ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در ژاپن

رشته فیلم برداری در ژاپن

تحصیل رشته فیلم برداری در ژاپن را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در میان کشورهای آسیایی معرفی کرد. در حال حاضر افراد زیادی به دنبال آن هستند که برای تحصیل در خارج از کشور شرایط مناسبی برای خود ایجاد کنند و به همین دلیل است که باید اطلاعات جامعی در اختیار افراد قرار داد که بتوان آن را برای ورود خود به خارج از کشور انتخاب کنند. محدودیت هایی برای تحصیل در هر یک از کشورهای خارجی برای ادامه تحصیل وجود دارد که می تواند منجر به تمیز دادن شرایط هر یک از آن ها شود. فرد باید با توجه به شرایط و علاقمندی های خود، یکی از کشورهای خارجی را برای ادامه تحصیل انتخاب کند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل فیلم برداری در ژاپن پرداخته و به سوالات پاسخ دادند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ژاپنی برای تحصیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در کشور ژاپن به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در ژاپن

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید شرایط موجود در روند تحصیل در بهترین کشورهای جهان را مورد بررسی قرار دهند و از همین رو است که ژاپن نیز می تواند به عنوان یکی از کشورهای مهم برای آن ها جلوه مناسبی داشته باشد. افرادی که رشته فیلم برداری را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند از ژاپن به عنوان یکی از بهترین مقاصد آسیایی خود یاد کنند چراکه دانشگاه های این کشور از کیفیت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار هستند.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که ژاپن یکی از کشورهایی است که می توان از آن برای تحصیل در رشته فیلم برداری با کیفیت بالا در مقطع کارشناسی و یک دوره 4 ساله یاد کرد. دانشجویانی که به دنبال مدیریت گروه فیلم برداری هستند اما باید در یک دوره 2 ساله دیگر در مقطع کارشناسی ارشد نیز به ادامه تحصیل بپردازند تا از شانس خوبی برای رسیدن به خواسته خود برخوردار شوند.

در ژاپن دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته فیلم برداری وجود دارد ولی باید در نظر داشت که اکثر آن ها به زبان ژاپنی این دروس را ارائه می کنند و در نتیجه محدودیت هایی برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد که می تواند آن را برای بسیاری از افراد دشوار سازد.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در ژاپن

برای تحصیل رشته فیلم برداری در ژاپن، 10 گزینه بسیار خوب در میان 500 دانشگاه برتر جهان وجود دارد که می توان به کمک آن ها تحصیل خود را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان خارجی به منظور دریافت پذیرش از دانشگاه های ژاپنی، بهتر است دانشگاه های زیر را انتخاب کنند تا از این طریق بتوانند به بهترین شکل ممکن، در بازار کار برای خود جایگاه ویژه ایجاد کنند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در ژاپن

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در ژاپن

رشته فیلم برداری یکی از رشته های نسبتا پر هزینه برای تحصیل در ژاپن است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید درآمد نسبتا مناسبی در این کشور داشته باشند. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته فیلم برداری، شانس بسیار کمی برای دریافت بورسیه یا کمک هزینه های آموزشی خواهند داشت و این مسئله ممکن است بسیاری را از روند تحصیل در این کشور دور سازد.

در حال حاضر می توان گفت که هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در دانشگاه های خصوصی ژاپن در حدود 11500$ تا 16000$ (دلار) در سال است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال تحصیل در دانشگاه های دولتی هستند تا بتوانند با شهریه ای در حدود 6500$ تا 8000$ (دلار) در سال، شرایط بهتری را در این کشور داشته باشند.

هزینه زندگی در ژاپن نیز نسبتا بالا است و می توان آن را در حدود 1000$ تا 1400$ (دلار) در ماه دانست و به همین دلیل است که از متقاضیان درخواست می شود تا پیش از مهاجرت به ژاپن، یک برنامه ریزی مالی دقیق را انجام دهند.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در ژاپن

شرایط کار یک فیلم بردار در ژاپن

صنعت سینما در ژاپن بسیار پیشرفته است و نیاز به نیروی کار در این زمینه نیز احساس می شود و به همین دلیل است که افرادی که تا مقطع کارشناسی ارشد در این رشته تحصیل می کنند، شانس بالایی برای رسیدن به کار در حوزه فیلم برداری در سینما خواهند داشت. در شرایط کنونی می توان گفت که یک فیلم بردار در این کشور 452000JPY (ین) در ماه درآمد دارد که نسبتا درآمد سطح متوسطی است اما در صورتی که فرد بتواند در حوزه سینما فعالیت داشته باشد، به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می کند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *