ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در ایرلند

رشته موسیقی در ایرلند

تحصیل در رشته موسیقی در ایرلند را می توان به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای رسیدن به اقامت اروپا معرفی کرد. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در ایرلند وجود دارد که امکان تحصیل در رشته های مختلف را در اختیار دانشجویان قرار می دهد اما شرایط برای تحصیل در رشته های گروه هنر در این کشور متفاوت است. رشته موسیقی به عنوان یکی از اصلی ترین رشته های گروه هنر، در دانشگاه های محدودی در این کشور ارائه می شود و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که محدودیت های موجود در این مسیر، می تواند برای پذیرش گرفتن از دانشگاه های ایرلند ایجاد دشواری کند.

رشته موسیقی در ایرلند کیفیت بسیار مناسبی دارد و تحصیل در این رشته به دلیل جایگاه مناسبی که هنر موسیقی در فرهنگ ایرلندی دارد می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد. برخی از دانشگاه های ایرلند تنها موسیقی بومی را آموزش می دهند و دانشجویان باید پیش از هرگونه اقدام در این مسیر، مطالعات کافی را انجام دهند تا دریابند که آیا گزینه مناسبی را برای آینده کاری خود انتخاب کرده اند یا این که یک دانشگاه مسیر آینده آن ها را در جهت نامناسب تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در ایرلند پرداخته اند.

  • شرایط ورود به دانشگاه های ایرلند در موسیقی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ایرلندی در موسیقی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در ایرلند، در همین کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در ایرلند

ایرلند یکی از کشورهای اروپایی است که همچنان سنت های زندگی مردمان خود را حفظ کرده و برای آن ها ارزش بسیار بالایی در نظر گرفته است. موسیقی بخش جدانشدنی از فرهنگ مردمان ایرلند است و به همین دلیل می توان دید که مردمان این کشور توجه بسیار زیادی به موسیقی به ویژه موسیقی سنتی خود دارند. برخی از دانشگاه های موسیقی مطالعات در رابطه با موسیقی بومی خود را در دستور کار قرار داده اند و برخی دیگر موسیقی را به عنوان یک علم بین المللی در نظر گرفته اند.

در حال حاضر دوره کارشناسی موسیقی در این کشور، بسته به گرایش و عنوان رشته تحصیلی در دوره های 3 تا 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان پس از آن می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد در این رشته شوند که در تمامی دانشگاه های این کشور 2 ساله است. برای تحصیل در رشته موسیقی در ایرلند، دانشجویان صرفا به یک مدرک زبان انگلیسی و رزومه تحصیلی مناسب نیاز خواهند داشت که مدارکی رایج در تمامی کشورهای جهان است.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایرلند

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در ایرلند

باید در نظر داشت که پیش از اقدام برای مهاجرت به ایرلند، متقاضیان باید مطالعات جامعی در خصوصی شرایط دانشگاه های این کشور انجام دهند چراکه تفاوت های بیشماری میان دانشگاه های این کشور در رشته های مختلف به ویژه موسیقی وجود دارد و این ها می تواند آینده تحصیلی و کاری فرد را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد. برخی از مهم ترین دانشگاه های ایرلند که دارای رتبه های بین المللی در رشته موسیقی هستند عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در ایرلند

هزینه تحصیل رشته موسیقی در ایرلند

باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در ایرلند نیز می تواند هزینه های نسبتا زیادی را به همراه داشته باشد و این خود یکی از چالش های موجود در مسیر تحصیل در این کشور است. ایرلند در رشته موسیقی تنها 3 دانشگاه با اعتبار بسیار بالا دارد ولی هزینه تحصیل در اکثر دانشگاه های این کشور بسیار بالا است. در چنین شرایطی است که به افراد توصیه می شود تنها در همین 3 دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند و در غیر این صورت کشورهای دیگر را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در ایرلند

مهم ترین بخش های هزینه کرد دانشجویان رشته موسیقی در ایرلند عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به یورو
شهریه دانشگاه ایرلند در رشته موسیقی18500€
هزینه زندگی ماهانه1000€
حداقل درآمد احتمالی از کار دانشجویی850€

بدون ویزای تحصیلی ایرلند، ورود به این کشور ممکن نیست!

شرایط کار یک موسیقیدان در ایرلند

آنچه که می تواند تحصیل رشته موسیقی در ایرلند را نسبتا ارزشمند سازد، امکان دریافت اقامت پس از تحصیل در این کشور است. افرادی که در ایرلند دوره آموزشی خود را به پایان رسانده باشند، این امکان را خواهند داشت که بعد از تحصیل در این کشور به کار در حوزه های مختلف مشغول شوند و علاقمندان به حوزه موسیقی نیز می توانند درآمد بالایی را در این کشور به دست آورند به طوری که متوسط درآمد یک هنرمند عرصه موسیقی در این کشور به صورت ساعتی، در حدود 31€ (یورو) خواهد بود.

این سطح درآمدی در ایرلند می تواند زندگی با کیفیت بالای اقتصادی را برای فرد به ارمغان آورد و به همین دلیل است که می توان به برخی توصیه کرد تا این کشور را برای خود انتخاب کنند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای تحصیل و زندگی در بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *