هزینه زندگی

سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه

سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه

سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه در دسته فروشگاه های خاص قرار دارند و تعداد انگشت شماری از آن ها را می توان در این کشور مشاهده کرد. هزینه های زندگی در پاراگوئه بسیار مقرون به صرفه است و هزینه تحصیل در این کشور نیز به نسبت کشورهای همسایه آن در آمریکای جنوبی بسیار ارزان است اما باید در نظر داشت که تعداد مهاجران در این کشور بسیار اندک است و مسلمانان نیز یک اقلیت جدی در این کشور هستند.

با این وجود همان تعداد اندک مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند خود نیاز به تامین مایحتاج اولیه زندگی خود یعنی خوراک داشته و برای این کار باید به فروشگاه هایی مراجعه کنند که محصولات حلال را به فروش می رسانند. دسترسی به فروشگاه های حلال در کشور پاراگوئه تنها در مرکز جغرافیایی این کشور ممکن است و افرادی که در این مناطق زندگی نمی کنند، به ندرت می توانند محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند. به دلیل اهمیت این موضوع و توجه هموطنان عزیز به تامین غذای حلال در خارج از کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه پرداخته اند.

جمعیت مسلمان پاراگوئه و نیاز آنان به سوپرمارکت های حلال

به طور کلی آمریکای جنوبی کمترین میزان مسلمانان را در خود جای داده است و در بسیاری از کشورهای این منطقه نامی از مسلمانان دیده نمی شود. جمعیت مسلمانان در پاراگوئه نیز بسیار اندک است و از همین رو دسترسی به فروشگاه های حلال نیز در این کشور بسیار محدود شده است. بر اساس داده های به دست آمده کشتارگاه حلال در کشور پاراگوئه وجود ندارد و درصد قابل توجهی از گوشت مورد نیاز مسلمانان این کشور از طریق مرزهای برزیل وارد این پاراگوئه می شود.

درصد قابل توجهی از مسلمانان در پاراگوئه در سال های اخیر و پس از آغاز جنگ در سوریه و لبنان به این کشور مهاجرت کرده اند اما عمده مسلمانانی که در این کشور ساکن هستند، شهروندان رسمی کشورهای پاکستان و بنگلادش هستند که برای کار و کسب درآمد بیشتر کشور خود را به مقصد پاکستان ترک کرده اند. جمعیت مسلمانان در پاراگوئه کمتر از 1000 نفر است و از همین رو آن ها کمتر از 0.02% از جمعیت کشور پاراگوئه را تشکیل می دهند.

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه

عرضه و تقاضا یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که به کمک آن می توان به موفقیت دست پیدا کرد. افرادی که بتوانند تعادل مناسبی در این بین ایجاد کنند توان رسیدن به سود بیشتر را خواهند داشت. مسئله اصلی در رابطه با فروشگاه های حلال در کشور پاراگوئه آن است که تعداد مسلمانان این کشور بسیار اندک است و از همین رو تقاضای چندانی برای خرید محصولات حلال وجود ندارد. روند مهاجرت به این کشور در سال های اخیر نیز نشان می دهد که نمی توان انتظار داشت که در سال های پیش رو تحولی در این مسیر ایجاد شود.

در همین راستا افرادی که تمایل به ورود سرمایه خود به این کشور دارند توصیه می شود تا شرایط سرمایه گذاری در پاراگوئه را با دقت بیشتری دنبال کرده و مزایا و معایب آن را نیز مورد بررسی قرار دهند. در تصویر زیر می توان توزیع ناهمگون سوپرمارکت های حلال در کشور پاراگوئه را مشاهده کرد؛ مسئله ای که سبب دشوار شدن دسترسی به محصولات حلال برای مسلمانان شده است.

توزیع ناهمگون سوپرمارکت های حلال در کشور پاراگوئه

قیمت محصولات در سوپرمارکت های حلال در پاراگوئه

هزینه زندگی در پاراگوئه یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند در جذابیت هرچه بیشتر مهاجرت به این کشور تاثیرگذار باشد. در مقایسه با هزینه های زندگی در کشورهای آمریکای شمالی، می توان گفت که هزینه های زندگی در این کشور ناچیز است. در جدول زیر نرخ برخی از محصولات حلال در کشور پاراگوئه ارائه شده است.

نوع کالاقیمت به دلار
یک لیتر شیر0.76$
یک کیلوگرم پنیر محلی4.44$
فیله مرغ (یک کیلوگرم)2.92$
گوشت گوساله (یک کیلوگرم)5.46$
نوشیدنی حلال0.87$
یک وعده غذا در رستوران4.43$

آنچه در رابطه با زندگی در کشور پاراگوئه حائز اهمیت است آن که شهروندان خارجی در این کشور با مهمان نوازی بومیان روبرو خواهند شد و می توانند زندگی در صلح و آرامش را کنار آن ها تجربه کنند. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای همراهی شما در مسیر مهاجرت به بهترین کشورهای جهان برخوردار هستیم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *