ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

به مانند بسیاری از رشته های تحصیلی، تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور نیز تنها در 2 دانشگاه معتبر و شناخته شده این کشور میسر می شود. افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور به مانند بسیاری از کشورهای جهان تنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ممکن می شود و دانشجویان رشته های پرستاری، میکروب شناسی، ویروس شناسی، علوم بهداشت و همچنین ریاضیات و آمار و رشته هایی از این دست هستند که می توانند این رشته را برای تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کنند.

سنگاپور در سال های اخیر به یکی از مهم ترین کشورهای آسیایی برای تحصیل در رشته های مختلف تبدیل شده است و به همین دلیل است که افراد برای انتخاب این کشور به رزومه های تحصیلی قوی نیاز خواهند داشت. دانشگاه های سنگاپو برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی، گزینه های محدودی هستند و این مسئله رقابت برای دریافت پذیرش را به حداکثر می رساند. افرادی که قصد ادامه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور را دارند باید در نظر داشته باشند که پس از تحصیل، از نظر آینده شغلی به نوعی تضمین شده خواهند بود و این مسئله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بر آن داشته است تا در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور بپردازند.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور چیست؟
  • آیا دانشگاه های سنگاپور در این رشته جایگاه علمی مناسبی را در اختیار دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • یک اپیدمیولوژیست در سنگاپور از نظر مالی چه شرایطی را خواهد داشت؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

افرادی که قصد تحصیل در رشته همه گیرشناسی در سنگاپور را دارند، باید گزینه های در دسترس خود را به خوبی بشناسند چراکه در این کشور کوچک و البته پر جمعیت، تنها دو دانشگاه معتبر برای تحصیل در این رشته وجود دارد و همین مسئله می تواند چالش هایی جدی برای دانشجویان ایجاد کند. باید به این نکته اشاره داشت که در اکثر رشته های تحصیلی در سنگاپور تنها همین دو دانشگاه در دسترس هستند.

دانشگاه های برتر سنگاپور

دانشگاه نانیانگ یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته های مهندسی است اما در سایر رشته های تحصیل شرایط مناسبی ندارند. باید در نظر داشت افرادی که تحصیل در سنگاپور را انتخاب می کند، می توانند زبان انگلیسی را برای تحصیل خود انتخاب کنند و به همین دلیل است که می تواند گفت که از این نظر سنگاپور یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل است.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

افرادی که رشته همه گیرشناسی در برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت تا بتوانند در کشوری مانند سنگاپور از نظر علمی شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کنند اما باید در نظر داشت که هزینه های تحصیل در این کشور بسیار زیاد است و بسیاری از افراد ممکن است نتوانند به راحتی هزینه های تحصیل در این کشور را پرداخت کنند. به طور متوسط می توان گفت که شهریه تحصیل در رشته همه گیرشناسی برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 22000$ تا 25000$ (دلار) در سال است و این مبلغی سنگین برای تحصیل در مقایسه با سایر کشورهای جهان است.

دانشجویان برای زندگی در این کشور نیز باید بودجه ای در حدود 900$ (دلار) در ماه را در اختیار داشته باشند تا بتوانند از این طریق زندگی در سطح متوسط را داشته باشند. در این صورت به دانشجویان خارجی اجازه داده می شود که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و بخشی از این مبلغ را به دست آورند ولی باید در نظر داشت که با توجه به این که طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته معمولا 2.5 سال است، دانشجویان به بودجه بسیار سنگینی نیاز خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در سنگاپور

افرادی که دوره تحصیلی خود در کشور سنگاپور را با موفقیت به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که در این کشور به طور تمام وقت به کار مشغول شوند و با توجه به این که این حرفه یکی از مشاغل مورد نیاز در سنگاپور است، می توان گفت که رسیدن به کار در این کشور می توان برای بسیاری از افراد ارزشمند باشد. متوسط درآمد یک اپیدمیولوژیست در این کشور 13300$ (دلار سنگاپور) در ماه است و به همین دلیل می توان گفت که شرایط مالی یک اپیدمیولوژیست در این کشور بسیار مناسب است.

افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که این کشور نیاز به سرمایه بسیار زیادی دارد و تنها یک دانشگاه معتبر در این کشور برای تحصیل وجود دارد و همین مسئله می تواند تردیدهایی را برای انتخاب آن ایجاد کند. در صورتی که بهترین ها را در مسیر مهاجرت خود جستجو می کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *