ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در هنگ کنگ

رشته عکاسی در هنگ کنگ

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته عکاسی در هنگ کنگ است و چهارمین دانشگاه برتر آسیا و چهل و چهارمین دانشگاه برتر جهان برای تحصیل در این رشته است. این رتبه ها به خوبی نشان می دهد که دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به تحصیل در این رشته به ویژه در آسیا می باشد. دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ (PolyU) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در هونگ هوم هنگ کنگ واقع شده است. PolyU هر سال بیش از 160 برنامه آموزشی را برای بیش از 25800 دانشجو ارائه می دهد. این یعنی بزرگ ترین موسسه عالی دولتی از نظر تعداد دانشجویان می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته عکاسی در هنگ کنگ تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته عکاسی در هنگ کنگ کدامند؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته عکاسی در هنگ کنگ کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته عکاسی در هنگ کنگ چه رقمی است؟
  • وضعیت حقوق عکاسان در هنگ کنگ چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته عکاسی در هنگ کنگ

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در هنگ کنگ در رشته عکاسی را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهرتبه در چینرتبه در قاره آسیارتبه در جهان
دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ1444
دانشگاه چینی هنگ کنگ2760
دانشگاه هنگ کنگ41190

همان طور که جدول فوق به خوبی نشان می دهد، دانشگاه های هنگ کنگ سرآمد دانشگاه های چین برای تحصیل در رشته عکاسی هستند.

دلایل تحصیل عکاسی در هنگ کنگ

اولین دلیل برای انتخاب هنگ کنگ به عنوان مقصد تحصیل در Photography را در بالا ذکر نمودیم و آن دانشگاه های برتر هنگ کنگ است. این دانشگاه ها در رنکینگ های بین المللی صاحب رتبه هستند و آموزش در سطح جهانی ارائه می دهند. اکثر برنامه های آن ها به زبان انگلیسی تدریس می شود و نیز زبان انگلیسی به طور گسترده در شهر و حومه آن صحبت می گردد. همچنین هنگ کنگ سرزمین فرصت هاست. هنگ کنگ یکی از مراکز مالی بین المللی پیشرو در جهان می باشد و به دلیل نزدیکی به چین و سایر بازارهای آسیایی، مرکز شرکت ها و استارت آپ ها است. هفتاد بانک بزرگ جهان در هنگ کنگ شعبه دارند. تحصیل در هنگ کنگ می تواند به دانشجویان کمک کند یک شبکه اجتماعی و حرفه ای ایجاد کنند که می تواند به آن ها در شروع حرفه خود کمک کند.

دلایل تحصیل عکاسی در هنگ کنگ

هنگ کنگ یک شهر سرگرم کننده و پویا و یکی از بهترین شهرهای دانشجویی جهان است. مردم از سراسر جهان برای تحصیل، کار و زندگی به آن جا می روند و جذب فرهنگ و میراث آن می شوند. هنگ کنگ یک ترکیب منحصر به فرد شرق با غرب است. بیش تر مردم هنگ کنگ را یک “جنگل بتنی” می دانند. با این حال، یک طرف دیگر برای این شهر وجود دارد: 70% هنگ کنگ در واقع پارک ملی است. حمل و نقل عمومی کارآمد آن سفر به نقاط دیدنی را برای فعالیت در فضای باز در سرزمین اصلی و در برخی از جزایر دور افتاده آسان می سازد. همچنین دانشجویان می توانند در هنگ کنگ زبان کانتونی (زبان محلی هنگ کنگ) یا حتی ماندارین (پرگویشورترین زبان جهان) را بیاموزند.

انتخاب رشته موسیقی در هنگ کنگ

هزینه زندگی دانشجویان رشته عکاسی در هنگ کنگ

بررسی هزینه زندگی در هنگ کنگ نشان می دهد هزینه های تخمینی ماهانه یک فرد بدون در نظر گرفتن اجاره 8245.75HKD (دلار هنگ کنگ) می باشد. قیمت برخی کالاها و خدمات در این کشور به صورت زیر است (بر حسب دلار هنگ کنگ):

  • صرف غذا در یک رستوران ارزان قیمت: 600HKD
  • بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی): 12HKD
  • کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت معمول): 500HKD
  • یک کیلوگرم گوشت گاو: 183HKD
  • یک کیلوگرم فیله مرغ: 72HKD
  • یک کیلوگرم سیب: 35HKD
  • یک کیلوگرم پرتقال: 28HKD
  • یک کیلوگرم گوجه فرنگی: 23HKD
  • یک کیلوگرم سیب زمینی: 21HKD
  • شهریه ماهانه باشگاه تناسب اندام: 564HKD

دریافت ویزای تحصیلی هنگ کنگ

همچنین اجاره ماهانه آپارتمان در این کشور به صورت زیر می باشد:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 17701HKD
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز: 12790HKD.

حقوق عکاسان در هنگ کنگ

شخصی که به عنوان عکاس در هنگ کنگ کار می کند معمولا حدود 18900HKD (دلار هنگ کنگ) در ماه حقوق می گیرد. حقوق عکاسان در هنگ کنگ بین 9450HKD (کم ترین) تا 29300HKD (بیش ترین) (دلار هنگ کنگ) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه عکاسان در این کشور را نشان می دهد:

حقوق سالانه عکاسان در هنگ کنگ

مقایسه حقوق زنان و مردان عکاس در هنگ کنگ نشان می دهد که مردان به طور متوسط 5% حقوق بیش تری نسبت به زنان دریافت می کنند.

مسیر آموزش Photography در هنگ کنگ

تمامی افرادی که به دنبال تحصیل Photography در این کشور هستند، باید مسیر آموزشی رشته عکاسی در هنگ کنگ را به طور دقیق مطالعه کنند. در غیر این صورت با چالش های ویژه ای در طول اقامت در این کشور مواجه خواهند شد، مسیر آموزشی در رشته عکاسی در هنگ کنگ به شرح زیر می باشد:

مسیر آموزش رشته عکاسی در هنگ کنگتوضیحات
سال اول آموزش عکاسیدر سال اول آموزش عکاسی دانشجویان با تاریخچه عکاسی، روش طراحی پروژه، ارتباطات بصری و تارخچه هنر کاربردی آشنا می شوند.
سال دومدر این دوره با گرافیک کامپیوتری، توسعه دیجیتال تصویر، عناصر طراحی ویدئو، زبان خارجی و طراحی گرافیک آشنا می شوند.
سال سوم رشته عکاسیآشنایی با مدیریت عکاسی، زیبایی شناسی، کارگاه های آموزشی، طراحی وب و تنظیم مد از مهمترین مباحث موجود در سال سوم رشته عکاسی در هنگ کنگ می باشد.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست دانشجویان بین المللی برای تحصیل Photography در این کشور را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست دانشجویان بین المللی برای تحصیل Photography در هنگ کنگدر صورتی که علاقه مند به تحصیل Photography در این کشور هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز شرایط کار پس از تحصیل در هنگ کنگ از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات متداول در باب Photography در هنگ کنگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما می باشیم:

  • آیا برای تحصیل رشته عکاسی در هنگ کنگ باید ویزای این کشور را دریافت کرد؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته عکاسی در هنگ کنگ هستند، قبل از ورود به این کشور باید ویزای تحصیلی هنگ کنگ را دریافت کنند.
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در هنگ کنگ چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته عکاسی در هنگ کنگ بسته به دانشگاه مورد نظر متقاضیان و سبک زندگی دانشجویان متفاوت خواهد بود، اما به طور معمول بین 3500HKD تا 4500HKD (دلار هنگ کنگ) در ماه خواهد بود.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *