ویزای تحصیلی

رشته مدیریت ساخت در دانمارک

رشته مدیریت ساخت در دانمارک

رشته مدیریت ساخت در دانمارک صرفا یک برگ برنده علمی نیست بلکه از نظر اقامتی نیز بسیار حائز اهمیت به حساب می آید. افرادی که دانمارک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند بسیار زیاد هستند و این مسئله می تواند شرایط دریافت پذیرش در این کشور را سخت کند. محدودیت هایی که در مقطع کارشناسی در این کشور وجود دارد، می تواند منجر به آن شود که تعداد مهاجران تحصیل در این مقطع از خارج از کشور به حداقل خود برسد اما در رابطه با تحصیلات تکمیلی می توان گفت که امتیازهای زیادی برای مهاجران خارجی در این کشور وجود دارد.

مدیریت ساخت یکی از رشته های بسیار مهم در جهان امروز است و این افراد در آینده کاری خود مسئولیت های سنگینی را به عهده خواهند داشت. باید در نظر داشت که فرایند مهاجرت به این کشور می تواند برای برخی از افراد سخت است اما در کل برای رسیدن به امتیازهای اقامتی در این کشور، می توان پذیرفت که سختی های این مسیر باید به نوعی طی شود تا فرد بتواند آینده ای بهتر داشته باشد. این رشته در بازار کار جایگاه بسیار مهمی برای خود پیدا کرده است و به همین دلیل است که مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که رشته مدیریت ساخت در دانمارک چه شرایطی دارد؟

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در دانمارک چیست؟
  • کدام دانشگاه های دانمارک در این رشته جایگاه عالی به دست آورده اند؟
  • هزینه های تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور چگونه است؟
  • بازار کار حوزه CM در دانمارک چه شرایطی را به همراه دارد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای پرمتقاضی برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید و این مسئله ای است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. افرادی که دانمارک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید برخی از محدودیت های موجود در این کشور را نیز بپذیرند. برای مثال رشته مدیریت ساخت در این کشور در مقطع کارشناسی صرفا به زبان دنیش ارائه می شود و دانشجویان برای دریافت پذیرش خود باید مدرک B2 این زبان را در اختیار داشته باشند.


دوره تحصیل رشته مدیریت ساخت در مقطع کارشناسی در این کشور 4 ساله است و دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند. البته برای تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی ارشد، نیازی نیست که حتما در همین رشته فارغ التحصیل شد. فارغ التحصیلان رشته عمران در دانمارک،  از شانس بسیار خوبی برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد این رشته برخوردار هستند.

باید در نظر داشت که در حال حاضر به دلیل ظرفیت های محدودی که دانشگاه های دانمارک ارائه می کنند، دریافت پذیرش در این کشور بسیار رقابتی است و متقاضیان باید رزومه های قدرتمندی را در اختیار داشته باشند تا بتوانند در رقابت با سایرین شانس بیشتری داشته باشند.

معرفی دانشگاه های برتر دانمارک در رشته مدیریت ساخت

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که دانمارک یکی از کشورهایی است که می توان آن را به عنوان مقصد علمی مناسب برای تحصیل معرفی کرد. دانشگاه های زیادی در این کشور وجود دارد که می توان از طریق آن ها تحصیل در بهترین شرایط را نیز تجربه کرد. در شرایط کنونی، و در رشته مدیریت ساخت، می توان دانشگاه های زیر را به عنوان بهترین ها معرفی کرد:

73- دانشگاه فنی دانمارک

108- دانشگاه آلبورگ

332- دانشگاه آرهوس

490- دانشگاه جنوب دانمارک

536- مدرسه اقتصاد کوپنهاگ

معرفی دانشگاه های برتر دانمارک در رشته مدیریت ساخت

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در دانمارک

سوالی کلیدی که همواره در رابطه با مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور مطرح می شود آن است که آیا می تواند در یک کشور بورسیه دریافت کرد یا خیر. تمام کشورهای جهان امکان دریافت بورسیه را به دانشجویان نخبه می دهند ولی به طور کلی برای تحصیل در دانمارک بورسیه مشخصی وجود ندارد. با این حال هزینه های تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور را می توان به شرح زیر دانست:

  • شهریه تحصیل در حدود 11000€ (یورو)
  • هزینه های زندگی ماهانه در حدود 900€ تا 1100€ (یورو)
  • فرصت کار برای تامین هزینه های زندگی در دانمارک

شرایط اعزام دانشجو به دانمارک

مدیران ساخت و فرایند کار آن ها در دانمارک

یکی از امتیازهای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک آن است که دانشجویان در این کشور می توانند ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. این خود مسیری است که تمامی دانشجویان خارجی به دنبال طی کردن آن هستند. باید به این نکته اشاره کرد که یادگیری زبان دنیش یکی از اولویت های رسیدن به کار در این کشور به حساب می آید. دسترسی به درآمدی در حدود 70800DKK (کرون) در ماه است که کار در دانمارک را جذاب تر می کند.

برخی از مهم ترین امتیازهایی که در این زمینه به طور کلی وجود دارد عبارتند از:

مزایای کار به عنوان مدیر ساخت در دانمارک

در مسیر مهاجرت به دانمارک چالش هایی وجود دارد که البته می توان آن ها را برای رسیدن به خواسته های خود ارزشمند دانست. در صورتی که شما نیز به دنبال مسیرهای اصلی مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *