ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در دانمارک

رشته فیلم برداری در دانمارک

باید به این نکته توجه کرد که تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک از نظر علمی یک انتخاب سطح متوسط برای دانشجویان است. دانشگاه های محدودی در جهان وجود دارد که رشته فیلم برداری را به عنوان یک رشته مهم ارائه کنند و به همین دلیل است که انتخاب این کشور می تواند یک چالش جدی برای بسیاری از افراد باشد. دانمارک یکی از کشورهای پیشرفته جهان برای تحصیل در خارج از کشور است و افراد زیادی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند چراکه کیفیت زندگی پس از تحصیل در این کشور از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک به عنوان یکی از کشورهای برتر اروپایی پرداخته اند تا علاقمندان به این رشته بتوانند آگاهی کامل در این زمینه را داشته باشند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های دانمارک برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا دانمارک هزینه های بالایی برای تحصیل در رشته فیلم برداری به دانشجویان تحمیل می کند؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه فیلم برداری در این کشور و پس از تحصیل چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک

دانمارک یکی از کشورهایی است که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی دانست که البته در زمینه تحصیل نیز دانشگاه های قدرتمندی را در اختیار دارد. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که دانشجویان پیش از دریافت پذیرش از دانشگاه های دانمارک، باید به این نکته توجه داشته باشند که آیا دانشگاه های این کشور در رشته مورد نظر آن ها نیز جایگاه مناسبی در اختیار دارند یا خیر.

در رشته فیلم برداری دانشگاه های دانمارک آزمون ورودی را از دانشجویان اخذ نمی کنند و این مسئله می تواند روند ورود به دانشگاه را تسهیل کند. امکان تحصیل در رشته فیلم برداری در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی در این کشور وجود ندارد و دانشجویان باید پیش از اقدام برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور به این موضوع توجه داشته باشند.

فرایند تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک بر خلاف بسیاری از رشته های دیگر در مقطع کارشناسی حداقل 4 ساله است و دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد این رشته 2 سال به ادامه تحصیل مشغول می شوند. دانشجویان باید در نظر داشته باشند که مقطع کارشناسی ارشد این رشته بیشتر برای افراد مناسب است که قصد دارند پس از تحصیل به عنوان مدیر فیلم برداری به کار مشغول شوند و دریافت مدرک کارشناسی در این رشته برای ورود به بازار کار کافی است.

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک

معرفی بهترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در دانمارک

در دانمارک دانشگاه های زیادی وجود ندارد و به همین دلیل می توان گفت که رشته فیلم برداری در این کشور در دانشگاه های بسیار اندکی ارائه می شود. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان به سختی می توانند در این کشور به پذیرش تحصیلی دست پیدا کنند و باید رقابتی سخت را برای این مسیر طی کنند. دانشگاه هایی که در تصویر زیر ارائه شده اند، بهترین شرایط را برای تحصیل در دانمارک در رشته فیلم برداری دارند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در دانمارک

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در دانمارک

باید به این نکته اشاره داشت که دانمارک یکی از کشورهای نسبتا گران قیمت برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید و این مسئله ای است که می تواند آینده تحصیلی بسیاری از افراد در این کشور را تحت تاثیر خود قرار دهد. در دانمارک دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند، می توانند به کار ضمن تحصیل در این کشور امید داشته باشند ولی در مجموع هزینه های تحصیل در این کشور در مجموع بالاست.

علاقمندان به تحصیل در رشته فیلم برداری در دانشگاه های دانمارک، برای پرداخت شهریه خود، به 11800€ تا 14200€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت که نشان از هزینه بالای مهاجرت به دانمارک دارد. از طرف دیگر هزینه های زندگی در این کشور نیز در حدود 900€ تا 1200€ (یورو) در ماه است که تقریبا به اندازه هزینه های زندگی در اکثر کشورهای مطرح اروپا است.

شرایط کار یک فیلم بردار در دانمارک

افرادی که به عنوان یک فیلم بردار در دانمارک دوره تحصیلی خود را به پایان می رسانند، شانس بالایی برای ورود به بازار کار خواهند داشت و این مسئله ای است که می تواند تحصیل در دانمارک را ارزشمندتر جلوه دهد. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر یک فیلم بردار در این کشور می تواند درآمدی در حدود 37600DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد داشته باشد که یک درآمد کاملا در سطح متوسط در این کشور به حساب می آید و نمی توان آن را شغلی با درآمد بالا دانست. افرادی که دوره کارشناسی ارشد این رشته را به پایان برده باشند، شانس بالایی برای ورود به صنعت سینما در این کشور خواهند داشت. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *