هزینه زندگی

شخصیت های مشهور کره جنوبی

شخصیت های مشهور کره جنوبی

شخصیت های مشهور کره جنوبی با دستاوردهای چشمگیر خود تغییرات زیادی در زمینه های مختلف ایجاد کردند. کره جنوبی در شرق آسیا است که بخش جنوبی شبه جزیره کره را تشکیل می دهد و این کشور همچنین با کره شمالی مرز زمینی دارد. شایان ذکر است که در مرز غربی این کشور دریای زرد و مرز شرقی دریای ژاپن است. جمعیت کره جنوبی حدود 51 میلیون نفر است و سئول، پایتخت آن، با حدود 10 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر است. علاوه بر این، اقتصاد کره جنوبی رتبه 10 را در جهان دارد و یکی از کشورهایی است که سریع ترین اینترنت را در جهان دارد. کره جنوبی در موسیقی کی پاپ، درام و سینما تأثیر زیادی در سراسر جهان دارد. سبک گانگنم زمانی یک سبک رقص محبوب چند سال پیش بود. آنها در زمینه های دیگر مانند تجارت، علوم، ریاضیات، هنرهای زیبا و ورزش سرآمد بوده اند.

کره جنوبی به خاطر کی پاپ و فیلم ها و درام های باکیفیت آن با بازیگران و بازیگران زن کره جنوبی شناخته شده است. کره ای ها به جای نمایش سریال ها و فیلم های تلویزیونی عمدتاً تولید هالیوود در تلویزیون یا سینما، دائماً برای بازار داخلی خود فیلم می سازند. این فرصت های زیادی را برای بازیگران و هنرپیشه های شگفت انگیز و خوش تیپ کره ای ایجاد می کند تا به ستاره شدن برسند. هنرمندان جدید همیشه به شهرت می رسند، اما در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شخصیت های مشهور کره جنوبی اشاره می کنند که علاوه بر سینما، در سایر زمینه های نیز فعالیت داشته اند و در سطح بین المللی شناخته شده هستند.

آشنایی با گروه BTS از کره جنوبی

در این نوشتار، ما با محبوب ترین گروه پسر نه تنها در کره جنوبی بلکه در کل جهان شروع می کنیم. این گروه در سال 2010 تشکیل شد و در سال 2013 تحت عنوان Big Hit Entertainment شروع به کار کرد. گروه از هفت عضو تشکیل شده است.

اعضای گروه BTS عبارتند از:

  • جین
  • سوگا
  • جی هوپ
  • آر ام
  • جیمین
  • وی
  • جونگ کوک

شایان ذکر است که همه اعضای گروه BTS در نوشتن و تولید موسیقی خود مشارکت دارند. اعضای گروه BTS به عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع کردند، اما سبک موسیقی آنها به ژانرهای دیگر تبدیل شده است. موسیقی گروه BTS بر حاشیه نویسی های شخصی و اجتماعی متمرکز است. آنها همچنین در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روان، فشار همسالان، عشق به خود، بزرگ شدن و فردگرایی می خوانند. این گروه همچنین شامل موضوع یک جهان جایگزین است و آنها در سال 2019 در میان 100 فرد تأثیرگذار جهان قرار گرفتند.

PSY از شخصیت های مشهور کره جنوبی

احتمالاً همه او را با نام PSY می شناسند اما نام تولد او پارک جائه سانگ است. او خواننده، رپر، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی اهل کره جنوبی است. PSY به خاطر ویدیوهای طنز و اجراهای صحنه ای خود شناخته شده است و محبوب ترین آهنگ او که بین المللی شد، گانگنام استایل بود. گروه کر این آهنگ به عنوان یکی از معروف ترین نقل قول های سال 2012 وارد کتاب نقل قول های ییل شد. در سال 2012، PSY با بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در مقر سازمان ملل ملاقات کرد. بان کی مون به دلیل گستردگی بین المللی خود به همکاری با PSY ابراز علاقه کرد. آهنگ موفق او Gangnam Style به چهار میلیارد بازدید در یوتیوب رسید و اولین ویدیویی بود که این کار را در تاریخ یوتیوب انجام داد.

در جدول زیر به برخی از برجسته ترین آثار PSY اشاره شده است:

نام اثرتاریخ انتشار
Gangnam Style2012
NAPAL BAJI2015
Right Now2010
Gentleman2013
I LUV IT2017
New Face2017
We Are the One2006

بان کی مون در فهرست شخصیت های مشهور کره جنوبی

بان کی مون هشتمین دبیرکل سازمان ملل بود و در سال 2007 جانشین کوفی عنان شد. کار دیپلماتیک او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و زمانی که در دهلی نو هندوستان به خدمت گرفت آغاز شد. زمانی که بان کی مون در اینجا کار می کرد، شهرت خوبی به عنوان فردی متواضع و شایستگی به دست آورد. بان کی مون قبل از اینکه دبیرکل شود، نماینده کره جنوبی در مأموریت های دیپلماتیک مختلف بود. وی از سال 2004 تا 2006 در وزارت امور خارجه کره جنوبی کار می کرد. بان کی مون در زمان کار در این دفتر، کمپین تبلیغاتی خود را برای دفتر دبیرکل در سازمان ملل آغاز کرد. این موقعیت به او اجازه داد تا به چندین کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل سفر کند. در سال 2006، بان کی مون توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان هشتمین دبیر کل سازمان ملل انتخاب شد.

بان کی مون در فهرست شخصیت های مشهور کره جنوبی

یکی از دستاوردهای بان کی مون به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد، متقاعد کردن عمر البشیر، رئیس جمهور سابق سودان برای اجازه دادن به نیروهای حافظ صلح برای ورود به سودان بود. بان کی مون همچنین دیدگاه های قوی در مورد گرمایش جهانی نیز داشت.

یونا کیم اسکیت باز حرفه ای از کره جنوبی

یونا کیم یک اسکیت باز اهل کره جنوبی است که قهرمان المپیک 2010 در مسابقات انفرادی بانوان شد. علاوه بر این، یونا کیم قهرمان جهان 2009 و 2013، قهرمان چهار قاره 2009 و 3 بار قهرمان فینال جایزه بزرگ در میان بسیاری دیگر است. یونا کیم اولین اسکیت باز کره جنوبی بود که در مسابقات جایزه بزرگ نوجوانان یا بزرگسالان ISU مدال گرفت. یونا کیم یکی از معتبرترین ورزشکاران و چهره های رسانه ای در کره جنوبی است. کیم به عنوان دارنده رکورد فعلی برای بانوان در برنامه کوتاه، اسکیت آزاد، همچنین در مجموع در سیستم داوری ISU بهترین است. کیم اولین اسکیت باز کره جنوبی است که در مسابقات جایزه بزرگ نوجوانان ISU یا جایزه بزرگ ISU در مسابقات اسکیت بازی، مسابقات قهرمانی اسکیت نمایشی ISU و بازی های المپیک مدال کسب کرده است.

شرایط مهاجرت به کره جنوبی

او اولین اسکیت باز زن است که تا به حال موفق به کسب و تکمیل عناوین رسمی اسکیت نمایشی گرند اسلم ISU شده است (بازی های المپیک، مسابقات قهرمانی جهان، مسابقات قهرمانی چهار قاره و فینال جایزه بزرگ). علاوه بر این، یونا کیم اولین اسکیت‌ بازی است که یک سوپر گرند اسلم حرفه ‌ای را با برنده شدن در فینال جایزه بزرگ نوجوانان و مسابقات قهرمانی جهانی نوجوانان در سال ‌های 2005 و 2006 به پایان رساند.

برایان کیم یکی دیگر از شخصیت های مشهور کره جنوبی

کیم بئوم سو، که با نام برایان کیم نیز شناخته می شود، (زاده ۸ مارس ۱۹۶۶) یک تاجر میلیاردر کره جنوبی، بنیانگذار و رئیس کاکائو، یک شرکت اینترنتی کره جنوبی است. کیم در یکی از فقیرترین محله های سئول بزرگ شد و سومین فرزند از پنج فرزند است. او توسط مادربزرگ خود در یک آپارتمان یک خوابه بزرگ شد و پدر و مادرش کار می کردند. پدرش کارگر کارخانه قلمکار و مادرش خدمتکار هتلی با تحصیلات کلاسی بود. برایان کیم دارای مدرک کارشناسی مهندسی و مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم از دانشگاه ملی سئول است. اولین کار کیم به عنوان توسعه دهنده یک سرویس ارتباط آنلاین در واحد خدمات فناوری اطلاعات سامسونگ بود. در سال 1998، کیم Hangame را با 184000$ (دلار) که دوستان و خانواده به او دادند شروع کرد.

این شرکت به عنوان یک تجارت کافی نت شروع به کار کرد اما بعداً به اولین پورتال بازی آنلاین کره جنوبی تبدیل شد. او در سال 2000 شرکت را با پورتال وب Naver ادغام کرد و بعداً تا سال 2007 به عنوان نماینده NHN کار کرد. کیم در سال 2005 به دره سیلیکون، کالیفرنیا نقل مکان کرد و در سال 2006، IWILAB را ایجاد کرد. در سال 2010، او KakaoTalk را راه اندازی کرد. KakaoTalk بزرگترین برنامه پیام رسانی کره جنوبی است و بر روی 90٪ از تلفن های هوشمند این کشور نصب شده است.

تاریخچه ثروت برایان کیم به صورت زیرا است:

تاریخچه ثروت برایان کیم

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری هموطنان عزیز در تمامی مراحل کسب اقامت کره جنوبی و مهاجرت به این کشور و همچنین سایر کشورهای دنیا می باشند.

سوالاتی درباره اشخاص مشهور کره جنوبی

برخی از پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • مشهورترین فوتبالیست کره جنوبی کیست؟ در حال حاضر سون هیون مین مشهورترین فوتبالیست کره ای است. با این حال، پارک جی سونگ بهترین فوتبالیست تاریخ این کشور است.
  • مشهورترین خواننده های کره ای چه کسانی هستند؟ در حال حاضر می توان به این اشاره کرد که PSY یکی از مشهورترین خواننده های کره ای است. گروه BTS در کره جنوبی نیز توانسته شهرت جهانی پیدا کرده است.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *