ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در آرژانتین

رشته پرتودرمانی در آرژانتین

برای ورود به رشته پرتودرمانی در آرژانتین نیازی به رزومه سطح عالی وجود ندارد و این یکی از امتیازاتی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. افرادی که علاقمند تحصیل در خارج از کشور هستند، باید به این نکته توجه داشته باشند که عوامل مختلفی می تواند بر آینده آن ها اثر گذار باشد و به همین دلیل است که آن ها باید با آگاهی کامل و با تحقیقات گسترده کشور محل تحصیل خود را انتخاب کنند تا بتوانند شرایط بهتری را برای خود فراهم آورند. آرژانتین یکی از کشورهای آمریکای لاتین است که در سال های اخیر در زمینه آموزش پیشرفت های قابل توجهی را تجربه کرده است اما هنوز با رتبه های برتر جهان فاصله قابل توجهی دارد.

افرادی که رشته پرتودرمانی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند در کمترین زمان ممکن، به بهترین دانشگاه های ارائه کننده این رشته دسترسی پیدا کنند اما حقیقت امر آن است که هیچ یک از این دانشگاه ها در کشور آرژانتین وجود ندارد و این مسئله می تواند ابهاماتی را برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی ایجاد کند. با همه محدودیت هایی که ممکن است در این زمینه پیش آید، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین خواهند پرداخت تا متقاضیان با آگاهی مناسب تری در این مسیر حرکت کنند.

  • شرایط ورود به رشته پرتودرمانی در آرژانتین چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته پرتودرمانی کدامند؟
  • هزینه تحصیل در رشته پرتودرمانی برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • محدودیت های کار به عنوان پرتودرمانگر در کشور آرژانتین چیست؟

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین

همه افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید به این مسئله توجه داشته باشند که شرایط آموزش در کشور مقصد آن ها می تواند نقش مهمی در آینده حرفه ای آن ها بازی کند. در حال حاضر آرژانتین را نمی توان به عنوان کشوری مناسب برای تحصیل معرفی کرد اما انتظار می رود با توجه به پیشرفت های چشمگیری که دانشگاه های این کشور داشته اند، در سال های پیش رو اتفاقات مهم ترین در این کشور رخ دهد.

در رشته پرتودرمانی، دو دانشگاه آرژانتینی توانسته اند رتبه های مناسب تری را به نسبت سایر دانشگاه های این کشور به دست آورند که عبارتند از:

  • دانشگاه بوینس آیرس در رتبه 531
  • دانشگاه موسسه بیمارستان ایتالیایی در رتبه 744

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در رشته پرتودرمانی برای دانشجویان خارجی به زبان انگلیسی ممکن نیست و این مسئله سختی ورود به این کشور را برای متقاضیان بیشتر می کند چراکه زبان رسمی تحصیل در این کشور اسپانیایی است. طول دوره آموزش رشته پرتودرمانی در این کشور نیز حداقل 4 سال در مقطع کارشناسی زمان لازم خواهد داشت که در حقیقت امری رایج در سراسر جهان است.

برخی از مهم ترین نکاتی که درباره تحصیل در رشته پرتودرمانی در آرژانتین باید به آن توجه داشت عبارتند از:

مهم ترین نکات درباره تحصیل در رشته پرتودرمانی در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین

افرادی که رشته پرتودرمانی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به مانند دانشجویان بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تحصیل خود نخواهند داشت. آرژانتین یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل دانشجویان خارجی است و به همین دلیل است که می توان با توجه به پیشرفتی که دانشگاه های این کشور به دست آورده اند، انتظار داشت که سطح تقاضا برای مهاجرت به آرژانتین افزایش پیدا کند.

هزینه تحصیل در رشته پرتودرمانی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه های دولتی این کشور در حدود 200$ تا 1000$ (دلار) در سال است ولی هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور تا 27000$ (دلار) در سال نیز افزایش پیدا می کند. هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است به طوری که 200$ (دلار) در ماه برای تامین مخارج اولیه و زندگی حداقلی در این کشور کفایت می کند. در حال حاضر امکان کار به دانشجویان خارجی در ضمن تحصیل داده نمی شود و این نکته ای است که باید به آن توجه ویژه داشت.

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین

شرایط کار حین تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین

برخی از افرادی که به دنبال پس انداز مالی در طول تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین هستند، می توانند حین تحصیل در این رشته تحصیلی مشغول به کار شوند. اما برای کار حین تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین باید برخی از شرایط کلیدی را در این زمینه رعایت کنند. به طور مثال تمامی متقاضیان کار حین تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین، فقط مجاز به 18 ساعت کار در طول هفته می باشند. علاوه بر این شغل پاره وقت دانشجویان در این کشور، نباید لطمه ای به روند تحصیلی آنها در رشته پرتودرمانی وارد کند. در غیر این صورت اجازه کار ضمن تحصیل در این رشته تحصیلی را نخواهند داشت.

برخی از محبوب ترین مشاغل برای کار ضمن تحصیل در آرژانتین به شرح زیر می باشد:

محبوب ترین مشاغل برای کار ضمن تحصیل در آرژانتین

شرایط کار یک پرتودرمانگر در آرژانتین

با پایان یافتن دوره تحصیلی در آرژانتین، شرایط و محدودیت های کار در ضمن تحصیل برای شهروندان خارجی تغییر می کند و آن ها می توانند فعالیت های خود را در این کشور آغاز کرده و در نهایت اقامت خود از طریق کار در این کشور را نیز به دست آورند. به همین دلیل می توان تحصیل در این کشور را مقدمه ای برای دریافت اقامت دانست. یک پرتودرمانگر در آرژانتین می تواند به طور متوسط 128000ARS (پزوی آرژانتین) در ماه درآمد داشته باشد که به نسبت بسیاری از کشورهای دنیا اندک است. در حال حاضر دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین برای علاقمندان به این کوشر محدودیت های زیادی دارد و همراه با اما و اگرهایی است و به همین دلیل است که توصیه می شود پیش از هرگونه اقدام، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته پرتودرمانی در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته پرتودرمانی در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از کلیدی ترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • آیا تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین انتخاب درستی برای دانشجویان بین المللی می باشد؟ تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین به دلیل وجود دانشگاه معتبر بین المللی و اساتید مجرب در این رشته تحصیلی، بهترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی می باشد.
  • ایا برای تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین به مجوز اقامت این کشور نیاز داریم؟ تمامی دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته پرتودرمانی در آرژانتین، در قدم اول باید جهت دریافت مجوز اقامت تحصیلی این کشور اقدام نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *