ویزای کاری

شغل ناخدای کشتی در هلند

شغل ناخدای کشتی در هلند

شغل ناخدای کشتی در هلند از جمله مشاغلی است که ورود به آن بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و نیاز به زمان زیادی خواهد داشت. افرادی که می خواهند در هلند به عنوان یک ناخدا کار کنند، باید در نظر داشته باشند که باید مجوزهای لازم در این زمینه را به دست آورند. کسانی که در این شغل کار می کنند، باید بتوانند مجوزهای لازم را نیز دریافت کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که افراد غیر مسلط به این علم، باید دوره های آموزشی طولانی مدتی را طی کنند. این دوره ها به فرد آموزش خواهد داد که چگونه می تواند در این زمینه فعالیت های موثری داشته باشد.

  • شرایط کلی شغل ناخدای کشتی در هلند چگونه است؟
  • آیا ناخدایان کشتی درآمد بالایی در هلند دریافت می کنند؟
  • محدودیت های موجود در این شغل برای شهروندان خارجی چیست؟
  • بهترین مسیرهای تبدیل شدن به یک ناخدا در هلند چیست؟

باید به این نکته توجه داشت که مسیرهای دریایی توسط ناخدایان هلندی به تعداد بسیاری طی می شود. این افراد باید مجوزهای بین المللی کافی برای کار در این حوزه را نیز داشته باشند. به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت افراد به سادگی به این شغل دسترسی پیدا کنند. پروسه آموزشی مربوط به این افراد نیز با حساسیت های بسیاری پیگیری خواهد شد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش خواهند بود تا توضیحات تکمیلی را در این رابطه ارائه کنند و بهترین نتیجه گیری را ارائه کنند.

پروسه تبدیل شدن به ناخدا در هلند

برای این که فرد بتواند مسیر آموزشی خود در هلند به عنوان ناخحدا را طی کند، سختی های آموزشی خاصی را تجربه خواهد کرد. این پروژه با یک دوره کاملا تئوری آغاز می شود. این دوره به طور کلی 10 هفته ای خواهد بود و فرد در پایان باید در یک آزمون نیز شرکت کند و نمره کافی را به دست آورد. در این صورت است که فرد فاز صفر را پشت سر گذاشته است.


در فاز اول فرد با دستورالعمل شناسایی منطقه آشنا می شود. فرد همچنین با برخی از ناخدایان با تجربه آشنا می شود، نحوه ارتباط با VTS را می آموزد و چگونگی کار با یدک کش ها، قایق ها و سایر وسایل اولیه را نیز خواهد آمود. در پایان، فرد باید 8 تا 10 سفر را انجام دهد و در طول این سفر ها توانایی او در این باره سنجیده می شود.

طی فاز دوم، فرد با کمک یک کاپیتان با تجربه، اجازه ناوبری محدود یک کشتی یا قایق را پیدا خواهد کرد. در این فاز نیز فرد باید حداقل 8 سفر را طی کرده باشد و گزارش نهایی آن ها نیز ارائه شود. در پایان فاز دوم، فرد یک آزمون عملی و تئوری تکمیلی نیز خواهد داشت. طی فاز سوم، فرد آماده می شود تا کلیه عملیات مربوط به ناوبری را انجام دهد و یک کاپیتان با تجربه تنها وظیفه های نظارتی را بر روی او انجام خواهد داد. پایان فاز سوم، فرد به طور کلی در همه زمینه ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

فرایند کلی کار در هلند

زمانی که کارآموز 200 سفر ار انجام دهد، می تواند در آزمون های نهایی شرکت کند. این بخش شامل 10 سفر علمی و یک بخش کاملا تئوری است.

پروسه تبدیل شدن به ناخدا در هلند

چالش های ناخدا شدن در هلند

افرادی که می خواهند به عنوان ناخدا در هلند کار کنند، با چالش هایی روبرو می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • دشواری رسیدن به این جایگاه
  • نیازمند صرف هزینه و زمان زیاد
  • دسترسی به درآمد بالا اما زندگی در کشتی برای مدت طولانی
  • هزینه های بالای دوره آموزشی
  • تفاوت های شدید سطح دستمزد در میان ناخدایان

روند مهاجرت به هلند

بررسی درآمد شغل ناخدای کشتی در هلند

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه داشت، سطح درآمدی است که یک ناخدا می تواند در این کشور به دست آورد. باید به این نکته توجه داشت که ناخدایان کشتی در هلند از درآمد بالایی برخوردار خواهند بود اما در رسیدن به یک درآمد زیاد، باید صبوری کرد:

بررسی سطح درآمد یک ناخدا در هلند

در شرایط کلی می توان گفت که ناخدایان کشتی در هلند از سطح درآمد بسیار خوبی برخوردار هستند. آن ها می توانند یک زندگی در رفاه را برای خود به ارمغان آورند. با این حال که چالش هایی نیز در سبک زندگی دریایی آن ها وجود دارد. البته باید در نظر داشت که این چالش ها در همه کشورهای جهان وجود خواهد داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند برای رسیدن به شغل مورد نظر شما، در کشورهای مختلف، راهکارهایی را ارائه کنند.

سوالات کلیدی درباره شغل ناخدای کشتی در هلند

برخی از مهم ترین سوالاتی که درباره این شغل در هلند می توان به آن ها توجه داشت عبارتند از:

  • درآمد یک ناخدای کشتی در هلند چقدر است؟ می توان گفت که یک ناخدای کشتی در این کشور حداقل 5000€ (یورو) در ماه درآمد کسب خواهد کرد.
  • آیا تبدیل شدن به یک ناخدا در هلند کار ساده است؟ ناخدایان در هلند دوره های آموزشی طولانی مدتی را سپری خواهند کرد تا به خواسته خود برسند.
  • آیا روند مهاجرت به هلند به عنوان یک ناخدای کشتی ساده است؟ باید در نظر داشت که هلند استانداردهای خاص خود را برای استخدام نیروی کار خارجی دارد. در زمینه شغل ناخدای کشتی نیز این فشارها بیشتر است. در نتیجه فرد باید بسیار ماهر و توانمند باشد که در این کشور به شغل مورد نظر خود برسد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *