ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در شیلی

رشته قلب و عروق در شیلی

رشته قلب و عروق در شیلی به عنوان یکی از کشورهای آمریکای جنوبی، در دسته رشته های مرتبط با گروه پزشکی شناخته می شود که از اعتبار علمی خوبی بهره میبرد. افرادی که به دنبال تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان هستند، بدون تردید شیلی را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب نمی کنند اما باید در نظر داشت که تحصیل در شیلی برای افرادی که رزومه تحصیلی سطح متوسط در اختیار دارند و برنامه ریزی های بلند مدت برای زندگی خود در خارج از کشور بخصوص در کشورهای آمریکای شمالی داشته اند یک امتیاز بسیار مناسب به حساب می آید.

دانشگاه های شیلی در طول سال های اخیر توانسته اند در زمینه های مختلفی پیشرفت داشته باشند اما در رشته های پزشکی تردیدهایی در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد. کیفیت آموزش در دانشگاه های شیلی بسیار متفاوت است و هر فرد باید دقت بسیار زیادی نسبت به این موضوع داشته باشد. بدون تحقیق در رابطه با جایگاه علمی دانشگاه های این کشور، نمی توان انتظار داشت که فرد بتواند با انتخاب شیلی به عنوان مقصد تحصیلی خود، رزومه اش را تا سطح بسیار زیادی تغییر دهد. در راستای اهمیت بسیار زیادی که همین موضوع به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل در رشته قلب و عروق به عنوان یکی رشته تخصصی در شیلی را مورد بررسی قرار دهند.

  • رشته قلب و عروق در کدامن دانشگاه های کشور شیلی ارائه می شود؟
  • آیا شیلی مقصدی ارزان قیمت برای تحصیل در رشته قلب و عروق است؟
  • شرایط کار در شیلی به عنوان یک متخصص قلب چیست؟
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

معرفی دانشگاه های رشته قلب و عروق در کشور شیلی

شیلی یکی از کشورهای مهم آمریکای جنوبی است و کیفیت زندگی در این کشور نسبتا مناسب تر از سایر کشورهای آمریکایی است و شاید بتوان گفت که به همین دلیل است که شیلی را می توان به عنوان یکی از مقاصد زندگی به ویژه در آمریکای جنوبی معرفی کرد.

در رابطه با تحصیل در رشته قلب و عروق در کشور شیلی، باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های این کشور از نظر کیفیت تفاوت های بسیار زیادی دارند و این مسئله می تواند شرایط تحصیل در این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. دانشگاه پونتیفیکال کاتولیک شیلی بدون تردید بهترین دانشگاهی است که علاقمندان به این رشته می توانند در آن شرکت کنند. این دانشگاه رتبه 413 جهان را به دست آورده است و به عنوان هشتمین دانشگاه آمریکای لاتین شناخته می شود. دانشگاه شیلی به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور، رتبه 11 آمریکای لاتین و همچنین رتبه 503 جهان را به خود اختصاص داده است. سایر دانشگاه های شیلی را نمی توان به عنوان گزینه های مناسب تحصیل در شیلی در رشته قلب و عروق معرفی کرد.

با همه این تفاسیر برخی از مهم ترین ویژگی های مثبت و منفی که در رابطه با تحصیل در شیلی وجود دارند عبارتند از:

مهم ترین ویژگی های مثبت و منفی که در رابطه با تحصیل در شیلی

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در شیلی

علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور باید در نظر داشته باشند که یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از هر گونه اقدام باید به آن توجه داشته باشند، هزینه های مربوط به تحصیل آن ها است. بسیاری از کشورها هزینه های بسیار زیادی را به دانشجویان تحمیل می کنند و این مسئله می تواند شرایط زندگی دانشجویان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

شیلی یکی از کشورهای آمریکای شمالی است که به دانشجویان اجازه کار دانشجویی ضمن تحصیل را نمی دهد و به همین دلیل است که دانشجویان باید تمام هزینه های زندگی در شیلی را شخصا تمدید کنند. هزینه زندگی دانشجویی در شیلی در حدود 700$ تا 1100$ (دلار) در ماه است و نشان می دهد که شیلی کشوری ارزان برای زندگی نیست.

در طرف مقابل اما شهریه تحصیل در کشور شیلی بسیار مناسب است و دانشجویان به نسبت کشورهای دیگر جهان هزینه های نسبتا کمتری را پیش روی خود خواهند داشت. هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور در حدود 5500$ تا 7000$ (دلار) در سال است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در شیلی

تبدیل شدن به پزشک متخصص قلب در شیلی

با گذشتن از دوره پزشکی، فرد می تواند وارد دوره تخصص تحصیلی خود شوند و به همین دلیل است که فرد باید مسیری نسبتا طولانی را برای تبدیل شدن به یک متخصص پشت سر بگذارند. با وجود چنین شرایطی می توان گفت که فرد در شیلی نیاز دارد تا بین 9 تا 11 سال تحصیل کند تا بتواند به عنوان پزشک در این کشور به کار مشغول شود. اگرچه بازه تحصیلی فرد طولانی است اما امکان کار در شیلی به عنوان پزشک متخصص می تواند یک امتیاز مجزا برای علاقمندان به این رشته باشد.

یک متخصص قلب و عروق در شیلی به طور معمول 6930000CLP (پزوی شیلی) در ماه درآمد کسب می کند و این سطح از درآمد به خوبی نشان می دهد که پزشکان قلب و عروق در این کشور دغدغه مالی نخواهند داشت و می توانند هزینه های زندگی خود را به راحتی تامین کنند. در صورتی که به دنبال کشورهای تراز اول در رابطه با مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب رشته قلب و عروق در شیلی

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در شیلی پاسخ دهیم. برخی از کلیدی ترین آنها عبارت اند از:

  • آیا امکان تحصیل رشته قلب و عروق در شیلی با بورسیه دانشجویی وجود دارد؟ آن دسته از اتباع کشورهای خارجی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته قلب و عروق در شیلی را ندارند، می توانند از بورسیه دانشجویی در این رشته تحصیلی استفاده کنند.
  • آیا امکان تحصیل رشته قلب و عروق در شیلی به زبان انگلیسی وجود دارد؟ با وجود اینکه اغلب دانشگاه های شیلی به زبان اسپانیایی آموزش می دهند، اما برخی از دانشگاه های خصوصی در این کشور نیز به زبان انگلیسی دروس رشته قلب و عروق را به دانشجویان مستعد ارائه می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *