هزینه زندگی

شخصیت های مشهور کانادا

بسیاری از شخصیت های مشهور کانادا یا از طریق مهارت ‌های خود، کلمات خود یا صرفاً با عالی بودن، نشان خود را در جهان گذاشته ‌اند. از سنین جوانی به کانادایی ها آموزش داده می شود که برخی از پرافتخارترین نمادهای کشور آنها همشهریانی هستند که به دلیل مشارکت مثبت در کشور و سیاره خود به موفقیت یا شهرت زیادی دست یافته اند.

برخی از نام ‌های برتر کانادایی که به ذهن می‌ رسد عبارتند از:

  • جاستین بیبر
  • دریک
  • ویکند
  • جاستین ترودو
  • رایان گاسلینگ

اما به علاوه بر افراد ذکر شد، لیست شخصیت های مشهور کانادا شامل افراد دیگری نیز می باشد که در ادامه متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی آنها می پردازند. به طور کلی، هیچ صنعتی وجود ندارد که یک کانادایی در آن حضور نداشته باشد یا در آن پیشرفت نکرده باشد. افرادی که از طرفداران موسیقی پاپ و هالیوود هستند، پس دلیل بزرگی برای قدردانی از کانادایی ها خواهند داشت که بسیاری از ستاره های پاپ و بازیگران سینمای مورد علاقه آنها در این کشور برفی متولد شده اند. دنیا دوست دارد افراد مشهور را تحت نظر داشته باشد، چه بازیگر، موسیقی‌ دان یا ورزشکار. تعداد زیادی از سلبریتی های دنیا از کانادا آمده باشند و در ادامه به معرفی برجسته ترین شخصیت های مشهور کانادا می پردازیم.

ورزشکاران در لیست شخصیت های مشهور کانادا

در کانادا انواع بازی ها و ورزش ها وجود دارد. عمده بازی های حرفه ای عبارتند از چوگان، بسکتبال، بیسبال، هاکی روی یخ و فوتبال. به این ترتیب هاکی روی یخ و چوگان ورزش ملی رسمی کانادایی ها می باشند. دستاوردهای بزرگ در ورزش کانادا توسط تالار مشاهیر ورزشی کانادا به رسمیت شناخته شده است. وقتی افراد به کانادا و ورزش فکر می کنند، احتمالاً هاکی و انواع دیگر ورزش های زمستانی به ذهن آنها می رسد، هر چیزی که به برف و یخ نیاز دارد و این با توجه به اقلیم و جغرافیای کشور منطقی است. کانادا دارای سابقه قوی در تولید بازیکنان هاکی، اسکی بازان، اسکیت بازان و ورزشکارانی است که در سایر ورزش های زمستانی شرکت می کنند. با این حال، در سال های اخیر تعدادی از کانادایی ها در رشته های مختلف ورزشی در بالاترین سطوح تأثیرگذار بوده اند.


در لیست زیر ورزشکاران برجسته در لیست شخصیت های مشهور کانادا اشاره شده است:

نام ورزشکارانرشته ورزشی
اندرو ویگینزبسکتبال
کانر مک دیویدهاکی روی یخ
هاکی روی یخفوتبال
درک درویندو و میدانی
میلوش رائونیچتنیس
پنی اولکسیاکشنا
سیدنی کرازبیهاکی روی یخ

با توجه به این که ورزشکاران برجسته زیادی در کانادا وجود دارند، این کشور در المپیک مدال های زیادی در بخش های مختلف کسب کرده است.

در نمودار زیر به تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران کانادایی در المپیک اشاره شده است:

تعداد مدال های کانادا در المپیک

شخصیت های مشهور کانادا در سینما

شخصیت های مشهور کانادا در سینما حضور چشمگیری دارند. به طور کلی از تورنتو به عنوان هالیوود کانادایی یاد می شود. فیلمبرداری زیادی در آنجا و همچنین جشنواره سالانه فیلم تورنتو اتفاق می افتد. منطقه تئاتر تورنتو بیشترین تمرکز تئاترهای صحنه را در کل کانادا دارد. این باعث جذب تورهای بزرگ از تولیدات برادوی و وست اند می شود. بنابراین، چنین امکاناتی به کانادایی ‌های با استعداد این بستر را می‌دهد تا مهارت ‌های خود را روی صحنه و همچنین روی صفحه نمایش نقره‌ ای بیان کنند. این بازیگران نه تنها در کانادا بلکه در هالیوود نیز موفق شده اند. ممکن است افراد برخی از آنها مانند رایان گاسلینگ، رایان رینولدز و جیم کری را بشناسند اما در این بخش قصد داریم به برجسته ترین شخصیت های مشهور کانادا در سینما اشاره کنیم.

برجسته ترین شخصیت های مشهور کانادا در سینما عبارتند از:

  • مایکل سرا
  • ریچل مک آدامز
  • فین ولفهارد
  • متیو پری
  • الکساندر لودویگ
  • کیانو ریوز
  • مایک مایرز
  • جیم کری
  • جاشوا جکسون
  • رایان گاسلینگ
  • رایان رینولدز
  • کیفر ساترلند
  • ست روگن

شخصیت های مشهور کانادا در سینما

بسیاری از تحسین برانگیزترین سلبریتی های هالیوود اهل کانادا هستند. آنها نه تنها به ریشه های خود افتخار می کنند، بلکه به همان اندازه در مورد اینکه از کجا آمده اند نیز سخن می گویند. با توجه به این واقعیت که بسیاری از این ستارگان دارای ظاهر زیبا و استعداد ذاتی برای اجرا هستند، تعجب آور نیست که افراد متوجه شوند که تعداد کمی از آنها حتی توانسته ‌اند انتقال مورد انتظار خود را به هالیوود به سرعت و با موفقیت انجام دهند. ناگفته نماند که اگر این صادرات معروف کانادایی نبود، ممکن بود چندین برنامه تلویزیونی و فیلم سینمایی پرطرفدار اصلاً به چشم نمی آمدند. بازیگران کانادایی به دلیل سخت کوشی خود در مقابل دوربین، جوایز و افتخارات متعددی را نیز دریافت کردند.

معرفی خوانندگان شناخته شده اهل کانادا

اگرچه کانادا کشور بزرگی است، اما اغلب تحت الشعاع همسایه جنوبی خود، ایالات متحده قرار دارد. کانادا استعدادهای زیادی برای ارائه دارد، به خصوص در دنیای موسیقی. کانادا در طول سالیان متمادی نوازندگان باورنکردنی زیادی تولید کرده است که بسیاری از آنها نام آشنا هستند. در این بخش قصد داریم به معرفی بزرگترین و مشهورترین هنرمندان کانادایی اشاره کنیم. برای کشوری نسبتاً با جمعیت کم نسبت به مساحت خود (تقریباً 36 میلیون نفر)، کانادا همچنان هنرمندان زیادی به جامعه جهانی معرفی کرده است. کانادا توسط بومیان، فرانسوی و انگلیسی سکونت داشته است و فرهنگ آنها تلفیقی از این سه است. موسیقی کانادایی نیز مانند فرهنگ و سنت‌های آنها تحت تأثیر این سه جامعه است. هر جامعه بومی سبک متفاوتی از موسیقی را توسعه داده بود، اما سنت آوازخوانی که از انواع سازهای دست ساز استفاده می کرد بسیار رایج شد.

شرایط مهاجرت به کانادا

سرانجام با شروع استقرار مستعمرات فرانسه در این کشور، موسیقی به گونه ای تکامل یافت که سبک نوازندگی کمانچه کلاسیک را در خود جای دهد و نوازندگان شروع به استفاده از سازهایی مانند ویولن، گیتار، طبل، فلوت و ترومپت کردند. پس از رکود بزرگ، موسیقی به سمت یک فرهنگ عامه پسندتر حرکت کرد و بنابراین جاز کانادایی و راک کانادایی به وجود آمد. اسکار پترسون پیانیست و هنک اسنو خواننده از بزرگترین موسیقیدانان آن دوران بودند. میراث بزرگ موسیقی کانادا توسط نوازندگانی مانند برایان آدامز، نلی فورتادو، شنایا تواین و سلین دیون به پیش می ‌رود.

برجسته ترین خوانندگان کانادایی عبارتند از:

  1. ویکند
  2. شاون مندز
  3. آلانیس موریست
  4. آوریل لوین
  5. مایکل بوبله
  6. دریک
  7. جاستین بیبر
  8. برایان آدامز
  9. سلین دیون
  10. لئونارد کوهن

هموطنان محترم می توانند با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط و هزینه های مهاجرت به کانادا مطلع شوند.

پرسش های کلیدی درباره شخصیت های مشعور کانادا

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • مشهورترین کانادایی عصر معاصر چه کسی است؟ شاید بتوان از جاستین بیبر به عنوان مشهورترین شخصیت در کانادای امروز یاد کرد.
  • مشهورترین هنرمندان کانادایی تاریخ چه کسانی هستند؟ سلن دیون، آوریل لاوین، جیم کری، جاستین بیبر و دریک در عرصه هنر شهرت بسیاری به دست آورده اند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *