ویزای تحصیلی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا

تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا می تواند امتیازهای بسیار زیادی را از نظر علمی و فرایند رسیدن به کار ایجاد کند. استرالیا یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در زمینه آموزش در سطح مدرسه و در دانشگاه است و به همین دلیل می توان مشاهده کرد که افراد زیادی در سطح جهان تمایل دارند تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. مهارت های زیادی در سیستم آموزشی این کشور به دانشجویان ارائه می شود و آن ها بلافاصله پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور آماده خواهند بود تا به بازار کار ورود پیدا کنند. محدودیت های کمی برای تحصیل در این کشور در رشته های مرتبط با گروه مدیریت وجود دارد و این مسئله می تواند به عنوان یک امتیاز قلمداد شود.

افرادی که رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی را برای تحصل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این رشته در مقطع کارشناسی می تواند اطلاعات کافی را در اختیار دانشجویان قرار دهد ولی بسیاری از افراد با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته می توانند شرایط بهتری برای خود در بازار کار ایجاد کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که استرالیا در دسته بهترین های جهان قرار دارد و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور خواهند داشت.

  • محدودیت های تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چیست؟
  • دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه MIS در استرالیا چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا

استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی است و به همین دلیل می توان تقاضا برای تحصیل در این رشته را در بالاترین سطح دید. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که فرد به راحتی بتواند پذیرش خود را در دانشگاه های این کشور دریافت کرد. دانشجویان برای دریافت پذیرش نهایی خود در این رشته باید رزومه های قدرتمند در اختیار داشته باشند.


تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا در مقطع کارشناسی در یک دوره 3 ساله آموزشی به انجام می رسد و پس از آن می تواند وارد مقطع کارشناسی ارشد در این رشته شد. برخی از مهم ترین مدارکی که دانشجویان در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی به آن نیاز خواهند داشت عبارتند از:

مدارک لازم برای تحصیل رشته مدیریت سیستم های اطلاعاتی در استرالیا

کلیات تحصیل در استرالیا

معرفی بهترین دانشگاه های رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا

در حال حاضر استرالیا باید به این نکته توجه داشت که استرالیا دانشگاه های زیادی را در خود جای داده است و این دانشگاه ها در رشته مختلف از جمله مدیریت سیستم اطلاعاتی دارای جایگاه مناسبی هستند و می توان با انتخاب آن ها جایگاه مناسبی در بازار کار این رشته پیدا کرد. برخی از این دانشگاه ها در سطح بین المللی جایگاهی در اختیار دارند که می توان آن ها را مناسب ارزیابی کرد. در این صورت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا از درجه اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه دانشگاه در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی
دانشگاه ملبورن13
دانشگاه تکنولوژی کویینزلند15
دانشگاه نیوسوث ولز21
دانشگاه تکنولوژی سیدنی39
دانشگاه سیدنی40
دانشگاه کویینزلند50
دانشگاه RMIT52

هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در استرالیا

برای تحصیل در استرالیا به بودجه های زیادی نیاز خواهد بود و به همین دلیل است که دانشجویان باید برنامه ریزی های دقیقی برای تامین هزینه های خود در این کشور داشته باشند. محدودیت های کمی در این کشور برای دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد و دانشجویان می توانند از کمک هزینه های مالی نیز در این مسیر استفاده کنند. با این حال بهتر است که تمامی اقدامات موجود در این مسیر، پیش از مهاجرت به استرالیا انجام شود.

در شرایط کنونی باید برای پرداخت هزینه های زیر در استرالیا آمادگی کامل داشت:

  • شهریه دانشگاه در حدود 16200$ (دلار استرالیا) در سال
  • هزینه زندگی ماهانه در حدود 1900$ (دلار استرالیا)
  • امکان کار ضمن تحصیل برای 40 ساعت در مدت 2 هفته

فرایند کار در حوزه MIS در استرالیا

برای رسیدن به کار در استرالیا باید از یک سیستم امتیازبندی خاص عبور کرد و این مسئله ای است که می تواند روند مهاجرت کاری به این کشور را بسیار دشوار کند. در حال حاضر تحصیل در این کشور می تواند به عنواان یک میانبر بزرگ در این مسیر به حساب آید و فرد از طریق تحصیل در این کشور، امتیازهای اضافه را نیز کسب خواهد کرد. یک مدیر بخش سیستم های اطلاعاتی در استرالیا به طور تقریبی  72800$ (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب می کند که درآمدی خوب در این کشور به حساب می آید. در صورتی که شما نیز به دنبال راهکارهای مناسب برای مهاجرت خود به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تماس برقرار کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *