ویزای کاری

شغل مهماندار هواپیما در هلند

شغل مهماندار هواپیما در هلند

شغل مهماندار هواپیما در هلند از جمله مشاغلی است که می توان به کمک آن امتیازهای زیادی را به دست آورد ولی درآمد بالایی ندارد. بسیاری بر این باور هستند که از این شغل می توان به درآمدی بالا دست پیدا کرد اما حقیقت چیز دیگری است. سطح درآمد این افراد در هلند کاملا متوسط است و نمی توان انتظار داشت که افراد به راحتی بتوانند درآمد بالایی در این شغل داشته باشند. مسئولیت هایی بر عهده این افراد قرار دارد که انجام دادن آن ها باید از روی علاقه باشد. شرکت های هواپیمایی در هلند به شدت نسبت به مسئولیت پذیری این افراد حساس هستند. به همین دلیل است که فرد پیش از ورود به این شغل، باید موارد مختلفی را مورد ارزیابی قرار دهد.

  • شرایط تبدیل شدن به یک مهماندار هواپیما در هلند چیست؟
  • آیا درآمد حاصل از شغل مهماندار هواپیما در این کشور بالا است؟
  • محدودیت های کاری این افراد چیست؟
  • چگونه می توان به عنوان یک مهماندار هواپیما در هلند کار کرد؟
  • شرکت های مناسب کار در حوزه مهمانداری هواپیما در این کشور چگونه است؟

برای تبدیل شدن به یک مهماندار هواپیما باید مراحل خاصی طی شود و فرد باید شرایط خاصی داشته باشد. در صورتی که بتوان پیش نیازهای اولیه را رفع کرد، می توان به عنوان نیروی کار در این کشور فعالیت خود را آغاز کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه اطلاعات کلی در این رابطه را تشریح خواهند کرد تا بتوان به نتیجه گیری بهتری رسید.

شرایط تبدیل شدن به یک مهماندار هواپیما در هلند

پیش از این که فرد بخواهد کار خود را به عنوان یک مهماندار در هلند آغاز کند، باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشند. مهمانداران باید شرایط فیزیکی خاصی نیز داشته باشند. آن ها از نظر سطح تحصیلات نیز سنجیده خواهند شد تا در نهایت بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند. مهم ترین ویژگی هایی که فرد برای تبدیل شدن به مهماندار هواپیما باید داشته باشد عبارتند از:

  • فرد باید حداقل 21 سال کامل را داشته باشد.
  • حداقل مدرک تحصیلی برای فرد، داشتن پایان دوره دبیرستان 12 ساله است
  • متقاضی باید حداقل مدرک B2 زبان هلندی (داچ) را داشته باشد
  • صحبت کردن فرد به زبان داچ باید بسیار روان باشد
  • حداقل قد فرد باید 161 سانتی متر باشد
  • فرد باید توانایی داشته باشد که به راحتی، حداقل 50 متر را شنا کند
  • داشتن تتو (خالکوبی) که ضمن پوشش یونیفرم، هنوز پیدا باشد مانع کار خواهد شد
  • هرگونه پرسینگ بجز گوشواره های کوچک که توسط یونیفرم پوشیده نشود، ممنوع است

در صورتی که همه شرایط فوق برای شما فراهم است، به راحتی می توان امید به تبدیل شدن به یک مهماندار را داشت.

اهمیت مهاجرت به هلند

کاریابی به عنوان مهماندار در هلند

برای کاریابی در هلند به عنوان یک مهماندار، فرد باید ابتدا شرکت های هواپیمایی موجود در این کشور را به خوبی شناسایی کرده و بهترین ها را برای خود انتخاب کند. موسسات کاریابی می تواند به فرد در این زمینه کمک کند. سپس فرد باید بررسی کند که کدام یک از آن ها آماده پذیرش نیروی کار خواهد بود. در مرحله سوم فرد باید رزومه خود را در اختیار آن ها قرار دهد. این مرحله به شرطی باید انجام شود که فرد همه ویژگی های مورد نیاز شرکت ها را داشته باشد.

کاریابی به عنوان مهماندار در هلند

شرکت ها معمولا فرم هایی دارند که برای استخدام در نظر گرفته شده اند. تکمیل این فرم در مرحله پنجم انجام می شود و ششمین مرحله مربوط به انتظار برای شرکت در یک مصاحبه کاری است. در این مرحله، توانایی فرد به صحبت کردن به زبان داچ نیز سنجیده خواهد شد. در نهایت فرد برای تست های پزشکی فراخوانده خواهد شد. بسیاری از شرایط فیزیکی او سنجیده می شود تا در نهایت بتواند به عنوان نیروی کار استخدام شود.

فرایند کلی کار در هلند

درآمد شغل مهماندار هواپیما در هلند

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر، مهمانداران هواپیما در این کشور می توانند در آمد خوبی به دست آورند. همچنین باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، مهماندار هواپیما در هلند در حدود 3200€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند. باید به این نکته توجه کرد که در شرایط کنونی این درآمد عالی در هلند به حساب نمی آید. فرد باید بهترین شرکت های موجود در هلند در زمینه هواپیمایی  را شناسایی کنند تا بهترین درآمد را به دست آورند.

بهترین شرکت های هواپیمایی در هلند

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش هستند تا بهترین مسیرهای مهاجرتی را برای شما هموار سازند. در تماس با ایشان می توانید بهترین گزینه ها را در دسترس خود داشته باشید.

سوالات کلیدی درباره شغل مهماندار هواپیما در هلند

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه وجود دارد عبارتند از:

  • شرایط رسیدن به شغل در این حوزه برای شهروندان خارجی وجود دارد؟ فرد باید ویژگی های ظاهری خاصی داشته باشد و از نظر سنی و تحصیلات نیز مورد سنجش قرار گیرد.
  • چه درآمدی در هلند برای یک مهماندار هواپیما در ماه می توان در نظر گرفت؟ این افراد حدود 3200€ (یورو) در ماه می تواند درآمد متوسط دریافت کنند.
  • چه کسانی شانس بیشتری برای کاریابی در هلند به عنوان مهماندار هواپیما خواهند داشت؟ افرادی که شهروند یکی از کشورهای اروپایی هستند، بالاترین شانس برای دریافت اقامت در این کشور را خواهند داشت.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *