ویزای تحصیلی

مدارس دولتی سنت کیتس

مدارس دولتی سنت کیتس

سنت کیتس جزء کشورهای نوظهور حوزه دریای کارائیب بوده و با توجه به امکانات آن، بسیاری از افراد خواستار تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس میباشند. همچنین مطلوب بودن شرایط دریافت ویزای همراه سنت کیتس و امکان ورود خانواده و فرزندان زیر 30 سال افراد به این کشور از دیگر مزایایی است که توجه بی شمار مهاجر حاضر در سرزمین های اطراف را به خود جلب کرده است. سرزمین سنت کیتس درواقع از دو جزیره به نام های نوویس و سنت کیتس تشکیل شده که توسط تنگه ای با نام The Narrows از یکدیگر جدا شده اند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند با توضیحاتی مبسوط پیرامون نحوه تحصیل در کشور سنت کیتس و شرایط ثبت نام در مدارس دولتی این کشور شما عزیزان را همراهی نمایند.

  • بهترین مدارس دولتی و بین المللی سنت کیتس کدامند؟
  • تقویم آموزشی سنت کیتس به چه صورتی است؟
  • آیا مدارس سنت کیتس از کیفیت بالای ارائه آموزش و حداقل استانداردهای جهانی برخوردار می باشند؟
  • آیا امکان تحصیل رایگان در مدارس و دانشگاه های سنت کیتس برای مهاجرین خارجی وجود دارد؟
  • چه کسانی می توانند در مدارس دولتی سنت کیتس تحصیل کنند؟
  • مهم ترین پیش شرط های ثبت نام در مدارس دولتی این کشور چیست؟
  • تمدید اقامت موقت TRV در سنت کیتس در چه صورتی امکانپذیر می باشد؟

شرایط تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس

سنت کیتس کشور کوچکی است که در سال 1983 میلادی توانست به طور رسمی استقلال خود از دولت بریتانیا را اعلام داشته و حکومتی دموکرات را تشکیل دهد. سنت کیتس با مساحت 169 کیلومتر مربع در قاره آمریکا و آب های دریای کارائیب قرار گرفته است. پایتخت کشور سنت کیتس شهری با همین نام در جنوب شرقی آن می باشد که در جوار اقیانوس اطلس واقع شده است. جمعیت این کشور بیش از 52000 نفر اعلام شده که اغلب آنان دارای تبار آفریقایی می باشند. آب و هوای سنت کیتس خشک و گرمسیری بوده و زبان اغلب مردم آن انگلیسی می باشد. پایه و بنیان اقتصاد سنت کیتس درآمد حاصل از فرآوری و صادرات نیشکر بوده و واحد پول آن دلار کارائیب نامگذاری شده است.

مزیت اصلی تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس، مقرون به صرفه بودن هزینه ها می باشد. زبان تحصیل در مدارس سنت کیتس انگلیسی بوده و هر سال تحصیلی شامل 3 ترم می باشد که هر یک از آن ها 13 هفته به طول می انجامد. سال تحصیلی در سنت کیتس از ماه سپتامبر آغاز شده و در اواخر ماه جولای پایان می یابد. علاوه بر 2 ماه تعطیلی موجود بین سال های تحصیلی متوالی، تعطیلات سه هفته ای کریسمس و سایر اعیادی فرصت مناسبی را برای استراحت دانش آموزان این کشور فراهم آورده اند. ساعت آغاز به کار مدارس دولتی در سنت کیتس 8:30 صبح بوده و به فراخور مقطع تحصیلی افراد تا 1:15 الی 3:30 بعد از ظهر به طول می انجامد. مدت زمان به طول انجامیدن هر کلاس درس در سنت کیتس 30 تا 45 دقیقه می باشد.

شرایط تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس

نظام آموزشی سنت کیتس

در سال 2000 تعداد دانش آموزان حاضر در مدارس مقاطع پایه سنت کیتس 5631 اعلام شد که هم اکنون افزایش یافته است. نسبت تعداد دانش آموزان سنت کیتس به تعداد معلمین حاضر در مدارس 20 به 1 می باشد. هم اکنون تعداد دانش آموزان حاضر در مقاطع گوناگون تحصیلی مدارس سنت کیتس بیش از 7900 نفر می باشد. از مدارک موردنیاز برای تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس می توان به گواهی ثبت نام در مدرسه موردنظر، سوابق تحصیلی، تسلط بر زبان انگلیسی، گواهی تمکن مالی والدین، مدارک اقامت فرد و آدرس محل سکونت، ترجمه مدارک هویتی نظیر شناسنامه، رسید پرداخت هزینه های تحصیل و گواهی واکسیناسیون کودک اشاره کرد. فعالیت جسمانی و ریاضیات دو مبحثی هستند که بیشترین ساعات تحصیل طی هفته را در مدارس سنت کیتس به خود اختصاص می دهند. در ادامه به بررسی چگونگی توزیع دروس طبق تقویم آموزشی سنت کیتس پرداخته ایم:

عناوین دروسساعات ارائه شده طی هفته
ریاضیات و تربیت بدنی6 ساعت
جغرافیا، تاریخ و تعلیمات اجتماعی5 ساعت
فعالیت های هنری3 ساعت

پیرامون اقامت و تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس

آسان بودن مسیر دریافت اقامت دائم در مسیر مهاجرت به سنت کیتس، عدم تعلق گرفتن مالیات به درآمد شخصی و همچنین به رسمیت شناخته شدن تابعیت مضاعف در این کشور از اصلی ترین دلایل مهاجرت افراد از اقصی نقاط جهان به سنت کیتس می باشند. افراد با هدف تحصیل در مدارس دولتی سنت کیتس در ابتدای امر با اخذ ویزای TRV اقدام به سکونت به مدت حداکثر 90 روز در این کشور کرده و با تمدید این مهلت و ثبت نام در مدارسی چون SKI Academy چشم انداز بهتری برای خود می سازند. در ادامه به ذکر نام تعدادی از مدارس برتر سنت کیتس پرداخته ایم:

  • Washington Archibald High School
  • Windsor University School of Medicine
  • Newton Ground Primary School
  • Sandy Point Primary School
  • Montessori Academy Nevis
  • Sandy Point High School
  • University School of Veterinary Medicine

مقطع ابتدایی مدارس سنت کیتس از سن 5 الی 12 سال کودکان این کشور را شامل شده که در پایان این دوره آزمونی از افراد جهت سنجش میزان سواد و بار علمی آن ها به عمل می آید. مدارس فعال در مقاطع ابتدایی و متوسطه سنت کیتس به ارائه مطالب برای دانش آموزان این کشور به طور رایگان می پردازند. اگرچه سنت کیتس دارای مدارس خصوصی نیز می باشد، تحصیل در مدارس دولتی این کشور از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شایان ذکر است که تحصیل در مقطع دبیرستان برای اتباع سنت کیتس 4 سال به طول می انجامد. همکاران مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات بیشتر شما عزیزان در این زمینه خواهند بود.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *