ویزای تحصیلی

رشته مدیریت ساخت در روسیه

رشته مدیریت ساخت در روسیه

پشت کردن به امکان تحصیل رشته مدیریت ساخت در روسیه می تواند یک اشتباه استراتژیک در آینده کاری و تحصیلی افراد باشد. در حال حاضر باید می توان به این نکته اشاره کرد که روسیه در رشته های مرتبط با علوم مهندسی پیشرفت بسیار زیادی داشته است و برخی از دانشگاه های این کشور رتبه های عالی در اختیار دارند. محدودیت های مهاجرت به این کشور بسیار اندک است و این مسئله می تواند به بسیاری از افراد کمک کند که با وجود نداشتن شرایط سنی مناسب نیز بتوانند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند که خود می تواند یک امتیاز باشد. البته که محدودیت هایی نیز در این مسیر وجود دارد که باید آن ها را پشت سر گذاشت.

افرادی که در حال حاضر قصد ادامه تحصیل در رشته مدیریت ساخت را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانش آن ها می تواند در روند رسیدن به کار بسیار موثر باشد. در حال حاضر انتخاب دانشگاه های برتر جهان می تواند تنها یکی از گام های موثر در این رابطه باشد. باید در نظر داشت که کشورهای پیشرفته فرصت های شغلی کمتری در این رابطه دارند و روسیه می تواند از این بابت کشور مناسبی برای علاقمندان باشد. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که رشته مدیریت ساخت در روسیه چگونه رزومه تحصیلی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در روسیه چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های روسیه جایگاه مناسبی در جهان در اختیار دارند؟
  • هزینه های تحصیل رشته مدیریت ساخت در روسیه چقدر است؟
  • آیا می توان با کار در روسیه، به عنوان مدیر ساخت به اقامت رسید؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در روسیه

برای افرادی که قصد تحصیل در رشته مدیریت ساخت را دارند، این مسئله بسیار مهم است که بتوانند در کوتاه مدت مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. با این وجود باید به این نکته توجه کرد که در روسیه دوره تحصیل می تواند طولانی تر از سایر نقاط جهان باشد. دانشجویان در رابطه با تحصیل در روسیه، تحت هر شرایطی باید در آزمون های پادفک شرکت کنند. در چنین شرایطی است که یک سال تحصیلی به دوره تحصیلی فرد اضافه می شود. این یک محدودیت به حساب می آید اما از طرفی می تواند منجر به عدم نیاز به مدرک زبان باشد.


فرایند تحصیل رشته مدیریت ساخت در روسیه را می توان به شرح زیر دانست:

فرایند کلی رشته مدیریت ساخت در روسیه

البته در صورتی که فرد یک بار آزمون دوره پادفک را پشت سر بگذارد، در مقطع بعدی نیازی به عبور از این مسیر ندارد. افرادی که رشته مکانیک در روسیه را سپری کرده باشند یا در رشته هایی مانند عمران، معماری و غیره تحصیل کرده باشند، می توانند در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ساخت ادامه تحصیل دهند. دانشجویان در روسیه می توانند به زبان های انگلیسی و روسی در این تحصیل کنند و دوره پادفک بهترین مکان برای یادگیری زبان خواهد بود.

معرفی دانشگاه های برتر رشته مدیریت ساخت در روسیه

روسیه دانشگاه های بسیار زیادی را در خود جای داده است و این مسئله می تواند روند دریافت پذیرش از این کشور را ساده کند. با این حال همه دانشگاه های این کشور دارای کیفیت کافی نیستند و باید به این نکته توجه داشت که انتخاب دانشگاه می تواند اثرگذار باشد. برخی از بهترین دانشگاه های روس در رشته مدیریت ساخت عبارتند از:

71- دانشگاه دولتی مسکو

103- دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ

342- دانشگاه پلی تکنیک پیتر کبیر در سنت پترزبورگ

570- دانشگاه ملی تحقیقات تحصیلات تکمیلی

813- دانشگاه دولتی فنی بوامن

معرفی دانشگاه های برتر رشته مدیریت ساخت در روسیه

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در روسیه

یکی از مزیت های انتخاب روسیه به عنوان مقصد تحصیل آن است که دانشجویان به هزینه های سنگین برای تحصیل نیاز ندارند. امکان دریافت بورسیه تحصیل در روسیه می تواند هزینه های زیادی را کاهش دهد و این مسئله ای ارزشمند به حساب می آید. در صورتی که فردی بدون توجه به بورسیه به تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور بپردازد، می تواند هزینه های زیر را متصور شد:

  • شهریه تحصیل در حدود 2100$ (دلار) در سال در مقطع کارشناسی
  • شهریه تحصیل در حدود 3700$ (دلار) در سال در مقطع کارشناسی ارشد
  • هزینه زندگی در حدود 350$ تا 650$ (دلار) در ماه بسته به شهر و سبک زندگی

شرایط اعزام دانشجو به روسیه

کار در حوزه CM در روسیه

افرادی که دوره تحصیلی خود را در روسیه به پایان برده باشند، می توانند در این کشور به کار مشغول شوند. در حال حاضر یک مدیر ساخت در روسیه می تواند به درآمدی در حدود 162000RUB (روبل) در ماه دسترسی داشته باشد که درآمدی بسیار خوب در این کشور به حساب می آید. باید به این نکته اشاره کرد که کار در روسیه منجر به دریافت اقامت در این کشور نیز خواهد شد و می تواند برای برخی از افراد ارزشمند باشد. در این شرایط است که به برخی توصیه می شود تا شرایط زندگی در روسیه را نیز بررسی کنند. در صورتی که قصد مهاجرت با کیفیت و امن را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *