ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در دانمارک

رشته موسیقی در دانمارک

شرایط تحصیل رشته موسیقی در دانمارک به گونه ای نیست که بتوان آن را به عنوان بهترین گزینه ممکن برای خود در نظر گرفت. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که دانمارک یکی از کشورهای مناسب برای زندگی در اروپا به حساب می آید و افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور اقامت داشته باشند. مسیر تحصیل در دانمارک به گونه ای است که فرد می تواند پس از مدت کوتاهی اقامت دائمی این کشور را نیز از همین طریق به دست آورد و به همین دلیل است که به بسیاری توصیه می شود که با وجود هزینه های نسبتا زیادی که تحصیل در این کشور به همراه دارد، آن را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کنند.

رشته موسیقی یکی از رشته های وابسته به گروه هنر است ولی بسیاری از دانشگاه های جهان، امکان ارائه این رشته را ندارند و به همین دلیل است که برای دریافت پذیرش در آن نیاز به سپری کردن مراحل متفاوت است. افراد زیادی اما در جهان وجود دارند که به دنبال مسیری برای تحصیل در رشته موسیقی هستند و به همین دلیل باید بهترین دانشگاه های جهان در این رشته را به خوبی بشناسند. به همین دلیل است که در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در دانمارک پرداخته شده است.

  • فرایند تحصیل رشته موسیقی در دانمارک چگونه است؟
  • چه دانشگاه هایی در این رشته را با کیفیت بهتری ارائه می کنند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در دانمارک، به کار در این کشور نیز مشغول شد؟

فرایند تحصیل رشته موسیقی در دانمارک

به مانند اکثر رشته های تحصیلی، افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته موسیقی را دارند، برای ورود به دانشگاه های دانمارک در مقطع کارشناسی، باید زبان دنیش را بدانند و در غیر این صورت بیشترین محدودیت را برای دریافت پذیرش در این کشور خواهند داشت. دانشگاه های دانمارک رشته موسیقی را در یک دوره 3 ساله در مقطع کارشناسی ارائه می کنند و این مسئله می تواند به دانشجویان کمک کند که در کوتاه ترین زمان ممکن به یک مدرک معتبر دست پیدا کنند.

باید در نظر داشت که رشته موسیقی در دانشگاه های محدودی از دانمارک ارائه می شود و دانشجویان برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد این رشته، 3 دانشگاه را در دسترس خود خواهند داشت که اکثرا به زبان دنیش دروس را ارائه می کنند و این خود یکی از چالش های پیش رو برای دانشجویان رشته موسیقی است.

آشنایی با رشته عکاسی در دانمارک

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در دانمارک

همانطور که گفته شد، تعداد دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در دانمارک محدود است و افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، باید مدارک خود را به خوبی و بهترین شکل ممکن ارائه کنند تا بتوانند در کمترین زمان و با بیشترین شانس، در مسیر دریافت اقامت این کشور گام بردارند. در حال حاضر 6 دانشگاه برتر در دانمارکی وجود دارد که امکان تحصیل در رشته موسیقی را برای دانشجویان و علاقمندان فراهم کرده است.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در دانمارک عبارتند از:

برترین دانشگاه های موسیقی در دانمارک

هزینه تحصیل رشته موسیقی در دانمارک

افرادی که قصد دارند در دانمارک به ادامه تحصیل در رشته موسیقی بپردازند، باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در این کشور در سال های اخیر هزینه های بیشتری را نسبت به گذشته طلب می کند و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت که بسیاری از افراد در مسیر مهاجرت به دانمارک قرار گیرند. هزینه های تحصیل در دانمارک گاها از طریق بورسیه های تحصیلی قابل جبران هستند و به همین دلیل به دانشجویان توصیه می شود تا برنامه ریزی های خود را به گونه ای تنظیم کنند که گویی شانسی برای دریافت این بورسیه وجود ندارد.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در دانمارک

مهم ترین هزینه های تحصیلی در دانمارک عبارت است از:

  • شهریه سالیانه در دانشگاه های دولتی در حدود 10000€ (یورو)
  • هزینه زندگی سالیانه با سبک دانشجویی در دانمارک در حدود 14500€ (یورو)
  • درامد حاصل از کار دانشجویی به صورت حداقلی در دانمارک در حدود 13200€ (یورو)

ویزای تحصیلی دانمارک و گام های لازم برای دریافت آن

شرایط کار یک موسیقیدان در دانمارک

یکی از مسائلی که می تواند مهاجرت تحصیلی به دانمارک را برای بسیاری از افراد جذاب سازد، امکان تحصیل در این کشور و رسیدن به کار پس از تحصیل است. فرایند رسیدن به کار برای دانشجویان خارجی کار دشواری نیست و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد می توان توصیه کرد که این کوشر را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

افرادی که در حوزه موسیقی کار می کنندبه صورت تقریبی 255DKK (کرون) در ساعت درآمد کسب می کنند و این مبلغی قابل توجه با توجه به متوسط درآمد در این کشور به حساب می آید. در شرایط کنونی بسیاری از افراد فعال در حوزه موسیقی، این فرصت را دارند که یک شغل سثابت و با درآمد مشخص به دست آورند. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شرایط تحصیل در دانمارک، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در باب  رشته جراحی مغز و اعصاب در دانمارک به لینک فوق مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *