اخبار مهاجرتی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند

در حال حاضر ورود به رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند می تواند یکی مسیرهای رسیدن به موفقیت در حوزه شنگن باشد. افرادی که هلند را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، شرایط مناسبی در این کشور خواهند داشت و می توانند با محدودیت های کمتری این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در هلند دانشجویان می توانند در 4 دوره زمانی درخواست پذیرش کنند و این امکانی است که در همه کشورهای جهان وجود ندارد و دانشجویان می توانند از این مزیت موجود در کشور هلند بهره ببرند. فرایند تحصیل در هلند و کیفیتی که به همراه دارد، به فرد این امکان را خواهد داد که در بازارهای کار جهانی امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد.

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی یکی از رشته های تحصیلی است که می توان با استفاده از آن، فرصت های شغلی بسیار زیادی را به دست آورد. این رشته تحصیلی که نسبتا جدید است، این فرصت را در اختیار کشورهای مختلف جهان قرار داده است تا بتوانند به سادگی مسیر پیشرفت را طی کنند و آنالیز بهتری از شرایط خود داشته باشند. محدودیت هایی که در این مسیر وجود دارد بسیار کمتر و رقابت برای رسیدن به بازار کار نیز تا حدودی کمتر است. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند خواهند پرداخت.

فرآیند رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی هلند

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی را دارند باید در نظر داشته باشند که هلند یکی از کشورهای قدرتمند اروپایی در این زمینه است و در اختیار داشتن رزومه ای قدرتمند بسیار حائز اهمیت است. به این دلیل که هزینه های تحصیل رشته های مختلف در هلند کمی بالا است، دانشجویان بیشتر مقطع کارشناسی ارشد را برای تحصیل در این کشور انتخاب می کنند.

برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در مقطع کارشناسی ارشد در هلند، داشتن مدارک زیر الزامی است:

  • رزومه تحصیل و کار
  • انگیزه نامه
  • معرفی نامه از اساتید
  • ریز نمرات مقطع کارشناسی
  • پاسپورت معتبر

برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند در مقطع کارشناسی یک دوره 3 ساله در نظر گرفته شده است و دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد یک دوره 2 ساله را پیش روی خود خواهند داشت. یکی دیگر از مزیت های تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی آن است که می توان به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت و این زبان در محیط شهری نیز کاربرد بالایی دارد.

فرایند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی هلند

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند

هلند یکی از کشورهایی است که دانشگاه های زیادی را در خود جای داده است و دانشجویان می توانند با استفاده از رزومه تحصیلی خود اقدام به انتخاب یکی از دانشگاه های مورد نظر کنند. تعداد دانشگاه های در دسترس در این کشور بسیار زیاد است اما دانشجویان باید به رتبه دانشگاه و قدرت رزومه خود توجه داشته باشند.

بهترین دانشگاه های رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند عبارتند از:

نام دانشگاهرشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در اروپارشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در جهان
دانشگاه تکنولوژی دلفت18
دانشگاه روتردام725
دانشگاه توئنته829
دانشگاه آمستردام1034
دانشگاه تکنولوژی آیندهوون1957
دانشگاه اوترخت2062

شرایط تحصیل در هلند

هزینه رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند

یکی از چالش های موجود در مسیر دریافت ویزای تحصیلی هلند آن است که فرد بتواند تمکن مالی کافی برای تحصیل در این کشور را در اختیار داشته باشد. یکی از محدودیت هایی که در انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد آن است که دانشجویان نمی توانند به راحتی بورسیه تحصیلی در این کشور به دست آورند و از طرفی کار کردن در این کشور در هفته به مدت 16 ساعت ممکن است و در نتیجه تامین درصد قابل توجهی از هزینه های زندگی در این کشور به عهده خود دانشجو است.

به طور کلی هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند عبارتند از:

هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در هلند

کار حوزه MIS در هلند

افرادی که در هلند تحصیلات خود را به پایان برده باشند، این فرصت را خواهند داشت که در این کشور به کار مشغول شوند و این مسئله از نظر قانونی ممانعتی ندارد. افرادی که به زبان هلندی تسلط داشته باشند، این فرصت را خواهند داشت که بهترین بهره را از مهاجرت به هلند ببرند. در حال حاضر یک فرد فعال در حوزه MIS می تواند در این کشور 5100€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که البته با رسیدن به درجات مدیریتی می تواند درآمدی بیشتر را نیز کسب کند. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

بررسی سوالاتی درباره رشته مدیریت سیستم اطلاعات در هلند

بر کسی پوشیده نیست که هلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است. شاید هزینه های تحصیل در این کشور برای برخی از افراد بالا به نظر برسد. باید به این نکته توجه داشت که آینده کاری مناسبی نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

در حال حاضر برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چقدر است؟ شهریه تحصیل در این رشته می تواند از 8500€ (یورو) در سال تا بیش از 2 برابر آن متفاوت باشد.
  • آیا این رشته با کیفیت مناسب در این کشور ارائه می شود؟ در بین 60 دانشگاه برتر جهان، نام 6 دانشگاه هلندی نیز دیده می شود که نشان از برتری این رشته در این کشور دارد.
  • زبان تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چیست؟ می توان گفت که دانشجویان به راحتی می توانند زبان انگلیسی را برای تحصیل خود در این رشته انتخاب کنند.
  • مزیت اصلی تحصیل در هلند برای دانشجویان خارجی در این رشته چیست؟ دانشجویان می توانند اطمینان داشته باشند که آینده کاری بسیار خوبی پیش روی آن ها خواهد بود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *