ویزای تحصیلی

رشته گوارش در کلمبیا

رشته گوارش در کلمبیا

تحصیل رشته گوارش در کلمبیا از جمله امتیازاتی است که می توان به کمک آن به اقامت در قاره آمریکای جنوبی به آن دست پیدا کرد. کلمبیا به عنوان یکی از کشورهای آمریکای لاتین، پس از رشدی که برزیل در سال های اخیر پیدا کرد، در مسیر توسعه قرار گرفت و امروزه از جمله کشورهای مناسب این منطقه برای زندگی به حساب می آید. افرادی که کلمبیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که بتوانند بعدتر در کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا اقامت دریافت کرده و به ایده آل ترین شرایط زندگی در جهان دست پیدا کنند.

باید در نظر داشت که دانشگاه های کلمبیا نیز همزمان با شرایط زندگی در این کشور، پیشرفت هایی را تجربه کارده اند و رشته گوارش به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی در این کشور از این پیشرفت بی بهره نبوده است. هزینه های نسبتا مناسب تحصیل در این کشور و هزینه های مناسب زندگی در آن در کنار کیفیت نسبی آموزش سبب شده است تا برخی این کشور را به عنوان دروازه ورود به آمریکا برای خود در نظر بگیرند. در شرایط کنونی که مهاجرت به عوامل مختلفی گره خورده است، می توان گفت که کلمبیا مقصدی امن برای مهاجرت است و به همین دلیل مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته گوارش در این کشور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های کلمبیا در این کشور چیست؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در کلمبیا کار کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته گوارش در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های کلمبیا برای تحصیل در این رشته شرایطی مناسب دارند؟

شرایط تحصیل رشته گوارش در کلمبیا

همه افرادی که قصد تحصیل در رشته گوارش را دارند، باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این کشور می تواند امتیازاتی نسبی برای فرد داشته باشد و نمی تواند در ارتقای سریع رزومه فرد تاثیرگذار باشد. افرادی می توانند در کلمبیا به ادامه تحصیل در رشته گوارش مشغول شوند که اولا رشته پزشکی را به طور کامل به پایان رسانده باشند و در مرحله دوم نیز زبان اسپانیایی را به عنوان زبان رسمی این کشور آموخته باشند. تجربه کار بالینی به عنوان پزشک نیز از دیگر الزاماتی است که متقاضیان باید در اختیار داشته باشند. از طرف دیگر نیز باید در نظر داشت که دانشجویان سایر کشورهای جهان، برای شروع دوره تخصص، باید ابتدا مدرک تحصیلی خود را معادلسازی کنند.

در کلمبیا دانشگاه های معتبر مناسبی برای تحصیل در رشته گوارش وجود دارد و هریک از آن ها در جایگاه خود می توانند برای برخی از افراد مناسب باشند. توجه به تصویر زیر، اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با این موضوع در اختیار علاقمندان به رشته گوارش قرار می دهد.

دانشگاه های برتر کلمبیا برای تحصیل رشته گوارش

سایر دانشگاه های کلمبیا در رتبه بندی های جهانی جایگاهی ضعیف تر از رتبه 1000 را به خود اختصاص داده اند.

هزینه تحصیل رشته گوارش در کلمبیا

همانطور که پیش تر نیز اشاره داشتیم، تحصیل در کلمبیا هزینه های کمی را دربر دارد و تحصیل پزشکی در کلمبیا نیز از همین قاعده پیروی می کند. افرادی که کلمبیا را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل در رشته گوارش انتخاب می کنند، معمولا با شهریه ای در حدود 4500$ تا 6900$ (دلار) در سال روبرو خواهند شد که به نسبت بسیاری از کشورهای جهان مبلغی مقرون به صرفه و مناسب به نظر می رسد.

نکته جالب تر در این باره آن که دانشجویان در کلمبیا می توانند به صورت نیمه وقت در محیط دانشگاه به کار مشغول شوند و بخشی از هزینه های خود را از این طریق تامین کنند. در چنین شرایطی باید در نظر داشت که یافتن شغل برای دانشجویان می تواند بسیار رقابتی باشد و بهتر است افراد برنامه ریزی دقیقی در این رابطه داشته باشند. متوسط هزینه های زندگی در این کشور در حدود 400$ (دلار) در ماه است.

هزینه تحصیل رشته گوارش در کلمبیا

شرایط کار پزشکان متخصص در کلمبیا

با پایان پذیرفتن دوره تحصیل پزشکی در کشور کلمبیا، دانشجویان می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را از طریق کار به راحتی تامین کنند. یک پزشک متخصص در کلمبیا به سرعت می تواند وارد بازار کار شود و همچون سایر کشورهای جهان از مزایای درآمد بالای خود برای ایجاد یک محیط مناسب برای زندگی خود بهره ببرد. متوسط درآمد یک متخصص گوارش در کلمبیا در حدود 152980000COP (پزو کلمبیا) در سال است و این درآمد با متوسط درآمد در این کشور فاصله معناداری دارد.

با همه امتیازاتی که می توان در تحصیل رشته گوارش در کلمبیا یافت، نمی توان این کشور را به عنوان مقصدی عالی برای تحصیل در نظر گرفت چراکه در قاره های مختلف جهان، گزینه های ایده آل تری در دسترس قرار دارند. در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به بهترین نقاط جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در مسیر رسیدن به نقطه دلخواهتان یاری و همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *