هزینه زندگی

شخصیت های مشهور اتریش

شخصیت های مشهور اتریش

شخصیت های مشهور اتریش شامل افرادی فرهیخته، با استعداد و شناخته شده می باشند که از مدرن ترین مردم جهان هستند. در واقع این کشور به داشتن بالاترین درصد زنان شاغل در جمعیت خود در مقایسه با هر کشور دیگری افتخار می کند. اتریشی ها که سخت کوش و منظم هستند، ارزش زیادی برای وقت شناسی قائل هستند. اتریشی ها به خاطر خلاقیت و عشق به هنر مشهور هستند. گوستاو کلیمت، نقاش نمادگرا، یکی از بنیانگذاران جنبش جدایی وین بود که انقلابی در هنر نه تنها در اروپا، بلکه بر هنرمندان از سراسر جهان نیز متحول کرد. اتریش کشوری به طور طبیعی زیبا با ساختمان ‌ها و سازه ‌های دوست‌ داشتنی که توسط معماران برجسته خود مانند هانس هولین، کارل هولزمن و کلمنس هولزمایستر طراحی شده‌ اند، زیباتر شده است. در این مقاله متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان عزیز را با شخصیت های مشهور اتریش آشنا خواهند ساخت.

از ولفگانگ آمادئوس موتسارت تا فروید، پسران و دختران اتریش آثار خود را در سیاست، هنر، علم و ورزش به جا گذاشته ‌اند. اتریشی ‌ها که فداکار و آموزش دیده بودند، ارزش قابل توجهی برای قابل اعتماد بودن قائل شدند. اتریشی‌ ها به خاطر تخیل و عشق به صنایع دستی معروف هستند. اتریش خانه افراد برجسته ای است که با دستاورد های چشمگیر خود تفاوت هایی ایجاد کردند. افرادی که در این نوشتار به آنها اشاره خواهد شد، نشان خود را در صحنه های داخلی و بین المللی گذاشتند. آنها تنها تعدادی از بسیاری از اتریش های مشهوری هستند که نام اتریش را در سرتاسر جهان بلند کرده اند و در دنیای ما تغییر ایجاد کرده اند.

موتسارت از شخصیت های مشهور اتریش

در سال 1756 در27 ژانویه در سالزبورگ، ولفگانگ آمادئوس موتسارت زاده شد. ولفگانگ آمادئوس موتسارت که یک شگفتی جوان است، به عنوان یکی از بهترین نویسندگان سبک قدیم در تمام دوران شناخته می شود. او که نویسنده ای سازنده بود، بر موسیقی غربی تأثیر گذاشت. تعداد زیادی از آثار او به عنوان رأس موسیقی کرال، موزیکال، اپرا، مجلسی و موسیقی نمایشی در معرض خطر قرار می گیرند. ولفگانگ آمادئوس موتسارت یکی از تأثیرگذارترین و پرکارترین آهنگسازان دوره کلاسیک بود. موتسارت در سالزبورگ در خانواده ای موسیقی دان به دنیا آمد. موتسارت در سن 5 سالگی می توانست موسیقی بخواند و بنویسد و با استعدادهای خود روی کیبورد مردم را سرگرم می کرد و در سن 6 سالگی اولین ساخته های خود را می نوشت.


برخی از برترین آثار موتسارت عبارتند از:

  • The Marriage of Figaro
  • Clarinet Concerto
  • Sinfonia Concertante
  • Serenade No. 13
  • Symphony No. 41
  • The Magic Flute

موتسارت بعنوان یک نابغه نادر موسیقی در نظر گرفته می شد، اگرچه موتسارت می گفت که او در مطالعه آهنگسازان بزرگ دیگری مانند هایدن و باخ کوشا بود. پدر موتسارت، لئوپولد موتسارت، آهنگساز برجسته، مربی و نویسنده نوشته های معروف در مورد نوازندگی ویولن، در آن زمان در خدمت اسقف اعظم سالزبورگ بود. لئوپولد و آنا ماریا، همسر او، بر اهمیت موسیقی برای فرزندانشان تاکید کردند. موتسارت مشهورترین کودک اعجوبه این زمان به عنوان نوازنده کیبورد بود و همچنین به عنوان آهنگساز و بداهه نواز (کسی که تنظیم می کند یا می آفریند) تأثیر زیادی بر موسیقی گذاشت.

مهاجرت به اتریش و پرورش استعدادهای شخصی

آدولف هیتلر در لیست شخصیت های مشهور اتریش

یکی از برجسته ‌ترین سران قرن بیستم، آدولف هیتلر یک دیکتاتور آلمانی بود که استراتژی‌ های او جنگ جهانی دوم را آغاز کرد که منجر به مرگ میلیون ‌ها نفر شد. او به طور غریزی نسبت به یهودیان تحقیر شد و در طول نظام خود، تقریباً 6000000 یهودی در هولوکاست حذف شدند. هیتلر در سال 1889 در شهر کوچکی در اتریش به دنیا آمد. او پسر یک مأمور گمرک محلی و همسر سوم بسیار جوانتر بود. پدر هیتلر یک فرزند نامشروع بود و معلوم نیست که پدرش کیست، اما هیچ مدرکی برای افسانه یهودی بودن این پدربزرگ ناشناس وجود ندارد. پدر هیتلر خشن و دور بود. او رابطه نزدیک تری با مادرش داشت و مرگ او بر اثر سرطان در 17 سالگی برای او آسیب زا بود. هیتلر تحصیلات معمولی داشت و در جوانی استعداد خاصی از خود نشان نداد.

آدولف هیتلر در لیست شخصیت های مشهور اتریش

در جدول زیر به اطلاعات جزئی درباره هیلتر اشاره شده است:

مواردجزئیات
تاریخ تولد20 آوریل 1889
تاریخ مرگ30 آپریل 1945
دوره مسئولیت به عنوان پیشوای آلمان2 اوت 1934 تا 30 آوریل 1945
دوره مسئولیت به عنوان پیشوای حزب ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان29 ژوئن 1921 تا 30 آوریل 1945
دوره مسئولیت فرمانده عالی نیروی زمینی آلمان12 دسامبر 1941 تا 30 آوریل 1945

هیتلر می خواست در رشته هنر تحصیل کند و پس از مرگ مادرش به امید قبولی در مدرسه هنر به وین نقل مکان کرد، اما به دلیل نداشتن استعداد رد شد. آدولف هیتلر در سال 1933 پس از یک سری پیروزی های انتخاباتی توسط حزب نازی به عنوان صدراعظم آلمان منصوب شد و تا 1945 حاکم مطلق آلمان بود. آدولف هیتلر از مشکلات اقتصادی، نارضایتی مردم و درگیری های سیاسی برای به دست گرفتن قدرت مطلق در آلمان در سال 1933 سرمایه گذاری کرد.

شخصیت های مشهور اتریش و آرنولد شوارتزنگر

اکثر مردم در طول زندگی خود یک یا دو شغل را با موفقیت دنبال می کنند. در سن پنجاه و شش سالگی، آرنولد شوارتزنگر حداقل در 3 زمینه فعالیت داشته است که شامل بدنسازی، بازیگری و سیاست می باشند. ورود به هر یک از این حرفه ها دشوار است، با این حال شوارتزنگر توانست در هر یک از آنها برتر باشد. او سیزده عنوان قهرمانی بدنسازی جهان را به دست آورد، یکی از تاثیرگذارترین بازیگران هالیوود به حساب می‌ آید و در 2003، بدون اینکه پیش از این برای پست سیاسی نامزد شود، فرماندار کالیفرنیا شد. اگر شوارتزنگر در طول مسیر به بسیاری از منتقدان خود گوش می داد، هرگز موفق نمی شد. با این حال، او با نظم، اراده و انگیزه ثابت کرد که یک مهاجر اتریشی الاصل می تواند به رویای آمریکایی دست یابد.

آشنایی با شرایط جمعیتی در اتریش

پنج بار مستر یونیورس، هفت بار مسترالمپیا و مستر جهان، آرنولد شوارتزنگر نامی است که در بدنسازی در 40 سال گذشته برجسته بوده است. آرنولد شوارتزنگر دستاوردهای بسیار کسب کرده که او را در سطح بین المللی تبدیل به چهره برجسته کرده است.

این دستاوردهای مهم عبارتند از:

  • قهرمان بدنسازی
  • قهرمان اکشن هالیوود
  • تاجر موفق
  • نویسنده پرفروش
  • فرمانداری کالیفرنیا

این هنرپیشه مشهور جهان در سال 1947 در اتریش به دنیا آمد و در سن 20 سالگی بر ورزش بدنسازی رقابتی مسلط شد و به جوانترین فردی تبدیل شد که عنوان مستر یونیورس را کسب کرده است. شوارتزنگر با ایجاد یک مخاطب بین المللی جدید برای بدنسازی، خود را به یک نماد ورزشی تبدیل کرد. با توجه به هالیوود، او در سال 1968 به آمریکا مهاجرت کرد و پیش از بازنشستگی و وقف بازیگری، 5 مستر جهان و 7 مستر المپیا را به دست آورد. بعداً از دانشگاه ویسکانسین مدرک کالج گرفت و با افتخار شهروند آمریکا شد.

آشنایی با دیتریش ماتسیتس سرمایه دار اتریشی

در لیست شخصیت های مشهور اتریش، قطعا سرمایه داران این کشور نیز جای خود را حفظ می کنند. اما در لیست ثروتمندترین افراد اتریش نیز افرادی زیادی حضور دارند که معروف ترین و ثروتمندترین آنها دیتریش ماتسیتس می باشد. دیتریش ماتسیتس که در سال 1987 شرکت نوشیدنی های انرژی زا ردبول را تأسیس کرد، در اکتبر 2022 در سن 78 سالگی درگذشت. قبل از ردبول، دیتریش ماتسیتس مدیر بازاریابی شرکت آلمانی محصولات مصرفی Blendax بود که به خاطر شامپوها شهرت داشت. ماتسیتس شرکت نوشیدنی انرژی زا را با تاجر تایلندی Chaleo Yoovidhya تأسیس کرد. این دو برای ایجاد ردبول شریک شدند و به شدت در بازاریابی سرمایه گذاری کردند تا نام تجاری را مترادف با شاهکارهای شدید کنند. ردبول در سال 2021 9.8 میلیارد قوطی در سراسر جهان فروخت که برای تامین کافئین بیش از 80% از کره زمین کافی است.

در نمودار زیر به تاریخچه ثروت دیتریش ماتسیتس اشاره شده است:

تاریخچه ثروت دیتریش ماتسیتس

دیتریش ماتسیتس نه تنها به محبوبیت این نوشیدنی انرژی زا در سراسر جهان کمک کرد، بلکه امپراتوری ورزشی، رسانه ای، املاک و مستغلات و غذا را در اطراف این برند ایجاد کرد. با موفقیت روزافزون ردبول، او به طور قابل توجهی سرمایه گذاری خود را در ورزش گسترش داد. ردبول اکنون باشگاه ‌های فوتبال، تیم ‌های هاکی روی یخ و تیم‌ های مسابقه F1 را اداره می ‌کند و با صدها ورزشکار در رشته ‌های مختلف ورزشی قرارداد دارد. متقاضیانی که مایل به آشنایی بیشتر با کشورهای برتر دنیا هستند و قصد دارند از روش های مخلتف به بهترین کشورهای اروپایی و همچنین سایر نقاط دنیا مهاجرت کنند، می توانند از خدمات بی نظیر مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

پرسش هایی درباره شخصیت های مشهور اتریش

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • مشهورترین شخصیت اتریشی کیست؟ شاید بتوان موتزارت را به عنوان بهترین و برجسته ترین شخصیت در اتریش معرفی کرد.
  • آیا اتریش شخصیت های سیاسی برجسته ای دارد؟ باید به این نکته اشاره کرد که آدولف هیتلر، مشهورترین شخصیت در این زمینه است.
  • آیا اتریش شخصیت های مشهور زیادی دارد؟ به نسبت بسیاری از کشورهای جهان، شهروندان مشهور اتریشی کمتر هستند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *