ویزای تحصیلی

رشته گوارش در ایرلند

رشته گوارش در ایرلند

با وجود برخی از کمی ها و کاستی ها، تحصیل رشته گوارش در ایرلند همچنان می تواند به عنوان یکی از گزینه های ایده آل برای تحصیل تلقی شود. دانشگاه های ایرلند در برخی از رشته های تحصیل نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند اما باید در نظر داشت که در رشته های تخصص پزشکی از جمله گوارش توانسته اند به جایگاه خود در شرایط متوسط دست پیدا کنند. افرادی که رزومه های تراز اول تحصیل در اختیار دارند، بهتر است کشورهای دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند اما هرگز نمی توان گفت که این کشور در دسته کشورهای ضعیف از نظر علمی قرار دارد.

ایرلند یکی از کشورهای انگلیسی زبان اروپایی است که شرایطی مشابه با بریتانیای کبیر را برای زندگی دارد. فرایند مهاجرت تحصیلی به این کشور نسبت به انگلستان و برخی از کشورهای دیگر ساده تر است و افرادی که از نظر مالی توان پرداخت هزینه های سنگین زندگی در انگلستان را ندارند، تصمیم گیری می کنند که در ایرلند را انتخاب کنند. به طور کلی می توان از ایرلند به عنوان کشوری مناسب برای زندگی یاد کرد که در آن امکانات زندگی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل در رشته گوارش در ایرلند را مورد ارزیابی قرار داده اند.

  • بهترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته گوارش کدامند؟
  • شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های ایرلند چیست؟
  • آیا ایرلند در دسته کشورهای گرانقیمت برای مهاجرت قرار دارد؟
  • شرایط کار متخصصین گوارش در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته گوارش در ایرلند

ایرلند یکی از کشورهای شمالی قاره اروپا است که شرایط مناسبی برای تحصیل در بسیاری از رشته های تحصیلی دارد. افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، معمولا رزومه ای قدرتمند در اختیار خواهند گرفت و سایر موارد به توانمندی های علمی هر فرد بستگی دارد. 6 دانشگاه در این کشور وجود دارد که به دانشجویان خارجی اجازه می دهند تا رشته مورد علاقه خود را که همان تخصص گوارش است را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

کالج ترینتی از دانشگاه دوبلین را می توان به عنوان بهترین مقصد تحصیلی در رشته گوارش در این کشور معرفی کرد چراکه این دانشگاه رتبه 306 جهان را به خود اختصاص داده است و در دسته دانشگاه های برتر این کشور قرار دارد. دانشگاه کالج دوبلین نیز دومین دانشگاه برتر این کشور به حساب می آید که رتبه 435 جهان را تصاحب کرده است و از جمله دانشگاه های تراز اول و ارزشمند این کشور برای تحصیل در رشته تخصص گوارش است. دیگر دانشگاه برتر این کشور نیز دانشگاه کالج کورک است که توانسته رتبه 522 را به خود اختصاص دهد و از این حیث یکی از بهترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته گوارش به حساب می آید.

دانشجویان خارجی باید در نظر داشته باشند که دریافت پذیرش از دانشگاه های ایرلند در رشته گوارش، نیازمند طی کردن مراحلی خاص است که عبارتند از:

مراحل دریافت پذیرش از دانشگاه های ایرلند در رشته گوارش

هزینه های تحصیل رشته گوارش در ایرلند

افرادی که ایرلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا شرایط مناسبی از نظر مالی دارند اما توان پرداخت هزینه های سنگین تری که زندگی در انگلستان به آن ها تحمیل می کنند را ندارند. ایرلند به عنوان یک کشور اروپایی، به مانند اکثر کشورهای تراز اول، ماهانه حدود 800€ تا 1000€ (یورو) پول لازم دارد تا بتوان از این طریق مایحتاج خود را تامین کرد.

در طرف دیگر باید به این نکته توجه داشت که هزینه تحصیل در ایرلند در رشته های گروه پزشکی نیز نسبتا زیاد است و دانشجویان در طول تحصیل خود باید برنامه ریزی دقیقی برای تامین هزینه های خود داشته باشند. به طور متوسط می توان گفت که شهریه دانشگاه در رشته گوارش برای دانشجویان خارجی در حدود 24000€ تا 32000€ (یورو) در سال است و این مبلغ کمتر شامل بورسیه های تحصیلی می شود و به همین دلیل است که هزینه های تحصیل در این کشور بالا در نظر گرفته می شود. دانشجویان در ایرلند می توانند به طور متوسط 20 ساعت در هفته کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند اما چالش اصلی در این کشور، تامین هزینه های مربوط به تحصیل است.

هزینه های تحصیل رشته گوارش در ایرلند

شرایط کار متخصصین گوارش در ایرلند

بلافاصله بعد از دریافت مدرک تخصص پزشکی در کشور ایرلند، فرد این شرایط را خواهد داشت که در بازار کار این کشور مشغول شود و شرایط مالی خود را به طور کلی متحول کند. یک متخصص گوارش در ایرلند به طور متوسط 8990€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل است که می توان گفت که متخصصین گوارش در ایرلند می توانند سبک زندگی متفاوتی را داشته باشند.

البته باید در نظر داشت که با توجه به هزینه های تحصیل در این کشور، نمی توان ایرلند را مقصد مناسبی برای تحصیل معرفی کرد. بهترین دانشگاه های این کشور نیز در بین 300 دانشگاه برتر جهان جایگاهی ندارند و این نکته ای است که باید مورد توجه دارندگان رزومه قوی باشد. در صورت تمایل به مهاجرت به برترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *