ویترین

فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام یکی از معدود روشهای معتبر فروش سیم کارت در ایران است که از روش فروش اینترنتی امن تر می باشد. بد نیست بدانید که این کار از سال 1384 در ایران و خاصه فرودگاه امام آغاز شده است. اولین سیم کارت ارائه شده از طریق کیوسک فروش سیم کارت بین المللی نیز مربوط به سیم کارت WorldSim بوده است. در واقع کیوسک افتتاح شده در فرودگاه امام از همان زمان افتتاح تا کنون به عنوان نمایندگی WorldSim عمل کرده است. هزینه سیم کارت عرضه شده در فرودگاه امام نیز بسته به نوع طرح انتخابی از طرف مشتریان متفاوت بوده و از کلا (هزینه سیم کارت+ شارژ اولیه) 47$ تا 135$ (دلار) متغیر است.

  • آیا خرید سیم کارت دبی در فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است؟
  • فروش سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام چه شرایطی دارد؟
  • خرید سیم کارت در فرودگاه امام خمینی چقدر هزینه دارد؟
  • آیا خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است؟
  • خرید سیم کارت ایرانسل در فرودگاه امام خمینی امکان دارد؟

کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ضمن توضیح کامل در باب شرایط فروش سیم کارت بین المللی WorldSim در فرودگاه امام همچنین شما را با امتیازات این سیم کارت نیز آشنا می کنند.

ضرورت خرید سیم کارت بین المللی

بواسطه پیشرفت های سریع انواع فناوری های الکترونیک در دنیا، اصولا زندگی امروز دیگر بدون برقراری ارتباط از راه دور امکانپذیر نیست. به همین دلیل نیز شرکت های مخابراتی بزرگ با توجه به نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه انواع سیم کارت های محلی در بازار کرده اند تا ضمن تامین نیاز مشتریان همچنین زمینه راحتی و آسایش زندگی را برای آنها فراهم کنند. در این میان، دغدغه و نگرانی مسافران و گردشگران خارجی به سبب مشکلاتی مثل عدم پوشش دهی مناسب سیم کارت های محلی در نقاط مختلف جهان و نیز هزینه رومینگ بالای این سیم کارت ها بسیار زیاد است. از همین رو این شرکت ها شروع به عرضه سیم کارت های بین المللی کردند تا:

ضرورت خرید سیم کارت بین المللی

روش های فروش سیم کارت بین المللی در ایران

همان طوری که می دانید شرکت های مخابراتی زیادی از سراسر دنیا وجود دارد که به تولید و عرضه انواع سیم کارت های بین المللی می پردازد که از معروفترین و برترین اینها می توان به سیم کارت های GigSky، Knowroaming، WorldSim، GoSim، Surfroam، OneSim و نیز KeepGo اشاره کرد. این سیم کارت ها در قیمت های مختلف و از طرق گوناگونی به فروش می رسند که از اصلی ترین روش های فروش می توان به فروش از طریق سایت های معتبر، فروش از طریق خود شرکت ها یا مراکز معتبر و نیز فروش از طریق کیوسک های مخصوص فرودگاهی اشاره کرد. از میان روش های مذکور نیز در کشور ما نیز بدلیل نبود نمایندگی شرکتهای مذکور، فقط دو روش زیر پیش روی مشتریان قرار دارد:

  • روش فروش سیم کارت بین المللی از طریق سفارش آنلاین
  • روش فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت غرفه ای در فرودگاه امام خمینی ندارد، در صورت نیاز به تهیه سیم کارت با شماره های ما ارتباط بگیرید.

شرایط فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

همان طوری که در مطالب قبلی هم ذکر شد، سیم کارت بین المللی عرضه شده در فرودگاه امام از برند WorldSIM می باشد که برند بسیار معروفی در بین انواع سیم کارت های بین المللی است. سیم کارت مذکور معمولا با پیش شماره 44+ برای کشور انگلستان و پیش شماره 1+ برای آمریکا ارائه می شود. از مهمترین امتیازات خرید این سیم کارت از فرودگاه امام می توان به کاهش تعرفه رومینگ بین الملل تا حداکثر 85% و نیز امکان آنتن دهی در بیش از 200 کشور جهان اشاره نمود. اما امتیازات دیگر خرید سیم کارت WorldSim از فرودگاه امام عبارتند از:

  • ارائه سیم کارت سه جایگاهی مناسب جازدن سیم کارتهای استاندارد، نانو و میکرو
  • افزایش اعتبار از هر نقطه از جهان فقط با یک کلیک ساده
  • امکان استفاده از سرویس Virtual Numbers Service
  • رایگان بودت تماس های ورودی یا Incoming Calls
  • خدمات پشتیبانی تمام وقت به مشتریان
  • عرضه بسته های اینترنتی تا حجم ترافیک 4GB در حداقل 100 کشور

توجهداشته باشید که سیم کارت های بین المللی مثل سیم کارت WorldSim اعتباری بوده و متعلق به نسل 4 سیم کارت ها یا 4G هستند. بنابراین خدمات ارائه شده توسط سیم کارت مذکور صرفا در کشورهایی دریافت می شود که به مشتریان خود خدمات سیم کارتی نسل 4 به بالا را عرضه می کنند.

شرایط فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

متقاضیان فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

باید اعتراف کرد که فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام گزینه مطمئن تری نسبت به فروش آنلاین می باشد. تنها عیب فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام نیز این است که فروش در اینجا به صورت انحصاری بوده و مختص تک محصول WorldSim می باشد. اما همین سیم کارت معتبر نبر توانسته تا حدودی از دغدغه مسافران به خارج بکاهد. مسافرانی که با اهداف گوناگونی دست به مسافرت خارجی می زنند:

  • مسافران تجاری که درگیر بیزینس خود بوده و استفاده از سیم کارت بین المللی می تواند حلال بسیاری از مسائل و مشکلات ارتباطی آنها باشد.
  • مسافران توریستی نیز برای برقرار ارتباط با خانواده و دوستان می توانند از این سیم کارت ها با تعرفه های کمتر استفاده کنند و در صورت تماس خانواده با آنها نیز هیچ هزینه ای متوجه آنها نخواهد شد.
  • مسافران حرفه ای که بخاطر کاهش هزینه های رومینگ بین المللی به شدت به این سیم کارت ها نیاز دارند.

خرید سیم کارت دبی در فرودگاه امام خمینی

بهترین و اولین کار برای ورود به امارات خرید سیم کارت است. سیم کارت دبی یک راه عالی برای ارتباطات در امارات و دبی است. برای خرید سیم کارت دبی در فرودگاه امام خمینی باید چندین مساله را از قبل بدانید. انتخاب اپراتور که شامل اپراتور اتصالات و اپراتور دوموبایل می شود. بین این دو اپراتور، اپراتور اتصالات ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و پوشش و آنتن دهی و اینترنت خوبی هم دارد. اپراتور دوموبایل هم نوع اپراتور دیگری است که بسیار پوشش اینترنت خوبی دارد و بسته های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

هزینه فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

هزینه فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام از نوع WorldSim بسته به نوع طرح انتخابی از 0$ تا 20$ (دلار) متغیر است. علاوه بر این هزینه سیم کارت، هزینه اعتبار اولیه این سیم کارت نیز از 135$ تا 27$ (دلار) متغیر است. بنابراین بین هزینه سیم کارت و هزینه اعتبار اولیه یک رابطه معکوسی برخوردار است. نمودار آماری زیر نشانگر نرخ فروش سیم کارت WorldSim مطابق اعلام سایت خود شرکت تولید کننده سیم کارت می باشد که تبعا نمایندگی فروش در فرودگاه امام نیز بایستی از این نرخ ها تبعیت کند:

نرخ فروش سیم کارت WorldSim

امسال و در ماه های اخیر باز هم هموطنان ایرانی در زمینه خرید ملک در ترکیه رکورد زدند. بنا به آمارهای موجود فقط در طی 6 ماه اول از سال 2020، شهروندان ایرانی 2628 واحد مسکونی را در ترکیه خریداری کرده اند که از این حیث بزرگترین گروه از خریداران مسکن در این کشور محسوب می شوند.

خرید سیم کارت در فرودگاه امام خمینی

خرید سیم کارت در فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است و این فرصت برای بسیاری از کسانی که می خواهند در ایران به راحتی تماس برقرار کنند ایجاد شده است. خرید سیم کارت در فرودگاه امام خمینی موجبات راحتی مسافران داخلی و بین المللی را فراهم کرده است و اشخاص می توانند در همان ابتدا و در همان فرودگاه با ثبت مشخصات و ارائه مدارک شناسایی برای خرید سیم کارت در ایران اقدام کنند.

خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی

خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی یکی از بهترین امکانات برای مسافران و مهاجران است تا بتوانند به راحتی برای تماس و ارتباطات و اینترنت اقدام کنند. خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی با ارائه کارت ملی و شناسنامه و یا دیگر مدارک شناسایی که هویت فرد را اثبات کنند امکان پذیر است. با این خرید می توانید در جهت تماس با خانواده و دوستان و یا در صورتی که سفر شما کاری باشد، برای ارائه گزارش و ارتباطات با شرکای خود از آن استفاده کنید. وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا ضمن قبول پرونده سرمایه گذاریتان برای خرید ملک در ترکیه همچنین ویزای اقامت ترکیه 2021 را برای شما دریافت کنند.

سوالات متداول در باب فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام می باشیم:

  • ضرورت خرید سیم کارت بین المللی چیست؟ بواسطه پیشرفت های سریع انواع فناوری های الکترونیک در دنیا، اصولا زندگی امروز دیگر بدون برقراری ارتباط از راه دور امکانپذیر نیست. به همین دلیل نیز شرکت های مخابراتی بزرگ با توجه به نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه انواع سیم کارت های محلی در بازار کرده اند تا ضمن تامین نیاز مشتریان همچنین زمینه راحتی و آسایش زندگی را برای آنها فراهم کنند. در این میان، دغدغه و نگرانی مسافران و گردشگران خارجی به سبب مشکلاتی مثل عدم پوشش دهی مناسب سیم کارت های محلی در نقاط مختلف جهان و نیز هزینه رومینگ بالای این سیم کارت ها بسیار زیاد است.
  • هزینه فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام چقدر است؟ هزینه فروش سیم کارت بین المللی در فرودگاه امام از نوع WorldSim بسته به نوع طرح انتخابی از 0$ تا 20$ (دلار) متغیر است. علاوه بر این هزینه سیم کارت، هزینه اعتبار اولیه این سیم کارت نیز از 135$ تا 27$ (دلار) متغیر است. بنابراین بین هزینه سیم کارت و هزینه اعتبار اولیه یک رابطه معکوسی برخوردار است. نمودار آماری زیر نشانگر نرخ فروش سیم کارت WorldSim مطابق اعلام سایت خود شرکت تولید کننده سیم کارت می باشد
4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *