ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در سنگاپور

رشته مهندسی هوافضا در سنگاپور

برای اینکه بتوان در سال 2021 تحصیل رشته مهندسی هوافضا در سنگاپور را تجربه کرد باید رزومه تحصیلی قدرتمندی را دراختیار داشت. دلیل اصلی این ادعا آن است که تعداد دانشگاه های ارائه کننده این رشته تحصیلی بسیار محدود است و در نتیجه اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز می تواند بسیار دشوار و رقابتی است. سنگاپور اگرچه کشوری کوچک در منطقه شرق آسیا به حساب می آید اما حقیقت امر آن است که در زمینه های علمی و پژوهشی پیشرفت بسیار زیادی را در سال های اخیر تجربه کرده است.

یکی از مهم ترین عوامل رشد و توسعه کشور سنگاپور در سال های اخیر، رشد تکنولوژی و همچنین رشد نظام آموزشی این کشور بوده است. افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، از این شانس برخوردار هستند که بتوانند در آینده شغلی خود به یکی از کشورهای مطرح جهان مهاجرت کرده و فعالیت های اقتصادی خود را پیگیری کنند. به دلیل توجه بسیار زیادی که در سال های اخیر به تحصیل در سنگاپور شده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم گرفته اند تا شرایط تحصیل در رشته مهندسی هوافضا در سنگاپور را مورد بررسی قرار دهند تا علاقمندان به تحصیل در این رشته بتوانند با آگاهی بیشتری در این زمینه تصمیم گیری کنند.

  • بهترین دانشگاه های کشور سنگاپور برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا کدامند؟
  • هزینه تحصیل در سنگاپور برای دانشجویان بین المللی چگونه است؟
  • شرایط کار دانشجویان در حین و پس از تحصیل در این کشور چگونه است؟
  • درآمد مهندس صنایع هوایی در سنگاپور چگونه است؟

موسسات علمی ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در سنگاپور

از جمله فعالیت هایی که علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه داشته باشند، یافتن دانشگاه هایی است که رشته تحصیلی مورد علاقه آن ها را ارائه می کنند. این مسئله به دانشجویان کمک خواهند کرد تا بتوانند گزینه های محدود تری را پیش رو داشته باشند و بتوانند با آگاهی بیشتر به ادامه تحصیل بپردازند.

در سنگاپور به دلیل آن که وسعت سرزمینی این کشور چندان زیاد نیست، تعداد دانشگاه های محدودی نیز در این کشور وجود دارد. حال زمانی که صحبت از تحصیل در سنگاپور و رشته مهندسی هوافضا به میان آید، محدودیت ها در این زمینه نیز بیشتر می شود و همین مسئله است که سبب می شود تا دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور به رزومه تحصیلی قدرتمندی دسترسی داشته باشند تا بتوانند از این طریق با سایر متقاضیان رقابت کرده و موفق به اخذ پذیرش شوند.

گروه آموزشی مهندسی مکانیک در دانشگاه ملی سنگاپور که در سال 1905 افتتاح شده است، اولین گزینه ای است که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در سنگاپور می توانند برای خود انتخاب کنند. در کنار این دانشگاه، دانشگاه تکنولوژی نانیانگ نیز در کشور سنگاپور وجود که می توان برای تحصیل در رشته های مربوط به علوم هوافضا به آن مراجعه کرد. یکی از برتری های انتخاب سنگاپور به عنوان مقصد تحصیل آن است که امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور وجود دارد.

موسسات علمی ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در سنگاپور

هزینه تحصیل مهندسی هوافضا در سنگاپور

یکی از موضوعات مهمی که علاقمندان به مهاجرت به سنگاپور باید به آن توجه داشته باشند هزینه تحصیل در این کشور است. برای اینکه یک دانشجو در این کشور بتواند هزینه های تحصیل خود در رشته مهندسی هوافضا را به طور کامل پرداخت کند، باید بودجه ای در حدود 8700$ (دلار سنگاپور) را به صورت سالیانه در اختیار داشته باشند. دانشجویان باید در نظر داشته باشند که تامین این هزینه باید از طریق پس انداز شخصی باشد چرا که شانس دسترسی به بورسیه تحصیلی در کشور سنگاپور برای دانشجویان خارجی بسیار سخت است.

دانشجویان باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز مد نظر داشته باشند که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی نیز بسیار بیشتر است. هزینه زندگی یک دانشجوی بین الملی در کشور سنگاپور به شدت به نوع اقامت افراد بستگی دارد و افرادی که بتوانند در خوابگاه های دانشجویی این کشور اقامت داشته باشند، می توانند با پرداخت هزینه ای در حدود 700$ تا 1500$ (دلار) هزینه های زندگی خود را به صورت کامل پوشش دهند. اما اجاره یک خانه با یک اتاق می تواند هزینه زندگی فرد را حداقل به 1500$ (دلار) افزایش می دهد.

البته یکی از فرصت های مناسب برای تحصیل در کشور سنگاپور آن است که دانشجویان خارجی در این کشور می توانند به مدت 16 ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شوند و از این طریق بخشی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. البته در دوره تعطیلی دانشگاه ها به دانشجویان اجازه داده خواهد شد تا به صورت تمام وقت به کار مشغول شوند.

درآمد مهندسین صنایع هوایی در سنگاپور

از جمله موضوعاتی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، میزان درآمدی است که یک مهندس صنایع هوایی در کشور سنگاپور در اختیار خواهد داشت. همه دانشجویان خارجی که در کشور سنگاپور به ادامه تحصیل پرداخته اند این فرصت را خواهند داشت که به جستجوی کار در این کشور مشغول شده و در صورتی که شغل مورد نظر خود را پیدا کنند، می توانند ویزای خود را به ویزای کاری تغییر داده و اقامت این کشور را به دست آورند.

یکی از مهم ترین مزایایی که اقامت در سنگاپور به همراه خواهد داشت، دسترسی به درآمد نسبتا بالا و همچنین امکان دریافت پاسپورت این کشور است. برای اینکه بتوانید آگاهی بیش تری در این رابطه داشته باشید، می توانید به نمودار زیر مراجعه کرده و از میزان درآمد در این کشور باخبر شوید.

درآمد ماهانه مهندسین هوافضا در سنگاپور

درآمدی معادل 10200$ (دلار سنگاپور) در ماه به این معناست که فرد به راحتی می تواند هزینه زندگی یک خانواده 4 نفره در این کشور را فراهم آورد و رفاه اجتماعی خوبی را برای خانواده خود ایجاد کند. به نوعی می توان گفت که بالا بودن درآمد در این کشور یکی از مهم ترین انگیزه های تحصیل در کشور سنگاپور است. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در کشور سنگاپور و یا سایر کشورهای برتر جهان بخصوص در شرق آسیا دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *