ویزای تحصیلی

رشته چشم پزشکی در هلند

رشته چشم پزشکی در هلند

رشته چشم پزشکی در هلند یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر کسی می تواند داشته باشد؛ به شرط داشتن رزومه عالی و تمکن مالی خوب. دانشگاه آمستردام با برنامه درسی عالی، اعتبار و موفقیت فارغ التحصیلان خود، بهترین دانشکده پزشکی در هلند است و آموزش پزشکی در این دانشگاه حول محور بیمار و در گروه های کوچک سازماندهی می شود. به طور خلاصه، تحصیل پزشکی در هلند امکان پذیر است، اما فقط می توان بخشی از آن را به زبان انگلیسی انجام داد؛ شما باید متعهد شوید که نه تنها هلندی را یاد بگیرید، بلکه به زبان هلندی نیز مطالعه کنید. در هلند برای دانشجویان بین المللی که می خواهند پس از فارغ التحصیلی بمانند و کار کنند، ویزاهای سودمندی ارائه می دهد.

با سال تحصیلی برای فارغ التحصیلان جویای کار، می توانید تا یک سال به دنبال کار در هلند بمانید و تا زمانی که آن شغل را دارید می توانید بمانید. مدرکی که وزارت دادگستری هلند حداقل 850€ (یورو) در ماه تعیین کرده است، مدرکی که از تمکن مالی کافی برای حمایت از خود در طول دوره تحصیلی برخوردار هستید؛ صورت حساب بانکی و نامه های بورسیه پذیرفته می شود. هلند به دلیل چندین چیز یک مقصد آموزشی محبوب است. اولاً، این دانشگاه مهارت بالایی در زبان انگلیسی دارد، زیرا بسیاری از مدارس آن دوره هایی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند و از میان ارائه های دوره های متعدد آن، برنامه پزشکی آن همچنان در صدر قرار دارد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص مهاجرت به هلند توسط چشم پزشکان به سوالات شما پاسخ داده می شود.

درآمد چشم پزشکان در هلند

کار در هلند بعد از فارغ التحصیلی امکان پذیر است و دانشجویان تا یک سال فرصت دارند با پیدا کردن کار در این کشور ویزای تحصیلی هلند را تبدیل به ویزای کاری این کشور نمایند. البته نرخ بیکاری در هلند زیر 3% است و تقریبا تمامی مشاغل برای کاریابی در این کشور مشکلی نخواهند داشت؛ خصوصا پزشکان و چشم پزشکان که هم موقعیت های شغلی زیادی دارند هم سطح درآمدشان بالا می باشد. البته در اروپا مالیاتی که از افراد اخذ می شود بیشتر از کشورهایی مثل آمریکا می باشد، در نتیجه عملا در غالب اوقات دریافتی افراد، چه رییس چه کارمند، به هم نزدیک است.

هلند به دلیل چندین چیز یک مقصد آموزشی محبوب است؛ اولاً، این دانشگاه مهارت بالایی در زبان انگلیسی دارد، زیرا بسیاری از مدارس آن دوره هایی را به هر دو زبان هلندی و زبان انگلیسی ارائه می دهند. البته در سال جاری از میان ارائه های دوره های متعدد آن، برنامه پزشکی آن همچنان در صدر قرار دارد که تحصیل آن مستلزم تسلط به هر دو زبان انگلیسی و هلندی می باشد.

در نموداری که در ادامه ترسیم شده است، حدود درآمد ماهانه چشم پزشکان در هلند، قبل از اخذ مالیات، با توجه به قوانین و شرایط، بیان شده است:

درآمد ماهانه چشم پزشکان در هلند

کار ضمن تحصیل رشته چشم پزشکی در هلند

هزینه های زندگی برای دانشجویان در هلند هزینه های ماهانه شما شامل اقامت، غذا، حمل و نقل، کتاب، لباس و فعالیت های اوقات فراغت خواهد بود؛ برای پوشش این هزینه ها، بین 800€ تا 1200€ (یورو) در ماه نیاز دارید منتهی بخشی از آن را می توان با کار ضمن تحصیل در هلند تامین نمود. در واقع به این ترتیب می توان حدود بیش از نیمی از هزینه زندگی در هلند را تامین نمود که البته به نوع شغل و تعداد ساعات کار دانشجویی بستگی دارد. البته توجه شود حداکثر ساعاتی که دانشجویان بین المللی قانونا اجازه کار در هلند را دارند تنها 16 ساعت در هفته می باشد و این در حالی است که در کشورهایی مثل کانادا، آمریکا، استرالیا، اتریش، آلمان و بسیاری کشورهای دیگر، اجازه کار دانشجویی تا 20 ساعت در هفته امکان پذیر می باشد.

به عبارت دقیق تر، دانشجویان بین المللی مجاز به کار پاره وقت در هلند بین 10 تا 16 ساعت در هفته هستند؛ دانشجویان کار پاره وقت می توانند تا 20€ (یورو) در ساعت درآمد کسب کنند. گاهی اوقات باید آنقدر خوش شانس باشید که در زمان مناسب فرصت مناسب به شما پیشنهاد شود. طبق نظرسنجی انجام شده توسط EM در میان دانشجویان بین المللی که در EUR شرکت می کنند، بیش از 60% از این دانشجویان بین المللی انتظار دارند برای یافتن شغل در هلند «مشکل» یا «مشکل بزرگ» داشته باشند. اما در عمل اینطور نیست و پیدا کردن کار در هلند برای کسانی که به زبان انگلیسی هم مسلط داشته باشند، دشوار نخواهد بود.

کار ضمن تحصیل رشته چشم پزشکی در هلند

هزینه رشته چشم پزشکی در هلند

تحصیل در هلند رایگان نمی باشد و اتفاقا برای غیر اروپایی ها خیلی هم پرهزینه است؛ خصوصا در رشته هایی مثل پزشکی و گرایش های تخصصی آن. چشم پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست پس علاقمندان تحصیل در هلند در رشته مزبور لزوما باید تمکن مالی خیلی خوبی داشته باشند. این به علاوه قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی هلند و تسلط به زبان هلندی می باشد. این شامل برخی از کالج ها و دانشگاه های پزشکی با رتبه برتر است که پذیرش تضمینی و آموزش با کیفیت را با شفافیت کامل ارائه می دهد؛ هلند همیشه یک مکان مقرون به صرفه و مناسب برای پیگیری MBBS بوده است. هزینه های MBBS در هلند حدود 10000€ (یورو) در سال است.

بهترین دانشگاه های هلند برای تحصیل چشم پزشکی

به منظور تحصیل در هلند در رشته چشم پزشکی، ضرورت دارد که فرد از دانشگاه های ممتاز پذیرش بگیرد. بهترین دانشگاه های هلند به منظور تحصیل در رشته چشم پزشکی عبارت هستند از: Erasmus University Rotterdam، University of Amsterdam و Vrije Universiteit Amsterdam. از دیگر انتخاب های ممتاز به منظور تحصیل رشته چشم پزشکی در هلند می توان به University of Groningen، Maastricht University، Utrecht University، Leiden University و Radboud University Nijmegen اشاره نمود. در این مقاله در خصوص رشته چشم پزشکی در هلند، هزینه تحصیل و سطح درآمد آن توضیحاتی ارائه شد. علاقمندان تحصیل در هلند، ترکیه، روسیه، فرانسه، دانمارک و غیره می توانند برای کسب اطلاعات با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

سوالات تخصصی در باب رشته چشم پزشکی در هلند

در بخش پایانی مقاله پیشرو به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • هزینه رشته چشم پزشکی در هلند چگونه است؟ تحصیل در هلند رایگان نمی باشد و اتفاقا برای غیر اروپایی ها خیلی هم پرهزینه است؛ خصوصا در رشته هایی مثل پزشکی و گرایش های تخصصی آن. چشم پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست پس علاقمندان تحصیل در هلند در رشته مزبور لزوما باید تمکن مالی خیلی خوبی داشته باشند. این به علاوه قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی هلند و تسلط به زبان هلندی می باشد. این شامل برخی از کالج ها و دانشگاه های پزشکی با رتبه برتر است که پذیرش تضمینی و آموزش با کیفیت را با شفافیت کامل ارائه می دهد؛ هلند همیشه یک مکان مقرون به صرفه و مناسب برای پیگیری MBBS بوده است. هزینه های MBBS در هلند حدود 10000€ (یورو) در سال است.
  • کار ضمن تحصیل رشته چشم پزشکی در هلند چگونه است؟ هزینه های زندگی برای دانشجویان در هلند هزینه های ماهانه شما شامل اقامت، غذا، حمل و نقل، کتاب، لباس و فعالیت های اوقات فراغت خواهد بود؛ برای پوشش این هزینه ها، بین 800€ تا 1200€ (یورو) در ماه نیاز دارید منتهی بخشی از آن را می توان با کار ضمن تحصیل در هلند تامین نمود. در واقع به این ترتیب می توان حدود بیش از نیمی از هزینه زندگی در هلند را تامین نمود که البته به نوع شغل و تعداد ساعات کار دانشجویی بستگی دارد. البته توجه شود حداکثر ساعاتی که دانشجویان بین المللی قانونا اجازه کار در هلند را دارند تنها 16 ساعت در هفته می باشد و این در حالی است که در کشورهایی مثل کانادا، آمریکا، استرالیا، اتریش، آلمان و بسیاری کشورهای دیگر، اجازه کار دانشجویی تا 20 ساعت در هفته امکان پذیر می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *