ویزای تحصیلی

رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

انتخاب رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا به این صورت است که افراد برای ورود به رزومه قوی نیاز دارند و در پایان مدرکی معتبر دریافت می کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در بسیاری از رشته های تحصیلی به حساب می آید و به همین دلیل است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. هزینه های تحصیل در برخی از مقاطع ممکن است مانع انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی شود اما باید در نظر داشت که در حال حاضر کیفیت تحصیل در این کشور به قدری بالا است که نمی توان به راحتی آن را از لیست دانشگاه های مورد نظر خود خارج کرد.

رشته مدیریت منابع انسانی یکی از رشته هایی است که برای بسیاری از شرکت ها و نهادها به عنوان اولویت استخدام معرفی می شود چراکه این افراد می توانند شرایط کار را طراحی کرده و فرایند پیشرفت را با سرعت بهتری به پیش برانند. در چنین شرایطی است که افراد می توانند با انتخابی هوشمندانه برای آینده خود، در بازار کار نیز جایگاه مناسب به دست آورند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه منابع انسانی در استرالیا مناسب است؟

شرایط و فرایند تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی به حساب می آید و به همین دلیل علاقمندان به تحصیل در این رشته باید توجه داشته باشند که رقابت برای دریافت پذیرش در این کشور در بالاترین سطح خود قرار دارد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که استرالیا در رشته مدیریت منابع انسانی شرایط خاصی را برای پذیرش دانشجویان خارجی در نظر گرفته است که می توان آن را در سطح جهان خاص کشورهای تراز اول دانست.


مزیت اصلی انتخاب استرالیا به عنوان مقصد تحصیلی آن است که زبان تحصیل در این کشور انگلیسی است و نیازی به یادگیری زبان سوم نخواهد بود. در چنین شرایطی دریافت ویزای تحصیلی استرالیا نیز می تواند از درجه اهمیت بیشتری برخوردار باشد البته باید در نظر داشت که همین مسئله سبب شده است تا برخی از دانشگاه های استرالیا برای پذیرش دانشجویان از آزمون های ورودی استفاده کنند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

رشته مدیریت منابع انسانی در دانشگاه های متعددی در استرالیا ارائه می شود و 37 دانشگاه از 500 دانشگاه برتر جهان در رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا قرار دارند. این مسئله به خوبی نشان می دهد که انتخاب این رشته به عنوان رشته اصلی در استرالیا می تواند رزومه علمی فرد را به صورت قابل توجهی تقویت کند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه مدیریت منابع انسانی در جهان
دانشگاه گریفس21
دانشگاه موناش25
دانشگاه ملبورن26
دانشگاه UNSW28
دانشگاه کویینزلند30
دانشگاه تکنولوژی کویینزلند38
دانشگاه سیدنی49

هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که بتوانند هزینه های تحصیل خود را در این کشور پرداخت کنند چراکه این کشور یکی از کشورهای نسبتا گرانقیمت جهان برای تحصیل به حساب می آید. در مقطع دکترا شانس بسیار بالایی برای دریافت بورسیه کامل تحصیلی در استرالیا وجود دارد اما در سایر مقاطع تحصیلی، دسترسی به بورسیه سخت است و این مسئله را نمی توان به راحتی تایید کرد.

شرایط تحصیل در استرالیا برای دانشجویان ایرانی

در رشته ای مانند مدیریت منابع انسانی به نسبت رشته های مرتبط با گروه های پزشکی و مهندسی، هزینه های کمتری برای تحصیل نیاز خواهد بود اما همچنان باید به این نکته اشاره کرد که این هزینه ها برای دانشجویان می تواند سنگین باشد و فرد پیش از مهاجرت باید توانمندی خود را بسنجد. برخی از هزینه های کلیدی تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا عبارتند از:

هزینه های تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

شرایط کار در حوزه HR در استرالیا

کار در استرالیا را می توان به عنوان یک برگ برنده اقامتی در نظر داشت و باید به این نکته نیز توجه کرد که استرالیا برای اعطای اقامت خود از این طریق، سیستم امتیازبندی را در نظر گرفته است. مدیران منابع انسانی در این زمینه می توانند به عنوان یک اولویت کمبود نیروی کار به سرعت جذب بازار کار شوند و تحصیل در استرالیا همان برگ برنده ای است که می تواند فرد را از سایر رقبا پیش اندازد. در حال حاضر یک مدیر منابع انسانی در استرالیا به طور متوسط 142000$ (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب می کنند که می تواند درآمدی عالی در این کشور باشد. در صورتی که شما نیز به دنبال مسیرهای امن و مطمئن برای مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

بررسی پرسش هایی درباره رشته مدیریت منابع انسانی در استرالیا

بر کسی پوشیده نیست که استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است. با وجود این که دانشجویان باید هزینه های زیادی برای تحصیل خود پرداخت کنند، همچنان می توان آن را بسیار ارزشمند دانست. در شرایط کلی باید به این نکته اشاره کرد که استرالیا می تواند در این رشته نیز شرایط بسیار خوبی ایجاد کند. برخی از پرسش ها در رابطه با این موضوع عبارتند از:

  • شهریه رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور چقدر است؟ این شهریه را می توان با توجه به شرایط هر مقطع تحصیلی، بین 9000$ تا 21000$ (دلار) در سال دانست.
  • آیا شانسی برای دریافت  بورسیه تحصیلی در این کشوربرای دانشجویان این رشته وجود دارد؟ بله در استرالیا بورسیه های تحصیلی بسیار زیادی وجود دارد. با این حال باید فرد پیش از مهاجرت، امکان دریافت آن را بررسی کند.
  • بهترین دانشگاه های استرالیا در این رشته کدامند؟ دانشگاه گریفس یک دانشگاه بسیار قدرتمند در جهان است که در صدر بهترین دانشگاه های استرالیا در این رشته قرار دارد.
  • از نظر علمی، دانشگاه های استرالیا چه شرایطی در این رشته دارند؟ رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور با کیفیت عالی ارائه می شود. به طور کلی، 7 دانشگاه از 50 دانشگاه برتر جهان در این رشته، در استرالیا قرار دارند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *