد؟
  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته عکاسی کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل در رشته عکاسی در اندونزی مورد نیاز است؟
  • آیا مسیر مشخصی برای تحصیل رشته عکاسی و کار در اندونزی وجود دارد؟

مراحل تحصیل رشته عکاسی در اندونزی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که اندونزی یکی از کشورهای مهم آسیای شرقی است که در سال های اخیر از نظر کیفیت آموزش پیشرفت های بسیار زیادی را تجربه کرده است. فرایند تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی در اندونزی از جمله عکاسی بسیار ساده است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که متقاضیان با رزومه های تحصیلی مختلف، در این کشور بتوانند به خواسته های خود دست پیدا کنند. برای دریافت پذیرش رشته عکاسی در اندونزی باید پروسه زیر را طی کرد:

پروسه تحصیل رشته عکاسی در اندونزی

باید در نظر داشت که اندونزی یکی از کشورهایی است که در بیش از 20 دانشگاه معتبر رشته عکاسی را ارائه می کند اما تعداد دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی که در جمع رتبه بندی جهانی نیستند بسیار بیش تر است. برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در اندونزی عبارتند از:

258- Bina Nusantara University

618- Gunadarma University

799- University of Indonesia

809- Gadjah Mada University

835- Bandung Institute of Technology

887- Mercu Buana University

1054- Petra Christian University

بسیاری از دانشگاه های دیگر اندونزی در ارائه رشته عکاسی محدودیت هایی دارند که از جمله آن ها می توان به عدم ارائه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و بسیاری از افراد باید در رابطه با این مسئله نهایت دقت را داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی

هزینه تحصیل رشته عکاسی در اندونزی

آنچه که باید در رابطه با تحصیل در اندونزی دانست آن است که این هزینه ها به دو دسته کلی تقسیم می شود که در حقیقت فاصله زیادی نیز میان آن ها وجود دارد. باید در نظر داشت که در حال حاضر تحصیل در اندونزی بسیار ارزان قیمت است ولی هزینه های زندگی در این کشور برای بسیاری از افراد گران قیمت است. در شرایط کنونی به بسیاری از علاقمندان مهاجرت به اندونزی توصیه می شود تا تحقیقات گسترده ای در این رابطه داشته باشند و بررسی کنند که آیا می توانند این مسیر را طی کنند یا این که در میانه راه از پرداخت هزینه های خود باز نمی مانند.

هزینه تحصیل رشته عکاسی در اندونزی

مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان در رشته عکاسی در اندونزی با آن روبرو هستند عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه در حدود 3200$ (دلار) در سال
  • هزینه زندگی در حدود 9600$ (دلار) در سال
  • عدم امکان کارضمن تحصیل در اندونزی

شرایط کار یک عکاس در اندونزی

افرادی که قصد دارند در اندونزی کار کنند، می توانند از فرصت های مختلفی که در این کشور وجود دارد استفاده کنند. تحصیل در اندونزی می تواند مقدمه ای برای ورود به بازار کار در این کشور باشد اما به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که اندونزی کشور چندان مناسبی برای زندگی بلند مدت نیست. یک عکاس در اندونزی به طور تقریبی 9510000IDR (روپیه اندونزی) در ماه درآمد کسب می کند ولی این مبلغی نیست که بتوان با آن در اندونزی به زندگی در رفاه کامل دست پیدا کرد. شرایط کنونی کار در اندونزی بسیاری را راضی نمی کند و افراد زیادی پس از تحصیل در این کشور، به مهاجرت دوباره رو می آورند. در صورتی که در جستجوی بهترین ها برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *