ویزای تحصیلی

رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی در بهترین دانشگاه ها از جمله دانشگاه پرتوریا ارائه میگردد. آموزش عالی در آفریقای جنوبی با کیفیت و قابل رقابت است و این کشور هزینه کم تری نسبت به بیش تر مقاصد تحصیل در خارج کشور دارد. با اصلاحاتی که در سال 2004 آغاز شد، موسسات آموزش عالی آفریقای جنوبی در حال بهبود و ارتقا هستند. دانشگاه های این کشور به طور مداوم با استانداردهای به طور روزافرون بالا برای سیستم های آموزش عالی همگام بوده اند. بیش از 45000 دانشجوی بین المللی هر سال تحصیلی آفریقای جنوبی را برای تحصیل انتخاب می کنند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

دلایل تحصیل رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی از جهاتی بیش از یک کشور خارق العاده است که مملو از فرهنگ، هنر، مردم و سبک زندگی پر جنب و جوش می باشد. در این کشور طبیعت باشکوهی وجود دارد که دیدن آن بسیار ارزشمند است. این کشور آفریقایی دارای تعدادی شهرهای زیبا و خیره کننده است. آموزش با کیفیت یکی از دلایل اصلی انتخاب آفریقای جنوبی به یک عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور توسط دانشجویان بین المللی می باشد. محیط دانشگاهی در این کشور دارای اعتبار جهانی است؛ برنامه هایی در همه مقاطع تحصیلی با کیفیت بسیار باورنکردنی ارائه می شوند. موسسات آموزش عالی آفریقای جنوبی از نظر دانشگاهیان، تحقیقات، علوم، فناوری و نوآوری بسیار شبیه بسیاری از کشورهای پیشرو برای آموزش هستند. از طرفی، شهریه دانشجویان خارجی در این کشور یکی از کم ترین هزینه ها در بین مقاصد تحصیل در خارج از کشور می باشد.

برخی از دانشگاه های آفریقای جنوبی در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. به عنوان مثال، در رتبه بندی دانشگاهی جهانی QS دانشگاه کیپ تاون دارای رتبه 220، دانشگاه ویتواترسرند دارای رتبه 403، دانشگاه استلنبوش دارای رتبه 456 و دانشگاه پرتوریا دارای رتبه 561 جهان می باشند. همچنین، این کشور میزبان برخی از بهترین دانشگاه های قاره آفریقا است. مطابق رتبه بندی آموزش عالی تایمز دانشگاه کیپ تاون بهترین دانشگاه در آفریقا می باشد. این دانشگاه در کیپ تاون یکی از پایتخت های آفریقای جنوبی و نیز یکی از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای تحصیل قرار دارد. تنوع فرهنگی و زبانی، حیات وحش و چشم اندازهای فیزیکی مختلف، بورسیه های تحصیلی، تحصیل به زبان انگلیسی، کار ضمن تحصیل، تجربه زمستان با وجود آفریقایی بودن کشور، و شرایط آب و هوایی مناسب، از دیگر مزایای تحصیل در آفریقای جنوبی می باشند.

بهترین فرصت های کارشناسی رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

در جدول زیر ده فرصت عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی برای سال 2021 را معرفی می کنیم:

رشتهدانشگاهشهریه بر حسب یوروطول دورهنوع برنامه
ژنتیکدانشگاه پرتوریا2745€ در سال3 سالتمام وقت
فیزیولوژی، ژنتیک و روانشناسی انسانیدانشگاه پرتوریا2301€ در سال3 سالتمام وقت
ژنتیک (Hons)دانشگاه پرتوریا2237€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیک انسانی (Hons)دانشگاه پرتوریا2351€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیک انسانی کلینیکی (Hons)دانشگاه استلنبوش5556€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیک و زیست شناسی تکاملیدانشگاه ویتواترسرند2094€ در سال3 سالتمام وقت
ژنتیک انسانیدانشگاه پرتوریا2351€ در سال3 سالتمام وقت
ژنتیک انسانیدانشگاه استلنبوش5556€ در سالیک سالتمام وقت

ذکر این نکته حائز اهمیت است که موارد فوق تنها چند مورد از فرصت های کارشناسی ارائه شده برای رشته ژنتیک در دانشگاه های آفریقای جنوبی می باشند و علاقه مندان با جستجو می توانند موارد بیش تری را در این زمینه بیابند.

بهترین فرصت های کارشناسی ارشد رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

بهترین فرصت های کارشناسی ارشد رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

در جدول زیر نه فرصت عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی برای سال 2021 را معرفی می کنیم:

رشتهدانشگاهشهریه بر حسب یوروطول دورهنوع برنامه
ژنتیک پزشکیدانشگاه استلنبوش3530€ در سال4 سالتمام وقت
زیست شناسی سلولیدانشگاه پرتوریا1844€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیک انسانیدانشگاه استلنبوش3530€ در سال2 سالتمام وقت
مشاوره ژنتیکدانشگاه ویتواترسرند2928€ در سال2 سالپاره وقت
ژنتیکدانشگاه پرتوریا3715€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیکدانشگاه استلنبوش3530€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیک انسانیدانشگاه پرتوریا1844€ در سالیک سالتمام وقت
ژنتیکدانشگاه پرتوریا3715€ در سال2 سالتمام وقت
علوم جانوری – اصلاح نژاد و ژنتیک حیواناتدانشگاه پرتوریا1866€ در سال2 سالتمام وقت

باید خاطر نشان سازیم موارد فوق صرفا چند فرصت عالی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی می باشد و فرصت های دیگری نیز وجود دارد.

زندگی دانشجویی در آفریقای جنوبی

اساساً زندگی دانشجویی در آفریقای جنوبی بسیار عالی است. جوامع دانشجویی در سراسر آن فعال بوده و حضور زیادی دارند. زندگی به عنوان یک دانشجو فراز و نشیب هایی دارد و به طور کلی برای دانشجویان مختلف به طور مساوی معنای متفاوتی را داراست. برای بسیاری از برنامه های کارشناسی، فعالیت های کلاسی و کلاس درس از هشت صبح آغاز می شود. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری معمولاً کلاس ها را اندکی دیرتر برگزار می کنند. در این کشور مکان هایی وجود دارد که خدمات و اقلامی را با قیمت تخفیف خورده یا حتی رایگان به دانشجویان ارائه می دهند. دانشجویان می توانند از گرما و زیبایی آب و هوا، غذاها، و همچنین آشنایی با فرهنگ، زبان و مردم آفریقای جنوبی لذت ببرند. این کشور چیزهای زیادی برای کشف دارد. دانشگاه ها فعالیت ها و رویدادهای زیادی را با دانشگاه های دیگر در طول سال ترتیب می دهند.

به دانشجویان توصیه می شود در این فعالیت ها شرکت کنند زیرا این یک روش عالی برای برقراری ارتباط و پیدا کردن دوستان جدید است. به دانشجویان پیشنهاد می شود از منابع دانشگاه خود استفاده کنند. منابع زیادی در موسسات آموزش عالی این کشور وجود دارد که بسیاری از دانشجویان اساساً از آن ها بهره می برند. این منابع شامل مدرسین، کارگاه های آموزشی، سمینارها، کنفرانس ها و موارد دیگر در دسترس دانشجویان است. کتابخانه ها، چه فیزیکی و چه دیجیتال، در همه دانشگاه های کشور وجود دارد. تخفیف های دانشجویی زیادی در بخش حمل و نقل، غذا و لباس در آفریقای جنوبی وجود دارد. چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و به ویژه اقامت پس از تحصیل در آفریقای جنوبی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *