اخبار مهاجرتی

قاچاقی رفتن، فعالیتی مجرمانه در اروپا

قاچاقی رفتن، فعالیتی مجرمانه در اروپا

قاچاقی رفتن، فعالیتی مجرمانه در اروپا شناخته می شود و به همین دلیل است که محدودیت های سنگینی در برابر آن اعمال خواهد شد. حجم بالای پناهجویان در سال های اخیر به سمت اروپا، چالش های بسیاری را به وجود آورده است. در کنار فشارهایی که به کشورهای اروپایی وارد می شود، بحران قاچاق انسان نیز برای اروپا پذیرفته شده نیست. در چنین شرایطی در تلاش هستند تا شرایط را به گونه ای دیگر تغییر دهند.

جلسه های پیوسته ای در اتحادیه اروپا در حال برگزاری است که ماجرت های قاچاقی به این کشور را دشوارتر می کند. بر اساس گزارش های منتشر شده از آخرین جلسه ای که در رابطه با قاچاق در بروکسل منتشر شد، کشورهای اروپایی یک تفاهم نامه جدید به امضا رسانده اند که بر اساس آن، قاچاق به عنوان یک فعالیت مجرمانه شناخته می شود و بر اساس آن با متخلفین در این زمینه نیز برخورد می شود. حوزه قضایی اروپا به زودی، قانونی صریح و محکم بر علیه این افراد تصویب خواهد کرد.

شرایط کلی مهاجرت به انگلستان

برای جلوگیری از این امر، کشورهای برتر از این پس سهمیه های مشخصی خواهند داشت تا پناهجویان مشخصی را در طول سال بپذیرند. مقرر شده است که منابع مشخصی در این رابطه به ویژه برای کشورهای ورودی در نظر گرفته شود تا بتوانند از ورودهای غیر قانونی جلوگیری کنند. همچنین مصوب شده است تا کشورها کلیه اطلاعات در این رابطه را در یک شبکه مشترک قرار دهند تا بتوانند داده ها را سریع تر مبادله کنند.

تمام تلاش کشورهای بر آن است تا مدیریت جهانی در این رابطه ایجاد کنند. آن ها به دنبال جایگزین های قانونی در این رابطه هستند. از آنجا که قاچاقی رفتن، فعالیتی مجرمانه در اروپا است، برای مهاجرت قانونی، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *