هزینه زندگی

شخصیت های مشهور مکزیک

شخصیت های مشهور مکزیک

در لیست شخصیت های مشهور مکزیک قرار نویسندگان، فوتبالیست ‌ها، موسیقی ‌دانان، مخترعان و افراد زیاد دیگری وجود دارند. مکزیک به خاطر نوشیدنی های خود و تاکو معروف است، اما این همه ماجرا نیست. وقتی صحبت از سرگرمی به میان می ‌آید، مکزیکی‌ ها بر حوزه سریال ‌ها تسلط پیدا کرده ‌اند. بنابراین بسیاری از آنها ستاره های روی صفحه و همچنین پشت صحنه هستند. ستاره‌ های مکزیکی در نقش ‌های مختلف از تولید تا نقش‌ های اصلی سینما، هالیوود را تصاحب کرده ‌اند. برخی از ستارگان مشهور مکزیکی عبارتند از Eva Longoria، Salma Hayek، Chicharito و بسیاری دیگر که در ادامه این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آنها را معرفی خواهند کرد. این ستاره ها همچنان در رشته های مختلف خود می درخشند و در عین حال باعث افتخار کل جامعه لاتین می شوند.

مکزیک تصاویری دیدنی از جشن ‌های با شکوه و حیرت ‌انگیز استعماری، فرهنگ بی نظیر و غذای خوب را تداعی می‌کند. در حالی که به آسانی می توان مکزیک را با غذا، آتش بازی و فستای آن کلیشه کرد، چیزهای بسیار جذاب تری در مورد این سرزمین وجود دارد که به همان اندازه باعث تعجب مردم می شود. اگر یک چیز دیگر وجود داشته باشد که مکزیک به خاطر آن سزاوار ستایش باشد، آن تعداد زیادی از مردان و زنان با استعداد مکزیک است که این کشور را در زیر نور خورشید به یک نقطه مطلوب تبدیل کرده اند. منظور ما مردم عادی نیست، بلکه آن اتباع فوق ‌العاده با اعمال و شاهکارهای مثال زدنی است که کشور آنها را گنجینه ارزشمند خود می‌ داند. مکزیک برای همیشه کانون استعدادهایی مانند آنتونی کوئین، فریدا کالو، لوپیتا نیونگو، کارلوس سانتانا، سلما هایک، اکتاویو پاز، ماریو مولینا و غیره بوده است.

مشهورترین خوانندگان مکزیک

مکزیک کشوری با صحنه های موسیقی فوق العاده غنی و متنوع است. از گروه ‌های ماریاچی گرفته تا خوانندگان پاپ، بسیاری از خواننده‌ های مشهور از آنجا آمده‌ اند یا میراث مکزیکی دارند. به قدری که ممکن است افراد از تعداد هنرمندان مورد علاقه مکزیکی خود تعجب کنند. از زمانی که مکزیک از نظر تولید و کیفیت فیلم رقیب جدی هالیوود بود، نزدیکترین همسایه لاتین ایالات متحده تولید کننده اکثر خوانندگان پر فروش آمریکای لاتین بوده است. به عنوان بخش بسیار مهمی از فرهنگ مکزیک، موسیقی همیشه در هر جشن مکزیکی، مهم نیست که بزرگ یا کوچک باشد، گنجانده شده است. موسیقی مکزیکی درباره چیزهای زیادی از عشق و علاقه گرفته تا ناسیونالیسم، افسانه و تاریخ می خواند. مکزیک صحنه موسیقی بسیار پر جنب و جوشی دارد. با ترکیب گذشته ماقبل اسپانیایی خود با فرهنگ غنی اسپانیایی، جای تعجب نیست که این کشور دارای چنین مجموعه عظیمی از ژانرها است.


Mariachi یا Música Ranchera (همچنین ساده Ranchero) نماد جهانی مکزیک باقی مانده است. با این حال، صحنه موسیقی پر جنب و جوش مکزیک، با تاریخ پیش از اسپانیایی و نفوذ غنی اسپانیایی، با طیف گسترده ای از سبک های اجرا و ژانرهای موسیقی متنوع است. تعداد زیادی از خوانندگان بزرگ را تولید کرده است که آهنگ‌ های خود مهمانی‌ های بسیاری را مجذوب کرده و گوش ‌های بسیاری را در داخل و خارج از مکزیک راضی کرده است.

در لیست زیر به برجسته ترین خوانندگان مکزیک اشاره شده است:

  • تالیا
  • لوئیس میگوئل
  • خوآن گابریل
  • شالینو سانچز
  • مایته پرونی
  • دوسه ماریا اسپینوسا ساوینیون
  • آنایی جیوانا پونته پورتیا د ولاسکو

شخصیت های مشهور مکزیک در ورزش

در طول تاریخ، ورزش مکزیک چهره های بسیار مهمی در رشته های مختلف تولید کرده است. مردان و زنان در مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌ های المپیک و یا مرجع بودن در مهم‌ترین تیم ‌های جهان درخشیده ‌اند. در این بخش قصد داریم به تعدادی از نام هایی را که در تاریخ ورزش مکزیک ثبت شده و میراثی از خود به جای گذاشته اند، اشاره کنیم. از Lucha Libre گرفته تا  فوتبال و گلف،  مکزیکی‌ ها  تقریباً در همه ورزش ‌ها اثری از خود بر جای گذاشته‌ اند. در صحنه ورزش مکزیک افرادی مانند اسکار د لا اویا وجود دارند که نه تنها در بازی های المپیک تابستانی 1992 در بخش سبک وزن مدال طلا گرفت، بلکه عناوین دیگری را نیز در طول دوران حرفه ای خود به دست آورد و Promotions Golden Boy را تأسیس کرد که هنوز هم تا به امروز قوی است.

شخصیت های مشهور مکزیک در ورزش

علاوه بر این، فرناندو والنزوئلا را می توان معرفی کرد که تنها بازیکن بیسبالی می باشد که به عنوان بهترین بازیکن تازه کار سال انتخاب شد، جایزه Cy Young را برد و به تیم خود کمک کرد تا در 2 فصل اول خود به پیروزی در سری جهانی کمک کند.

شرایط مهاجرت به مکزیک

در لیست زیر به طور دقیق تر به شخصیت های مشهور مکزیک در ورزش اشاره شده است:

نام ورزشکارانرشته ورزشی
سائول آلوارسبوکس
خولیو سزار چاوسبوکس
آلبرتو دل ریوکشتی
سرجیو پرزفرمول یک
خاویر ارناندسفوتبال
رائول خیمنزفوتبال

سرمایه داران در لیست شخصیت های مشهور مکزیک

داده های فهرست میلیاردرهای جهان در سال 2022 فوربس نشان می دهد که برای میلیاردر شدن، سال بسیار موفقی بوده است و این در مکزیک نیز صادق است. رتبه میلیاردرهای این کشور از سال گذشته با یک افزایش به 13 عضو فهرست رسیده است، در حالی که مجموع دارایی خالص آنها نزدیک به یک سوم افزایش یافته و به 136.1 میلیارد دلار رسیده است (از 103 میلیارد دلار). مکزیک سهم خود را از میلیاردرها تولید کرده است. مکزیک محل زندگی 13 نفر از 2755 میلیاردر جهان است که براساس دلار آمریکا اندازه گیری می شود. میلیاردرهای مکزیکی با استفاده از سرمایه خود اقدام به سرمایه گذاری های مختلف و رشد دارایی های خود کرده اند. ثروتمندترین فرد مکزیک کارلوس اسلیم است که ثروت 62 میلیارد دلاری خود را از راه دور بدست آورده است. دیگران ثروت خود را در معدن، امور مالی و خرده فروشی به دست آوردند.

علاوه بر این، خوان فرانسیسکو بکمان ویدال، وارث خوزه کوئروو و خانواده‌ او اکثریت مالکان Becle هستند که پیشرو در نوشیدنی‌ های بزرگسالان است.

در لیست زیر به برجسته سرمایه داران در لیست شخصیت های مشهور مکزیک اشاره شده است:

برجسته سرمایه داران در لیست شخصیت های مشهور مکزیک

هموطنان محترم می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات و خدمات کامل در زمینه های مختلف حقوقی و مهاجرتی کسب کنند.

سوالات کلیدی درباره اشخاص شناخته شده تاریخ مکزیک

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه همواره مطرح می شوند عبارتند از:

  • بزرگترین قهرمان ملی در مکزیک کیست؟ بسیاری بر این باور هستند که بنیتو خوارز مشهورترین سیاست مدار تاریخ این کشور است.
  • شناخته شده ترین مکزیکی های تاریخ در چه زمینه ای فعالیت داشته اند؟ موسیقی دانان وخوانندگان مکزیکی شهر بسیاری در جهان پیدا کرده اند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *