ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در دانمارک

رشته قلب و عروق در دانمارک

یکی از بهترین رشته های پزشکی موجود در شمال اروپا، رشته قلب و عروق در دانمارک است که در 6 دانشگاه مختلف با سطوح علمی متفاوت ارائه می شود. افرادی که در رشته قلب و عروق در این کشور تحصیل کرده باشند، به نوعی از آینده شغلی خود با خبر هستند و می توانند بهترین شرایط را برای خود حاصل نمایند. دانمارک به شدت به نیروی کار متخصص در زمینه های پزشکی نیاز دارد و به همین دلیل است که می توان دید که افراد زیادی به منظور معادلسازی مدرک تحصیل خود به این کشور مهاجرت می کنند تا بتوانند شرایط کار در دانمارک را برای خود فراهم کرده و از این طریق اقامت دریافت کنند.

دانشجویان رشته های پزشکی می توانند در دانمارک به ادامه تحصیل در رشته قلب و عروق مشغول شوند و از این طریق امتیازات بسیار زیادی را برای خود به همراه داشته باشند. در شرایط کنونی که دانمارک به عنوان یکی از کشورهای مطرح اروپایی از نظر کیفیت زندگی شناخته می شود، می توان گفت که تحصیل در دانشگاه های سطح متوسط این کشور نیز می تواند گامی رو به جلو برای رسیدن به آینده ای بهتر به حساب آید. در راستای اهمیت بسیار زیادی که این موضوع می تواند به همراه داشته باشد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله می کوشند تا شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک را تحلیل کنند.

  • برترین دانشگاه های دانمارک برای تحصیل در رشته قلب و عروق کدامند؟
  • آیا دانمارک کشوری مقرون به صرفه برای تحصیل در رشته قلب و عروق است؟
  • فرایند تبدیل شدن به یک پزشک در کشور دانمارک چیست؟
  • آیا می توان به عنوان یک پزشک متخصص در کشور دانمارک به درآمد بالا رسید؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک

افرادی که در کشور دانمارک دوره پزشکی خود را پشت سر نگذاشته باشند، با چالش بزرگی برای رسیدن به دوره تخصص قلب و عروق در این کشور روبرو خواهند شد و باید مدارک خود را در ابتدا معادل سازی کنند. در شرایط کنونی تحصیل به زبان انگلیسی در رشته پزشکی در دانمارک امکان پذیر است اما باید در نظر داشت که از نظر آینده شغلی می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند. توصیه اکید آن است که افراد زبان دنیش را برای تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور بیاموزند.

در دانمارک 6 دانشگاه وجود دارد که این رشته را ارائه می کنند و این یک امتیاز برای متقاضیان است تا بتوانند با رزومه تحصیلی مختلف، این رشته را برای خود انتخاب کنند. دانشگاه گوپنهاگن را می توان به عنوان بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته قلب و عروق معرفی کرد چراکه رتبه 12 اروپا و همچنین 49 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه آرهوس به عنوان دومین دانشگاه تراز اول این کشور، فاصله معناداری با این دانشگاه دارد و به رتبه 173 رسیده است. دیگر دانشگاه نسبتا مناسب دانمارک برای تحصیل در رشته قلب و عروق دان دانشگاه آلبورگ است که توانسته رتبه 281 را به خود اختصاص دهد.

سایر دانشگاه های دانمارک در این رشته نتوانسته اند در بین 500 دانشگاه برتر جایگاهی داشته باشند. با این حال تحصیل در این کشور می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد که عبارتند از:

مزایای تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک

دانشگاه های دانمارک از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و همین مسئله سبب می شود تا هزینه های مربوط به تحصیل آن ها در این کشور نیز به نسبت کمی بالاتر از متوسط هزینه های تحصیل در برخی از کشورهای اروپایی دیگر باشد. افرادی که این رشته تخصصی را برای تحصیل خود انتخاب کرده باشند می توانند برای پرداخت هزینه های سالیانه خود در دانشگاه باید به بودجه ای در حدود 9800€ تا 14500€ (یورو) دسترسی داشته باشند.

در سوی دیگر، هزینه زندگی در دانمارک نیز برای بسیاری از دانشجویان معادل هزینه های زندگی در شهرهای مطرح اروپایی است یعنی یک دانشجو به طور متوسط به 800€ تا 1100€ (یورو) در ماه نیاز خواهد داشت تا بتواند هزینه های زندگی دانشجویی خود را پرداخت کند. با این حال باید در نظر داشت که دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت و به مدت 20 ساعت در هفته در این کشور به کار مشغول شوند و از این طریق نیازهای خود را برطرف کنند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک

شرایط کار پزشکان متخصص در کشور دانمارک

دانمارک به شدت با کمبود نیروی کار در حوزه پزشکی روبرو شده است و به همین دلیل برنامه ریزی بلند مدتی برای استخدام پزشکان در این کشور طراحی کرده است. افرادی که مدرک تحصیلی خود را در کشوری غیر از دانمارک به دست آورده باشند، باید مدرک خود را معادلسازی کنند اما در صورتی که فردی مدرک تحصیلی خود را در دانمارک دریافت کرده باشد، قادر خواهد بود به کار در دانمارک مشغول شود.

پزشکان در کشور دانمارک می توانند به بودجه زیادی در ماه دسترسی داشته باشند. متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق معادل 149000DKK (کرون دانمارک) یا چیزی نزدیک به 20000€ (یورو) است و این مبلغ برای رسیدن به زندگی با سطح کیفیت بالا بسیار مناسب است. تحصیل در دانمارک برای دانشجویان خارجی ممکن است هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد اما این در حالی است که می توان به کمک آن به کار رسید و در کمتر از یک سال کار، هزینه های پرداختی را به طور کامل جبران کرد. در صورت تمایل به کار و زندگی در بهترین کشورهای جهان، ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *