ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در نیوزلند

رشته موسیقی در نیوزلند

به مانند بسیاری از دوره های تحصیلی، رشته موسیقی در نیوزلند نیز با کیفیت بسیار زیادی در این کشور برگزار می شود. فرایند تحصیل در رشته های مختلف در نیوزلند به گونه ای است که بسیاری از افراد به دنبال راهی برای رسیدن به این کشور هستند. شرایط مشابه با زندگی در کشور استرالیا سبب شده تا نیوزلند به یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرتی برای بسیاری از افراد تبدیل شود. باید به این نکته توجه کرد که مسیرهای مختلفی برای مهاجرت به نیوزلند وجود دارد و تحصیل در دانشگاه های با کیفیت این کشور تنها یکی از راه های رسیدن به این مهم است و می توان تاکید کرد که تا حدود زیادی یکی از بهترین های آن به شمار می رود.

محدودیت هایی در سطح جهان برای تحصیل در رشته موسیقی وجود دارد اما شرایط در کشور پیشرفته ای مانند نیوزلند متفاوت است. دانشگاه های نیوزلند کیفیت بسیار مناسبی را در این رشته را ارائه می کنند و به همین دلیل می توان گفت که نیوزلند مقصدی ایده آل برای تحصیل در این رشته هستند. انتخاب نیوزلند برای تحصیل در رشته موسیقی اما به سادگی ممکن نیست و فرد نیازمند این خواهد بود که رزومه تحصیلی قدرتمندی در اختیار داشته باشد. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند پرداخته اند.

  • فرایند تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند برای دانشجویان خارجی چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته موسیقی کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند در نظر گرفته شده است؟
  • فرایند رسیدن به کار در نیوزلند پس از تحصیل رشته موسیقی چیست؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهای انگلیسی زبان جهان است و این خود یکی از مهم ترین دلایلی است که جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای زندگی در نظر داشته باشند. کیفیت بالای تحصیل در رشته های مختلف از جمله موسیقی نیز خود عاملی برای انتخاب شایسته این کشور به عنوان مقصد نهایی تحصیل است.

دانشجویان خارجی برای این که بتوانند پذیرش اولیه خود در رشته موسیقی را در این کشور به دست آورند، باید مدرک 6.5 آیلتس زبان انگلیسی را در اختیار داشته باشند و برخی از دانشگاه های این کشور نمره 7 را درخواست کرده اند. در چنین شرایطی از دانشجویان درخواست می شود تا پیش از هرگونه اقدام، ابتدا مشخص کنند که چه مدارکی را برای دریافت پذیرش نیاز خواهند داشت و سپس در صورت ممکن بودن این مسیر، در آن گام بردارند.

شرایط تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در نیوزلند

در حال حاضر 7 دانشگاه در نیوزلند برای تحصیل در رشته موسیقی وجود دارند که رتبه های بین المللی به دست آورده اند و به همین دلیل است که می توان با اطمینان به افراد دارنده رزومه های برتر توصیه کرد تا این کشور را انتخاب کنند چراکه به هر ترتیب می توانند پذیرش تحصیلی خود را دریافت کنند. دانشگاه های یاد شده در بین 700 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و این مسئله به خوبی کیفیت آموزش در این کشور را نشان می دهد.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در نیوزلند

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در این کشور عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته موسیقی در نیوزلند

دلایل تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند

سالانه صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، به دلایل گوناگونی تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب نیوزلند برای تحصیل رشته موسیقی در این کشور، وجود دانشگاه های معتبر بین المللی برای این رشته تحصیلی می باشد. علاوه بر این، وجود اساتید مجرب بین المللی از نقاط مختلف جهان در رشته موسیقی یکی دیگر از دلایل انتخاب نیوزلند برای تحصیل رشته موسیقی در این کشور می باشد. همچنین وجود اقامتگاه های دانشجویی فراوان در این کشور از دیگر دلایل استقبال اتباع خارجی برای تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند می باشد.

در تصویر زیر می توانید مهمترین دلایل تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند را مشاهده فرمایید:

مهمترین دلایل تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته موسیقی در نیوزلند

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که نیوزلند یکی از کشورهای نسبتا گرانقیمت برای تحصیل به حساب می آید و افرادی که مهاجرت به نیوزلند را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید پشتوانه مالی قدرتمندی در اختیار داشته باشند و در غیر این صورت قادر به تامین هزینه های مالی خود در این کشور نخواهند بود. شانس دریافت بورسیه تحصیلی در کشوری مانند نیوزلند بالا است اما باید به این نکته اشاره کرد که هیچ گونه تضمینی برای دریافت این بورسیه وجود ندارد.

بخش قابل توجهی از هزینه های تحصیل رشته موسیقی عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به دلار
شهریه تحصیل در دانشگاه های هنر21000$
هزینه زندگی سالانه در نیوزلند19000$
درآمد احتمالی حاصل از کار دانشجویی16000$

شرایط کار یک موسیقیدان در نیوزلند

باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر کار در نیوزلند یکی از مهم ترین مسیرهای مهاجرتی است که متقاضیان بسیار زیادی دارد. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که نیوزلند به دانشجویان خارجی این اجازه را خواهند داد که پس از تحصیل خود در این کشور به جستجوی کار بپردازند و سابقه کاری در این کشور، سبب خواهد شد تا فرد بتواند در سیستم امتیازبندی موجود در این کشور امتیازهای اضافه بیشتری را جذب کرده و در نتیجه راحت تر PR نیوزلند را دریافت کند.

آگاهی بیشتر از اهمیت ویزای تحصیل نیوزلند

یک موسیقیدان در این کشور به طور تقریبی 75$ (دلار نیوزلند) در هر ساعت درآمد کسب می کند که با توجه به شرایط زندگی در این کشور می توان به این نکته اشاره کرد که این حجم از درآمد در نیوزلند بسیار خوب است. در صورتی که به دنبال بهترین راه برای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سوالات کلیدی در خصوص رشته موسیقی در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته موسیقی در نیوزلند، در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما در این خصوص پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  • شرایط ورود به رشته موسیقی در نیوزلند چگونه است؟ بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن، شرایط ورود به رشته موسیقی در نیوزلند بسیار ساده است و تمامی متقاضیان می توانند با ارائه مدارک نیاز وارد این رشته تحصیلی در نیوزلند شوند.
  • آیا برای تحصیل در رشته موسیقی در نیوزلند به ویزای این کشور نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی به غیر از اتباع استرالیایی، برای ورود به این کشور باید ویزای مخصوص نیوزلند را دریافت کنند. در غیر این صورت اجازه ورود به این کشور را نخواهند داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *